dit vind ik heel jammer. ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik mensen bij wie het écht niet lukte wel wou helpen door in samenwerking met hem/haar de foto's samen te voegen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:12 schreef Matness het volgende:
[..]
dat vond en vind ik erg jammer, als fotosdoep leek word je heel erg beperkt, het is al snel te ingewikkeld, en kan je dus niet meedoen
ik vind dat niet leuk, ik bakte er helemaal niks van, en dan kun je dus niks inzenden
terwijl i.m.o. de nadruk moet liggen op de foto, het fotograferen
het is niet voor niets een fotowedstrijd..
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Los daarvan ga je niet in op mijn vraag. Geef nou eens concreet aan waar je vind dat de nadruk op de bewerking ligt en niet op de foto.
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldPrachtig gemaakt dat wel maar in mijn ogen te veel fotosoep .
De hele kaderstructuur onder de hoofd-foto door bijvoorbeeld . Dan vind ik persoonlijk de foto van Robbedoeseos300
bijvoorbeeld wel weer goed.
Ik ga (ging?) er van uit, dat dat bewust gedaan was. Het "dat is wel jammer" kan ik herhalen, want daar vind ik het niet mooier van geworden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welDat is wel jammer.
Daar werden mij in de eerdere discussie ook al allerlei kwaliteiten over toegedicht. Ik heb alleen 4 lijntjes getrokken en ze gedeeltelijk weggegumd. Gewoon gepriegel, niks geen skills voor nodigquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldPrachtig gemaakt dat wel maar in mijn ogen te veel fotosoep. De hele kaderstructuur onder de hoofd-foto door bijvoorbeeld .
dat is heel lief van je, maar ik wil dat dan graag zelf doen, en niet alle hoeken afzoeken om op het laatste moment iemand te vinden die me goed kan helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit vind ik heel jammer. ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik mensen bij wie het écht niet lukte wel wou helpen door in samenwerking met hem/haar de foto's samen te voegen.
IHet is mij ook gelukt met hulp.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef Matness het volgende:
[..]
dat is heel lief van je, maar ik wil dat dan graag zelf doen, en niet alle hoeken afzoeken om op het laatste moment iemand te vinden die me goed kan helpen
zeker als photoshop noob is dat plat gezegd gewoon kut.
Je hebt het verdiendquote:Op woensdag 29 november 2006 20:34 schreef snakelady het volgende:
Ik zit nu best in de zenuwen, heb nog nooit zo hoog gestaan.![]()
Goed bedoeld hoor, maar nu kunnen we wachten op de 1e jankerd die gaat piepen dat je daarmee strategisch stemmen in de hand werkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef LekkerApart het volgende:
Voor de geinteresseerden een overzichtje..
Precies dat is ook de reden dat ik weinig soep.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welDat is wel jammer.
Dus ik mag slangendame niet feliciteren voordat de WC -die op dit moment vast weer even zonder internet zit- daar formeel haar fiat voor gegeven heeft?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Vind het niet netjes om de uitslag al van te voren te publiceren.
Volgens mij hebben we daar een wedstrijd coördinator voor
Heb er opzich niet zoveel moeite mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef LekkerApart het volgende:
Als het overzichtje niet gewenst zal ik het niet weer plaatsen..
Maar hield het voor mezelf bij..
En strategisch stemmen
[off-topique-geblaat] gezen de locatie in je profiel, had ik je ook iet slimmer verwacht[/off-topique-geblaat]quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef LekkerApart het volgende:
Was niet definitief hoor.. Missbliss heeft na die tijd ook nog gestemd..
En ik kan ook best een telfoutje hebben gemaakt ergens..
Maar was gewoon om voor mezelf te kijken hoe ik het doe, wat mijn gemiddeld aantal punten is, en of het in de toekomst betere foto's (iig meer punten) kan worden (of juist slechter..)..
Sorry voor An en Phoenix.. Was niet om jullie te pesten..
Ja, en hoe wij ook proberen, het lukt maar niet om die stemmen bij het subtotaal op te tellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef LekkerApart het volgende:
Was niet definitief hoor.. Missbliss heeft na die tijd ook nog gestemd..
Ach, ik lees al dat er meer wedstrijdregels zijn gebroken, dus die regel dat je je eigen foto ook zelf moet maken kan er nog wel bijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
Ga 'ns pissen ofzo, Sunnie. Kun je ff naar je eigen gezeik luisteren.
De photoshopregel om te beginnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:40 schreef k_man het volgende:
Welke regels zijn er gebroken?
Beetje raar in mijn ogen om dat zo maar te impliceren, terwijl je nog niet eens het antwoord van de betreffende users afwacht.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ach, ik lees al dat er meer wedstrijdregels zijn gebroken, dus die regel dat je je eigen foto ook zelf moet maken kan er nog wel bij![]()
Ik een fokrellerquote:Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef snakelady het volgende:
Ja, ik heb de goede keuze gemaakt.![]()
[AWARDS] stem hier op de FOT awards 2006
Hoezo? Door wie?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De photoshopregel om te beginnen?
Sunnie zelf kan dat niet, dús kan een ander dat vast ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Beetje raar in mijn ogen om dat zo maar te impliceren, terwijl je nog niet eens het antwoord van de betreffende users afwacht.
Bovendien, waarom zouden ze de foto's in hemelsnaam niet met een zelfontspanner of afstandsbediening kunnen hebben gemaakt? En daar vervolgens ook nog eens over liegen.
Ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Ha, ik lees nu de rest van t topic en iok ben niet de enige die er zo over denkt.
Btw, hebben Miss Bliss, releaze en Mukie zichzelf gefotografeerd?
Ik wou de anderen ook een kans geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je maakt toch ook wel spannende (lees: pikante) dingen mee op een dag![]()
dat kan allemaal. ik heb al mijn zelfportretten met een timer gedaan. 10 sec. is meer dan genoeg om scherp te stellen op een dummy, dummy aan de kant te schoppen en je pose aan te nemen. plus dat je vergeet dat er ook nog zoiets als een afstandsbediening bestaatquote:Op woensdag 29 november 2006 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Geloof er niks van dat t allemaal met een timer is gedaan.
quote:Op donderdag 30 november 2006 07:40 schreef Ymke het volgende:
Is de uitslag nog niet bekend?
Nee , sorry , ik log eigenlijk nooit inquote:Op donderdag 30 november 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zal wel aan het internet van An liggen...
PM nog gecheckt?
*schop*quote:Op donderdag 30 november 2006 07:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Werkse, mijn werkdag zit er weer op, ik heb weekend![]()
Waarom zou Phoentje moeten tellen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
@Phoentje... Schiet es op met tellen![]()
Omdat we geheel in de veronderstelling waren dat phoentje deze maand de wedstrijd overnam omdat een zekere KPN nog geen internetverbinding bij An had neergelegd?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Waarom zou Phoentje moeten tellen ?
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Dus ik mag slangendame niet feliciteren voordat de WC -die op dit moment vast weer even zonder internet zit- daar formeel haar fiat voor gegeven heeft?
Ze lift nu af en toe mee op een brakke verbinding van de buren. Eentje die niet helemaal te vertrouwen is.quote:Op donderdag 30 november 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:zal wel aan het internet van An liggen...
Ohw .. hmmmm oke. hmmmm. Ik zou zeggen tel die paar stemmen zelf even, Anders wordt het echt vanavond laat of zoquote:Op donderdag 30 november 2006 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat we geheel in de veronderstelling waren dat phoentje deze maand de wedstrijd overnam omdat een zekere KPN nog geen internetverbinding bij An had neergelegd?
De eerste verstandige opmerking die ik van Sun leesquote:Op donderdag 30 november 2006 08:58 schreef SunChaser het volgende:
Is t een idee om de december wedstrijd zonder opdracht en zonder restricties te doen, dus dat iedereen een keer helemaal los kan gaan met photoshop, drie, vier of tienluiken, of weet ik wat voor bewerkingen. Dat iedereen gewoon als decemberkado lekker mag experimenteren.
Sun je kan wel eens een goede instelling er voor hebben.. Lijkt mij ook wel een leuk idee.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
Het voordeel er van is ook dat julie in de vredige kerstmaand geen ruzie kunnen maken
Je overschat FOTquote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
Het voordeel er van is ook dat julie in de vredige kerstmaand geen ruzie kunnen maken
Sorry. Misverstand mijnerzijds dan. Ik las het alleen en vond het wat flauw overkomen. Maar goed....VV gaf net ook al aan dat het niet zo bedoeld was.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
WTF P??
diesmilie is alleen maar om aan te geven dat de uitslag nog niet bekend is.
ik bedoel er niets mee hoor, ik heb er juist begrip voor dat de uitslag er nog niet is i.v.m. de internet problemen van An!
djeezzz....
allrighty thenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry. Misverstand mijnerzijds dan. Ik las het alleen en vond het wat flauw overkomen. Maar goed....VV gaf net ook al aan dat het niet zo bedoeld was.
Ik ga weer in de lurkstand
WHZquote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Laat je niet zo beinvloeden door dat maandelijkse gezanik over de onderwerpen en kies lekker zelf. Gezeur komt er toch wel![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Laat je niet zo beinvloeden door dat maandelijkse gezanik over de onderwerpen en kies lekker zelf. Gezeur komt er toch wel![]()
Laatstequote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
@ An24: Ik zou het zelf leu vinden als bij de nummers 1, 2 en 3 ook stond hoeveel stemmen ze opgehaald hebben. Heb je dat bewust niet gedaan, of is het er bij ingeschoten?
Dan denk ik dat het dus een ruk onderwerp isquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef snakelady het volgende:
thnx Miss_s
@ An Ik heb je een mailtje gestuurd en ook meteen een idee voor een nieuw onderwerp.
Ben benieuwd heveel reacties ik krijg dat het k*t is.
Insturen dan. Dan hoeven we eens niet 10 dagen te wachten tot alle onderwerpen binnen zijnquote:
allang gedaan johquote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Insturen dan. Dan hoeven we eens niet 10 dagen te wachten tot alle onderwerpen binnen zijn
owquote:Op donderdag 30 november 2006 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
allang gedaan joh
@ Puckzzz; das niet eerlijk, geen archief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |