Buikquote:Op woensdag 13 december 2006 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
die plooien heb ik er met opzet in gelaten eigenlijk, zodat je nog enigzins kon zien wat het was. weghalen?
over de vrije ruimte, volgens mij zit de buik mooi in het midden toch? was iig wel de bedoeling dat is in het midden zou zitten
whehehe dat had idd ook gekund nu je het zegt...misschien had ik het niet moeten verklappenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Buik![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik nou denken dat ik naar een paar welgevormde billen zit te kijken![]()
Wie is dan die zwangere??quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehehe dat had idd ook gekund nu je het zegt...misschien had ik het niet moeten verklappen
Ok , dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
dat is gewoon goede belichting en een tikje curves
zou het origineel wel willen laten zien maar doe dat niet i.v.m. de privacy van het model.
Het idee vind ik leuk.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Weer iets anders.
En als je denkt, wat is de achtergrond lelijk, dat is omdat blauw papierniet egaal doorschijnt, maar je de structuur van het papier dus ziet.
Stelt gras voor op de toppen van de bergenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het idee vind ik leuk.
Denk alleen dat ik deze "bergen" zou scheren...
Is het blote huid?? Ik dacht dat er nog een shirt overheen zat ofzo..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
dat is gewoon goede belichting en een tikje curves
zou het origineel wel willen laten zien maar doe dat niet i.v.m. de privacy van het model.
Als er geen bomen meer staan is er alleen nog eeuwige sneeuw.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stelt gras voor op de toppen van de bergen.
Ja daar zit wat overheen. Anders mis ik nog wat beeld bepalende onderdelen. Zoals een navel bv.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het blote huid?? Ik dacht dat er nog een shirt overheen zat ofzo..
Ooooh okquote:Op woensdag 13 december 2006 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
het is idd een zwangere dame met een strakke witte jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |