Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:25 schreef SnowBite het volgende:
wat is dat wijf van de pvda toch lelijk
Oja Sharon Dijksma, ik kon niet eens op haar naam komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:39 schreef borisz het volgende:
Dijksma, tja
tja dit mens ken ik toevallig wel van naam danquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oja Sharon Dijksma, ik kon niet eens op haar naam komen![]()
Tenzij Jeroen Pauw de oh-zo beleefde heer van Dis nog bijdehand gaat ondervragenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
Saaie aflevering dus.
Nou zekers, die pleegmoeder is erg links, Van Dis staat ook bekend als rooie hond en Siemerink is al jaren een voornaam SP-lid.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zekers, die pleegmoeder is erg links, Van Dis staat ook bekend als rooie hond en Siemerink is al jaren een voornaam SP-lid.![]()
quote:Woensdag aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman onder anderen zanger Jan Smit en documentairemaker Sander Francken
Wel een interessant verhaal over de internationale wapenhandel van die knakker.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Vanavond, vanwege de aanwezigheid van JS, maar eens overgeslagen.
Onbegrijpelijk dat hij er is op zo'n moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
Ja, politieke crisis aan de gang en Witteman moet Jan Smit interviewen.
hij is nogal sloomquote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Ik kan niet zo tegen H. Krol, waarom weet ik niet zo.
Die grappen van het duo gaan mij tegen staan.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
Mij komt ondertussen die Witteman me steeds meer tegen te staan. Eikel.
Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Ik kan niet zo tegen H. Krol, waarom weet ik niet zo.
Hij heette dan ook Beb Leverman.quote:
Ja, dat is 't, dank u.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.
Beb? Weet je dat wel zeker?quote:
Ja.quote:Bizar dat liedje over z'n begrafenis dat ie pas nog geschreven had.
quote:
Zo zou je 't ook nog kunnen zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Gadvedamme er kan geen homo dood gaan of Henkie Krol zit er . 2 miljoen homo's in Nederland en Henkie kent ze allemaal.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen komt en golfer en venomsmake lijkt 't wel een leuke en interessante uitzending te worden. Goh?
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.quote:
Lekkere redactie ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef Wup het volgende:
nou klaar met die Henk Krol nu
Jasje?, is onderhand een sprei geworden! Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?
hij is er zelf ook niet vies vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:25 schreef Suko het volgende:
Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.
Ligt met de Kerst onder de boom. Heb zin in van Os, waarom gaatie weg?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:34 schreef Arcee het volgende:
Over wat voor jasje hebben we 't? Kan ik 't al passen?
De kamervoorzitter had wel ff dimmen mogen zeggen.quote:
Het 1e wat ze je vragen als je uberhaupt de studio in loopt!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Lekkere redactie ook.
Het eerste wat je aan de gasten vraagt als ze gaan zitten is om hun telefoon uit te zetten.
Zou ik denken.
Ja, ik snapte sowieso niet waarom de schuld bij de SP werd neergelegd.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef golfer het volgende:
Ook wel sterk van Jan hoe hij de zwarte Piet van het mislukken van de combi CDA-PvdA-SP richting Balkenende en Bos schuift.![]()
Gaat denk ik gauw vervelen als ie 141 kamerleden slappe knieen heeft verweten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef Suko het volgende:
Wilders is leuk, dan valt er nog wat te lachen op het pluche.
Briljante causeur. Na 2 zinnen hang ik weer aan z'n lippen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:44 schreef Suko het volgende:
Voor van Os ga ik op de bank zitten en goed luisteren, een beste man, zwaai.
DVDquote:Op donderdag 14 december 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat heet geloof ik een DVD tegenwoordig.
Witteman is echt 30 jaar geleden opgehouden met leven.
Ja, dat is zo'n modern ding zoals een PC met van die werkbalken die het nooit bij jou doen.quote:
Zeker!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Leuke uitzending, alle gasten waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |