Nee, billen en beentjesquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Het effect van het water is wel tof trouwens, is het een armpje?
VV breng verlichting!quote:
Neeee toch, ljkt me een beetje ordinair om zo op internet te zetten...quote:
Puckzzzje schat, wat doe je met mequote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!
hahaha, ik dacht het anders ook in eerste instantie, nu ik beter kijk heb ik geen idee wat het is.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik zie er absoluut geen billen en beentjes in
doe mij ook ff een kopje thee van whatever Sunny aan het drinken is
U, mevrouw, bent een barbaar!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
ik ben Yoni eeuwig dankbaar Schanulleke.
ik ook...wilde net een hap nemen van mijn tosti toen ik die splinter op mijn beeldscherm zag verschijnen ....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
ik ben Yoni eeuwig dankbaar Schanulleke.
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
U, mevrouw, bent een barbaar!
Ik had de hap net in mn mond...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ook...wilde net een hap nemen van mijn tosti toen ik die splinter op mijn beeldscherm zag verschijnen ....
dat was niet echt verfijnde kunst..... het was onsmakelijk en vooral op dat tijdstip...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
Waarom hebben julie het over middageten wanneer ik het over verfijnde kunst wil hebben?
Kan ook niet overal verstand van hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:07 schreef Schanulleke het volgende:
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Misschien eens een aardig idee om een topic reeks op te starten waarin ik mijn mede-FOT'ers deelgenoot maak van de wondere wereld van de verfijnde kunstbeleving.
Ik zie een baby op zn buik in bad, links de billen en dan de beentjesn iets uit elkaar. Dat jullie dat er niet in zienquote:Op woensdag 13 december 2006 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik zie er absoluut geen billen en beentjes in
doe mij ook ff een kopje thee van whatever Sunny aan het drinken is
Ik heb hem eigenlijk alleen gecropped en hem met levels wat donkerder gemaakt.quote:
Dat is het ook... Moest eerst kijken of ik het gewenste effect voor elkaar kon krijgen. Dit is min of meer gelukt. Ik zal kijken of ik de komende dagen een betere opstelling kan maken voor de foto.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
@ Werewolf: Mooi spooky beeld, maar niet meer dan een begin. Dit moet je qua kleurstelling en belichtin beter uitwerken.
nouja dan is dat ons geheimpje, niet verder vertellen he?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef Schanulleke het volgende:
@ Puckzzz: Mooie foto! Heerlijk abstract. Jammer dat verklapt is dat het hier niet om een lekker kontje gaat.
Het was ook slechts een eerste probeersel na mijn ingeving.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
ja nu zie ik het pas goed Werewolf...blame it on the beer
leuk idee, en met de juiste achtergrond (gordijn vind ik niet mooi) heeft het zeker potentie. vind 'm wel wat contrast missen, mag best wat extremer.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
(of niet en zullen we voor altijd ons blijven afvragen wat het is)
Ja een ding is zeker een gezicht is het niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Dat is natuurlijk heel verleidelijk
![]()
Dan heeft hij zijn doel goed bereikt toch.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |