WHZquote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Laat je niet zo beinvloeden door dat maandelijkse gezanik over de onderwerpen en kies lekker zelf. Gezeur komt er toch wel![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Laat je niet zo beinvloeden door dat maandelijkse gezanik over de onderwerpen en kies lekker zelf. Gezeur komt er toch wel![]()
Laatstequote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
@ An24: Ik zou het zelf leu vinden als bij de nummers 1, 2 en 3 ook stond hoeveel stemmen ze opgehaald hebben. Heb je dat bewust niet gedaan, of is het er bij ingeschoten?
Dan denk ik dat het dus een ruk onderwerp isquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef snakelady het volgende:
thnx Miss_s
@ An Ik heb je een mailtje gestuurd en ook meteen een idee voor een nieuw onderwerp.
Ben benieuwd heveel reacties ik krijg dat het k*t is.
Insturen dan. Dan hoeven we eens niet 10 dagen te wachten tot alle onderwerpen binnen zijnquote:
allang gedaan johquote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Insturen dan. Dan hoeven we eens niet 10 dagen te wachten tot alle onderwerpen binnen zijn
owquote:Op donderdag 30 november 2006 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
allang gedaan joh
@ Puckzzz; das niet eerlijk, geen archief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |