dat wordt idd lastig zonder model....en mijns inziens ben je ook snel gebonden aan studio werk...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef Schanulleke het volgende:
Er is geen exacte definitie.
Er wordt veel aangehouden als voorbeeld de afbeeldingenpagina van Google.
daar ben ik ook achter gekomen ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dat wordt idd lastig zonder model....en mijns inziens ben je ook snel gebonden aan studio werk...
Ik kom nooit meer aan je deurquote:Op donderdag 14 december 2006 21:36 schreef Werewolf het volgende:
Weer even wat zitten stoeien...
[afbeelding]
Haha....quote:Op donderdag 14 december 2006 21:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer aan je deur![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik niet. Het spontane gaat er meer en meer van af. Het wordt steeds meer een kwestie bvan abstract denken en belichten en ensceneren. Dat merk je ook aan de inzendingen, het lijkt veel op elkaar en het is lastig om punten te geven.
Natuurlijk zoiets hoort ook tussen, maar ik denk dat velen weer toe zijn aan een onderwerp als Tuin, Huisdier, Lief of Lekker.
vuistregel 2: altijd minimaal 1 reserve accu op voorraad!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef snakelady het volgende:
Heel leuk werewolf.
Ik had een ineens een enorm leuk idee, was er helemaal hyper van , had alles klaar gezet, zelfs manlief moest meedoen.
Alles klaar voor de foto......
Is mijn accu leeg.![]()
*zucht* moet echt me eigen aanleren vaker die accu op te laden.
Ik weet het, moet hem nog steeds halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef ForrestX het volgende:
[..]
vuistregel 2: altijd minimaal 1 reserve accu op voorraad!
Als ik dat zo zie is het volgens mij geen 3e been maar gewoon een 2e armquote:Op donderdag 14 december 2006 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Wat hangt daar tuissen de benen? Da's wel; erg groot
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef SunChaser het volgende:
Natuurlijk zoiets hoort ook tussen, maar ik denk dat velen weer toe zijn aan een onderwerp als Tuin, Huisdier, Lief of Lekker.
Dat zal het zijn, want ik heb geweldige ideeen, maar uitvoeren ho maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.
Of we lijden massaal aan zelfoverschatting, dat kan natuurlijk ook
dat denk ik ook iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Je leert wel creatief denken bij de moeilijkere opdrachtenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er zit iedere maand wel iets simpels bij toch, alleen stemt een meerderheid steeds op die moeilijke onderwerpen. Kennelijk vindt 'men' dat toch leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |