quote:Op donderdag 30 november 2006 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
ook ingezonden
volgens mij hebben we nu allemaal ingezonden? dus w.m.b. kan het stemmen beginnen
Game on!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:55 schreef snakelady het volgende:
ben erg benieuwd wat jullie hebben, dus wat mij betreft mag het ook beginnen.![]()
Jaaaquote:Op donderdag 30 november 2006 14:59 schreef An24 het volgende:
Goed, er weer uitgeknikkerd en weer terug. Zal ik er een mooi topicje van maken dan?![]()
Jij hebt het duidelijk niet begrepen. Plezier is wel het laatste doel van de wedstrijd.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Gefeliciteerd aan iedereen die plezier heeft gehad deze maand!
Jeuj!
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen. Plezier is wel het laatste doel van de wedstrijd.
Dat noem ik nog eens doortastend handelenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:10 schreef An24 het volgende:
[Stemtopic] onderwerpen wedstrijd december!
Veel plezier!
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen. Plezier is wel het laatste doel van de wedstrijd.
Je moet eens weten hoe vaak ik er tussendoor uitgegooid wordt, en traaaaaagggggg. Ga mijn buren, van wie ik niet weet welke, vragen of ze er wat aan kunnen doenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens doortastend handelen
En dat voor iemand zonder internet![]()
Wat jij ervan maakt, zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat betekend Bodyscapes?
Beeldhouwen met je lijf ofzo?
Hoewel je ht onderwerp natuurlijk heel vrij mag interpreteren, maar google vindt dat het dit is:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat betekend Bodyscapes?
Oh ,vuurpijlen dusquote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat jij ervan maakt, zou ik zeggen
dat zijn veelal delen van een lichaam. een soort landschap van het lichaam. maar omdat dat wat minder breed is is de toevoeging 'het menselijk lichaam' erbij gekomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat betekend Bodyscapes?
Als ik dat zo zie, heb ik een body nodig.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel je ht onderwerp natuurlijk heel vrij mag interpreteren, maar google vindt dat het dit is:
Google afbeeldingen: bodyscapes.
Je hoeft niet je hele lichaam te gaan gebruiken (gelukkig maarquote:Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, heb ik een body nodig.
Mijn body is er niet zo geschikt voor.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, heb ik een body nodig.
Mijn body is er niet zo geschikt voor.![]()
Zelfs een ronde buik kan heel mooi uitkomen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat komt er heel erg ontmoedigd uit. de voorbeelden zijn veelal vrouwenlichamen, maar een gespierde mannenbuik, of een mooie neklijn is ook een bodyscape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |