Oei. Doet An24 met haar huidige internetproblemen nog aan ontvangstbevestiging? Heb nog niks gezien, eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:07 schreef snakelady het volgende:
wel snel zijn dan elefes en chanty, erg veel tijd is er niet meer om 4 foto te maken en er een collage van te maken.
Had niet eens gezien dat ie vol zatquote:Op woensdag 22 november 2006 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Chanty zit een beetje te slapen denk ik. Ze sloot 'm maar ik open wel een nieuwe
zal zo ff de OP in orde maken.
vorige topic:
FOT (discussietopic) November: 4 luiken dus.
de tutorial:
http://members.home.nl/puckzz/tutorial.pdf
nog eens sturen dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef An24 het volgende:
!!!!!! wedstrijdtopic is aangepast. Alleen deze maand je foto sturen naar het mailadres van Phoenixx!!!!
Niets mis mee hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:49 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net ingestuurd naar Phoenixx. Ik heb het onderwerp wel alternatief benaderd hoor.
Da's toch vierquote:Op donderdag 23 november 2006 21:20 schreef k_man het volgende:
Ik heb iets geprobeerd, maar ik vind het vier keer niks.
Bij zwart/wit hoort geen rood kader.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:23 schreef k_man het volgende:
De afzonderlijke fotootjes waren wel redelijk ok, maar als vierluik is het crap:
[afbeelding]
Ja, maar daarvoor schieten mijn vaardigheden met PhotoPaint te kort.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmz, ik zie wat je bedoelt ja. Ms een idee om ze iets speelser samen te voegen oid?
Van een wit of grijs kader wordt ie ook niet veel beter, geloof ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:38 schreef Ilford het volgende:
[..]
Bij zwart/wit hoort geen rood kader.Hoort sowieso geen gekleurd kader. Vind ik dan, tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |