ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendinquote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh ok
Wel heel mooi
Ben benieuwd naar de rest... maar dat is ijdele hoop zeker?
Is hun goed recht....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendin
Ik heb PM Okeeeequote:Op woensdag 13 december 2006 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vrees van wel. dit was een opdracht van een medefokker die onbekend wil blijven en zo ook zijn vriendin
Ik moest gelijk aan de CD-hoes van Facelift van Alice in Chains denkenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Werewolf het volgende:
Na een ingeving ben ik vanavond ook een beetje gaan experimenteren met het volgende als resultaat:
[afbeelding]
Ga morgen of vrijdag wel weer even verder met spelen.
Ben nog niet helemaal tevreden met de storende achtergrond, maar daarvoor moet ik even wat knutselen
euhw..nee vlieg, sorry..quote:
in hoeverre is deze geshopt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Werewolf het volgende:
Na een ingeving ben ik vanavond ook een beetje gaan experimenteren met het volgende als resultaat:
[afbeelding]
Ga morgen of vrijdag wel weer even verder met spelen.
Ben nog niet helemaal tevreden met de storende achtergrond, maar daarvoor moet ik even wat knutselen
Lijkt wel knolselderij in geleiquote:
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Lijkt wel knolselderij in gelei
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee lekker subtiel!! het is ws zijn kindje die jij nu vergelijkt met een knolselderij!
Dit is dan zeker die bilspleet die bij jou ontbrakquote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
ik gok, gezien het babyvet, dat het Vlieg zijn jongste telg is in bad
maar erhhhmmmm...
Nee, billen en beentjesquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Het effect van het water is wel tof trouwens, is het een armpje?
VV breng verlichting!quote:
Neeee toch, ljkt me een beetje ordinair om zo op internet te zetten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |