Ik had een leuk idee, maar eenmaal op de foto leek het nergens naar, en ik viel nog om ook en dat deed zeerquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Maar Pea, ik neem aan dat je zelf model hebt gestaan voor de foto? Dan moet er toch wel meer uit te halen zijn? Ook zonder gelijk je hele hebben en houwen bloot te geven?
Denk bijvoorbeeld eens aan een ribbenkast/boog, een enkel een schouderblad er zijn zat plekken waar je iets moois kunt doen met lijnen en vormen.
Ik zelf denk dat licht en schaduw erg belangrijk is voor de wedstrijd.
Strand?quote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb wel een idee maar geen woestijn bij de hand
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik vraag me even af... M.b.t. het onderwerp...
Moet het echt een body/landscape zijn? Of in hoeverre gaat het gewoon om iets kunstzinnigs van een model/pose e.d.?
Dus een geheel lichaam mag niet?quote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.
Ik zou zeggen dat is ook een deel ja, maar je hebt het alweer doorgestreeptquote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Matness het volgende:
wat een kutonderwerp ingewikkeld onderwerp
ik vraag me af hoe je dat dan weer gaat invullen m.b.t. bodyscapesquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Lezen niet je sterkste kant?quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Dan zet je je eigen sixpack eropquote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik vind het ook vooral lastig om aan een model te vragen of het naakt wil poseren.
Krijg een beetje het vieze mannetjes syndroom.
wat je met je handen gedaan hebt pea is hilarisch grappigquote:
Nah... alsof je dat niet zietquote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kan ook een foto maken waarbij je wel naakt hebt maar dathet weer bijna niet zichtbaar van wat het is..
origami met fotters
nee dat gaat niet lukken.quote:
jij snapt het!quote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Gremen het volgende:
het onderwerp is toch ook /menselijk lichaam
Dus hoeft niet percee een 'landschap' te zijn. Iets kunstzinnigs mag ook en maakt niet uit of dat een deel of het hele lichaam is.
Ik heb een levende dummyquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
voor scherpstellen bij zelfportretten gebruik ik altijd een dummie. en groot roze knuffelbeest, daar scherp op stellen, aan de kant schoppen en gaan zitten op dezelfde plaats
Ja bij mij dus ook het licht vooralquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:12 schreef Mukie het volgende:
@ MissBliss: het licht en de ruimte dat zijn de grootste obstakels bij mij
Klinkt zo bekent, nog nooit gestruikeld over je dummie, waardoor je de meest belachelijke plaatjes krijgt? Ik wel namelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
voor scherpstellen bij zelfportretten gebruik ik altijd een dummie. en groot roze knuffelbeest, daar scherp op stellen, aan de kant schoppen en gaan zitten op dezelfde plaats
was ook errug ongemakkelijk liggen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij snapt het!
Prupke, dat is idd een bodyscape, vind het er alleen errrg ongemakkelijk uitzien
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt zo bekent, nog nooit gestruikeld over je dummie, waardoor je de meest belachelijke plaatjes krijgt? Ik wel namelijk![]()
WZZquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef An24 het volgende:
Ik post ook even, eigenlijk ordinaire tvp, maar ja, in de gaten houden van wedstrijd enzo![]()
![]()
quote:Maar goed, ik wil ook onwijs graag mee doen en heb ook idee om mezelf te gebruiken. Ik moet in mijn huis alleen zo kloten met het licht....eens kijken of daar een mouw An te passen valt![]()
Hij snaptemquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
WZZ![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik zeg het niet. Het is te.... te..... te....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niet zo veel scape, vooral veel tattoo. En nog een foute ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Is dit wel echt bodyscape trouwens?
Zonder tattoo niet echt veel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Twee fotootjes van mijn hand... Is dit wel echt bodyscape trouwens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga morgen sowieso nog wat anders/ beters proberen
Ik vind de tweede het mooistequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Twee fotootjes van mijn hand... Is dit wel echt bodyscape trouwens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga morgen sowieso nog wat anders/ beters proberen
wel mooi, maar ik vind het al moeilijk om 1 gewillig model te vindenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:36 schreef prupke het volgende:
zoiets vind ik ook wel wat hebben ...heel simpel
[afbeelding]
en jezelf als model gebruiken ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
wel mooi, maar ik vind het al moeilijk om 1 gewillig model te vinden
afstandsbieding? of een timer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
en wie gaat dan de foto maken.
Ik vind een vrouwenlijf n.l. veel mooier.
Ja misschien wel, maar voor mij niet....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:51 schreef prupke het volgende:
[..]
afstandsbieding? of een timer?
mannenlijf kan ook heel mooi zijn hoor
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef CrazyCharlie het volgende:
En zoiets?
[afbeelding]
Eerst moest ik lachen toen ik las van de struikelende fotters...nu weet ik wat het is..niet leuk![]()
Goed om te horen..jammer dat je zo druk bent, kom je weer eens mee naar een meet...of je ervan tot rust komt is misschien weer wat andersquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef CrazyCharlie het volgende:
@An;
Alles goed..vreselijk druk maar goed..nieuwe baan enzo..veel te veel hobbys en te weinig tijd...
Wat de foto betreft, ik kom ook steeds uit op het nadrukkelijk aanwezig zijn van een tattoo, het voegt mbt het wedstrijdelement geen drol toe, misschien des te leuker om te blijven zoeken naar iets wat wel wat toevoegd..ze zitten er nu eenmaal en ik probeer uit te komen op iets wat ik nog niet gezien heb..blijft lastig om met iets origineel te komen en niet de reeds bewandelde paden te begaan...(oeh..zal wel aan het kopje thee liggen deze uitspraak..)
Morgen verder..
Ik kom er niet helemaal uit hoe het nu in elkaar zitquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:28 schreef CrazyCharlie het volgende:
En zoiets?
[afbeelding]
Eerst moest ik lachen toen ik las van de struikelende fotters...nu weet ik wat het is..niet leuk![]()
Gaaf ja, doet me denken aan de naakten van Juul de Vries. Zitten een paar hele interessante vervormingen bij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:36 schreef prupke het volgende:
zoiets vind ik ook wel wat hebben ...heel simpel
[afbeelding]
Same problem different day.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
wel mooi, maar ik vind het al moeilijk om 1 gewillig model te vinden
Ik vind je DOF een beetje aan de krappe kant en die harde schaduwen zijn niet zo mijn ding. Compo is geinig, kleurtoon ms een tikkie groener?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook een mooie invulling van bodysculpting hoor!
[afbeelding]
Heeft mijn body zelf gesculpt. Wat vinden jullie ervan?![]()
Dank je. Ik vind dit waardevol commentaar, ik denk dat ik er wel wat mee kan.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind je DOF een beetje aan de krappe kant en die harde schaduwen zijn niet zo mijn ding. Compo is geinig, kleurtoon ms een tikkie groener?
Volgende keer iets minder nootjes eten.......quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook een mooie invulling van bodysculpting hoor!
[afbeelding]
Heeft mijn body zelf gesculpt. Wat vinden jullie ervan?![]()
Ja dat dusquote:
Buikquote:Op woensdag 13 december 2006 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
die plooien heb ik er met opzet in gelaten eigenlijk, zodat je nog enigzins kon zien wat het was. weghalen?
over de vrije ruimte, volgens mij zit de buik mooi in het midden toch? was iig wel de bedoeling dat is in het midden zou zitten
whehehe dat had idd ook gekund nu je het zegt...misschien had ik het niet moeten verklappenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Buik![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik nou denken dat ik naar een paar welgevormde billen zit te kijken![]()
Wie is dan die zwangere??quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehehe dat had idd ook gekund nu je het zegt...misschien had ik het niet moeten verklappen
Ok , dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
dat is gewoon goede belichting en een tikje curves
zou het origineel wel willen laten zien maar doe dat niet i.v.m. de privacy van het model.
Het idee vind ik leuk.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Weer iets anders.
En als je denkt, wat is de achtergrond lelijk, dat is omdat blauw papierniet egaal doorschijnt, maar je de structuur van het papier dus ziet.
Stelt gras voor op de toppen van de bergenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het idee vind ik leuk.
Denk alleen dat ik deze "bergen" zou scheren...
Is het blote huid?? Ik dacht dat er nog een shirt overheen zat ofzo..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
dat is gewoon goede belichting en een tikje curves
zou het origineel wel willen laten zien maar doe dat niet i.v.m. de privacy van het model.
Als er geen bomen meer staan is er alleen nog eeuwige sneeuw.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stelt gras voor op de toppen van de bergen.
Ja daar zit wat overheen. Anders mis ik nog wat beeld bepalende onderdelen. Zoals een navel bv.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het blote huid?? Ik dacht dat er nog een shirt overheen zat ofzo..
Ooooh okquote:Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
het is idd een zwangere dame met een strakke witte jurk
ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendinquote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh ok
Wel heel mooi
Ben benieuwd naar de rest... maar dat is ijdele hoop zeker?
Is hun goed recht....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendin
Ik heb PM Okeeeequote:Op woensdag 13 december 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendin
Ik moest gelijk aan de CD-hoes van Facelift van Alice in Chains denkenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Werewolf het volgende:
Na een ingeving ben ik vanavond ook een beetje gaan experimenteren met het volgende als resultaat:
[afbeelding]
Ga morgen of vrijdag wel weer even verder met spelen.
Ben nog niet helemaal tevreden met de storende achtergrond, maar daarvoor moet ik even wat knutselen
euhw..nee vlieg, sorry..quote:
in hoeverre is deze geshopt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Werewolf het volgende:
Na een ingeving ben ik vanavond ook een beetje gaan experimenteren met het volgende als resultaat:
[afbeelding]
Ga morgen of vrijdag wel weer even verder met spelen.
Ben nog niet helemaal tevreden met de storende achtergrond, maar daarvoor moet ik even wat knutselen
Lijkt wel knolselderij in geleiquote:
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Lijkt wel knolselderij in gelei
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!
Dit is dan zeker die bilspleet die bij jou ontbrakquote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
ik gok, gezien het babyvet, dat het Vlieg zijn jongste telg is in bad
maar erhhhmmmm...
Nee, billen en beentjesquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Het effect van het water is wel tof trouwens, is het een armpje?
VV breng verlichting!quote:
Neeee toch, ljkt me een beetje ordinair om zo op internet te zetten...quote:
Puckzzzje schat, wat doe je met mequote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!
hahaha, ik dacht het anders ook in eerste instantie, nu ik beter kijk heb ik geen idee wat het is.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik zie er absoluut geen billen en beentjes in
doe mij ook ff een kopje thee van whatever Sunny aan het drinken is
U, mevrouw, bent een barbaar!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
ik ben Yoni eeuwig dankbaar Schanulleke.
ik ook...wilde net een hap nemen van mijn tosti toen ik die splinter op mijn beeldscherm zag verschijnen ....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
ik ben Yoni eeuwig dankbaar Schanulleke.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
U, mevrouw, bent een barbaar!
Ik had de hap net in mn mond...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ook...wilde net een hap nemen van mijn tosti toen ik die splinter op mijn beeldscherm zag verschijnen ....
dat was niet echt verfijnde kunst..... het was onsmakelijk en vooral op dat tijdstip...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
Waarom hebben julie het over middageten wanneer ik het over verfijnde kunst wil hebben?
Kan ook niet overal verstand van hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Schanulleke het volgende:
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Misschien eens een aardig idee om een topic reeks op te starten waarin ik mijn mede-FOT'ers deelgenoot maak van de wondere wereld van de verfijnde kunstbeleving.
Ik zie een baby op zn buik in bad, links de billen en dan de beentjesn iets uit elkaar. Dat jullie dat er niet in zienquote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb hem eigenlijk alleen gecropped en hem met levels wat donkerder gemaakt.quote:
Dat is het ook... Moest eerst kijken of ik het gewenste effect voor elkaar kon krijgen. Dit is min of meer gelukt. Ik zal kijken of ik de komende dagen een betere opstelling kan maken voor de foto.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
@ Werewolf: Mooi spooky beeld, maar niet meer dan een begin. Dit moet je qua kleurstelling en belichtin beter uitwerken.
nouja dan is dat ons geheimpje, niet verder vertellen he?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Mooie foto! Heerlijk abstract. Jammer dat verklapt is dat het hier niet om een lekker kontje gaat.
Het was ook slechts een eerste probeersel na mijn ingeving.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
ja nu zie ik het pas goed Werewolf...blame it on the beer
leuk idee, en met de juiste achtergrond (gordijn vind ik niet mooi) heeft het zeker potentie. vind 'm wel wat contrast missen, mag best wat extremer.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
(of niet en zullen we voor altijd ons blijven afvragen wat het is)
Ja een ding is zeker een gezicht is het niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat is natuurlijk heel verleidelijk
![]()
Dan heeft hij zijn doel goed bereikt toch.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie er sex in. Ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:35 schreef PiperMaru het volgende:
Ben ook een beetje bezig geweest... ben nog niet helemaal tevreden.
[afbeelding]
Ik mail je even de ingredienten van de cocktail die ik gisteravond dronk. Ga je helder van zienquote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, je bent een viespeuk. God zal je nog wel straffen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie er sex in. Ligt dat aan mij?![]()
Ach het is net een Rorschachvlek, je kunt erin zien wat je wiltquote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie er sex in. Ligt dat aan mij?![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef Yoni het volgende:
Ik wil wel inzenden, maar ik weet niks.
Misschien moet ik mijn eigen vetrollen maar fotograferen en inzenden als heuvellandschap
Eerder een koe danquote:Op donderdag 14 december 2006 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]plastic schaapje erop zetten en je bent klaar!
Ik denk eerder, dat er mensen zijn die juist het geen lastig onderwerp vinden, maar dat die mensen geen geschikt model kunnen vindne om hun idee uit te voeren.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
als ik nou eens niets inzend? dan is er tenminste ook geen kans dat ik volgende keer weer een onderwerp moet verzinnen, want de laatste twee waren mijn onderwerpen en die bleken toch wel heel erg lastig
Tijd en de feestdagen...zulke dingen spelen ook wel mee. Iedereen is druk!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk eerder, dat er mensen zijn die juist het geen lastig onderwerp vinden, maar dat die mensen geen geschikt model kunnen vindne om hun idee uit te voeren.
Ik ben er in iedergeval een van die gene model kan vindne op deze korte termijn.
Dit is ook mijn probleem.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk eerder, dat er mensen zijn die juist het geen lastig onderwerp vinden, maar dat die mensen geen geschikt model kunnen vindne om hun idee uit te voeren.
Ik ben er in iedergeval een van die gene model kan vindne op deze korte termijn.
Ja okee, dat zou willen, maar niet met het idee wat ik in mijn hoofd heb ...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:11 schreef Werewolf het volgende:
Zelfontspanner....moet je alleen zelf met de billen bloot![]()
dat wordt idd lastig zonder model....en mijns inziens ben je ook snel gebonden aan studio werk...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Schanulleke het volgende:
Er is geen exacte definitie.
Er wordt veel aangehouden als voorbeeld de afbeeldingenpagina van Google.
daar ben ik ook achter gekomen ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dat wordt idd lastig zonder model....en mijns inziens ben je ook snel gebonden aan studio werk...
Ik kom nooit meer aan je deurquote:Op donderdag 14 december 2006 21:36 schreef Werewolf het volgende:
Weer even wat zitten stoeien...
[afbeelding]
Haha....quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer aan je deur![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik niet. Het spontane gaat er meer en meer van af. Het wordt steeds meer een kwestie bvan abstract denken en belichten en ensceneren. Dat merk je ook aan de inzendingen, het lijkt veel op elkaar en het is lastig om punten te geven.
Natuurlijk zoiets hoort ook tussen, maar ik denk dat velen weer toe zijn aan een onderwerp als Tuin, Huisdier, Lief of Lekker.
vuistregel 2: altijd minimaal 1 reserve accu op voorraad!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef snakelady het volgende:
Heel leuk werewolf.
Ik had een ineens een enorm leuk idee, was er helemaal hyper van , had alles klaar gezet, zelfs manlief moest meedoen.
Alles klaar voor de foto......
Is mijn accu leeg.![]()
*zucht* moet echt me eigen aanleren vaker die accu op te laden.
Ik weet het, moet hem nog steeds halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef ForrestX het volgende:
[..]
vuistregel 2: altijd minimaal 1 reserve accu op voorraad!
Als ik dat zo zie is het volgens mij geen 3e been maar gewoon een 2e armquote:Op donderdag 14 december 2006 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat hangt daar tuissen de benen? Da's wel; erg groot
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Natuurlijk zoiets hoort ook tussen, maar ik denk dat velen weer toe zijn aan een onderwerp als Tuin, Huisdier, Lief of Lekker.
Dat zal het zijn, want ik heb geweldige ideeen, maar uitvoeren ho maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.
Of we lijden massaal aan zelfoverschatting, dat kan natuurlijk ook
dat denk ik ook iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Je leert wel creatief denken bij de moeilijkere opdrachtenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.
Eens , baby en water , moet lief ,fris en sprankelijk zijn , niet viezigquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Yoni het volgende:
Ik vind de kleuren nu een beetje viezig geworden VV
Helemaal echtquote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef SunChaser het volgende:
Hey die is wel coolEcht of Lotusstiching?
Dat ben ik niet hoorquote:Op zondag 17 december 2006 16:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat Ymkemaar voor de wedstrijd vind ik hem niet zo...
Hij gaat goed -B-B-quote:
Nee, ik dacht al dat jij het niet wasquote:Op zondag 17 december 2006 16:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet hoor
Nee , niet voor de wedstrijd , nah
Ik zou m nog wat tegen een donkere achtergrond nemen, zodat de kleuren nog beter uitkomen.quote:Op zondag 17 december 2006 16:04 schreef Ymke het volgende:
[..]
Helemaal echt
[afbeelding]
je moet er wel wat voor over hebben he , voor zo'n fotowedstrijd
Soms kom je iemand tegen en moet je gelijk schieten , ik kan niet terug gaanquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zou m nog wat tegen een donkere achtergrond nemen, zodat de kleuren nog beter uitkomen.
Ik ben wel 3 keer zo oudquote:
In het echt zijn ze trouwens niet zo rot als op de foto lijkt hoorquote:Op zondag 17 december 2006 19:51 schreef SunChaser het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee
BahWel creatief, maar mij te brrrrrrrrr
jaquote:Op zondag 17 december 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Is't een gebit?
De tweedequote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef prupke het volgende:
net ff wat geprobeerd.
[afbeelding]
of
[afbeelding]
zelf vind ik de 2e het mooist
dank jequote:Op zondag 17 december 2006 22:15 schreef nikky het volgende:
Re die van jou vind ik ook leuk icm het blad. Ik vind de foto alleen wel erg kil. Is dat de bedoeling?
Dit zijn de enige hakken die ik hebquote:Op maandag 18 december 2006 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Yup de tweede is het mooist prupke.
Re, ik vind de schoenen er niet zo bijpassen. het zou volgens mij mooier zijn met open schoenen met lange dunne hakken.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit zijn de enige hakken die ik heb
gebruik de foto's als excuss om nieuwe schoenen te kopenquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar om nou nieuwe schoenen te kopen voor 1 foto
En het probleem was ook al weer?quote:Er zijn ook foto's met het boek wat hoger, maar dan zie je mn string
WHZ. Al zou mijn vrouw nog gehaaider zijn en proberen om mij de schoenen te laten betalen...quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
gebruik de foto's als excuss om nieuwe schoenen te kopen
[..]
En het probleem was ook al weer?
Dat de illusie van naaktheid dan wegvaltquote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
En het probleem was ook al weer?
Alles voor de fotowedstrijdquote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat de illusie van naaktheid dan wegvalt
Die nieuwe schoenen kan ik over nadenken ja
Ik bedoel trouwens niet hoger langs je benen, maar recht omhoog. En niet teveel. Het moet lijken of ie op je been rust, maar in werkelijkheid net niet.quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
Er zijn ook foto's met het boek wat hoger, maar dan zie je mn string
quote:
Als je de eerste een stuk lichter hebt denk ik dat het een mooie foto isquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef Miss_S het volgende:
toch maar begonnen met foto's te maken maar het wil nog niet echt lukken
[afbeelding]
[afbeelding]
morgen maar weer opnieuw proberen
Dat vind ik altijd zo lastigquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:12 schreef Miss_S het volgende:
dan moet ik alleen opzoek naar een zwarte achtergrond
Dan zorg je dat je die in huis hebt , beetje verf en een wasmachine doe wonderen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moet je ook maar net in huis hebben.
dat gaat ook niet meer lukken in een paar dagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je die in huis hebt , beetje verf en een wasmachine doe wonderen.
Morgenochtend verf kopen , gelijk de lakens in de was machine verven, drogen en klaar , Alles binnen een paar uurtjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat gaat ook niet meer lukken in een paar dagen
Nee, inderdaad. De vorige keer kwam ik met een erg mooi gedraaid exemplaar aan in een tupperbakje, maar ze wilden toch liever euriquote:Op woensdag 20 december 2006 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
stukje stof op de markt kost geen drol...
Ik vind het een toffe foto... Niets mis meequote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef Miss_S het volgende:
maar je ziet toch wel wat het is?
ookal vind ik het juist leuk als je het niet ziet
Wat hij zegtquote:Op woensdag 20 december 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe foto... Niets mis mee
Ik vind hem echt superquote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef Miss_S het volgende:
bedankt
normaal ben ik niet van het strakke en minimalistische maar heb het nu inderdaad wel geprobeerd
Toonzettin gne kleur is ook goed..quote:
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef Elefes het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, maar eigenlijk vind ik de korrel juist wat minder aan de foto.. Smaken verschillendesalniettemin een leuke plaat
dat moet je er niet bij vertellenquote:Op donderdag 21 december 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 21 december 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind de korrel ook minder, maar als ik mij niet vergis is dit een bewerking van de eerder getoonde hele donkere foto, dus dan zal die korrel (ruis) niet echt een keuze geweest zijn.
Compositie en totaalbeeld vind ik erg sterk, keuze voor hard contrast pakt wel leuk uit imho.
Ehm idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:20 schreef pirke het volgende:
Die is wel heeeel donker!
Bij een verkeerde monitorkalibratie zie je waarschijnlijk alleen een zwart vlak...
Hij is wel mooi
Ga eens staan...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie vrij weinig om eerlijk te zijn.. en deze monitor is goed gecalibreerd
Een schattig gezichtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |