dit vind ik heel jammer. ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik mensen bij wie het écht niet lukte wel wou helpen door in samenwerking met hem/haar de foto's samen te voegen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:12 schreef Matness het volgende:
[..]
dat vond en vind ik erg jammer, als fotosdoep leek word je heel erg beperkt, het is al snel te ingewikkeld, en kan je dus niet meedoen
ik vind dat niet leuk, ik bakte er helemaal niks van, en dan kun je dus niks inzenden
terwijl i.m.o. de nadruk moet liggen op de foto, het fotograferen
het is niet voor niets een fotowedstrijd..
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Los daarvan ga je niet in op mijn vraag. Geef nou eens concreet aan waar je vind dat de nadruk op de bewerking ligt en niet op de foto.
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldPrachtig gemaakt dat wel maar in mijn ogen te veel fotosoep .
De hele kaderstructuur onder de hoofd-foto door bijvoorbeeld . Dan vind ik persoonlijk de foto van Robbedoeseos300
bijvoorbeeld wel weer goed.
Ik ga (ging?) er van uit, dat dat bewust gedaan was. Het "dat is wel jammer" kan ik herhalen, want daar vind ik het niet mooier van geworden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welDat is wel jammer.
Daar werden mij in de eerdere discussie ook al allerlei kwaliteiten over toegedicht. Ik heb alleen 4 lijntjes getrokken en ze gedeeltelijk weggegumd. Gewoon gepriegel, niks geen skills voor nodigquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je eigen foto inzending bijvoorbeeld bijvoorbeeldPrachtig gemaakt dat wel maar in mijn ogen te veel fotosoep. De hele kaderstructuur onder de hoofd-foto door bijvoorbeeld .
dat is heel lief van je, maar ik wil dat dan graag zelf doen, en niet alle hoeken afzoeken om op het laatste moment iemand te vinden die me goed kan helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit vind ik heel jammer. ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik mensen bij wie het écht niet lukte wel wou helpen door in samenwerking met hem/haar de foto's samen te voegen.
IHet is mij ook gelukt met hulp.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef Matness het volgende:
[..]
dat is heel lief van je, maar ik wil dat dan graag zelf doen, en niet alle hoeken afzoeken om op het laatste moment iemand te vinden die me goed kan helpen
zeker als photoshop noob is dat plat gezegd gewoon kut.
Je hebt het verdiendquote:Op woensdag 29 november 2006 20:34 schreef snakelady het volgende:
Ik zit nu best in de zenuwen, heb nog nooit zo hoog gestaan.![]()
Goed bedoeld hoor, maar nu kunnen we wachten op de 1e jankerd die gaat piepen dat je daarmee strategisch stemmen in de hand werkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:50 schreef LekkerApart het volgende:
Voor de geinteresseerden een overzichtje..
Precies dat is ook de reden dat ik weinig soep.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het idee van Robbedoeseos heel leuk, alleen is er daar iets misgegaan bij het samenvoegen denk ik, want de foto's zijn uit verhouding lijkt het welDat is wel jammer.
Dus ik mag slangendame niet feliciteren voordat de WC -die op dit moment vast weer even zonder internet zit- daar formeel haar fiat voor gegeven heeft?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Vind het niet netjes om de uitslag al van te voren te publiceren.
Volgens mij hebben we daar een wedstrijd coördinator voor
Heb er opzich niet zoveel moeite mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:20 schreef LekkerApart het volgende:
Als het overzichtje niet gewenst zal ik het niet weer plaatsen..
Maar hield het voor mezelf bij..
En strategisch stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |