Zeg dat even tegen de mensen die het nog steeeeeeeeeeeeeds niet begrijpenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het onderwerp is ondertussen duidelijk. Nu mag iedereen gewoon lekker zelf doen wat ie ermee wil.
Je foto valt wel binnen het onderwerp, maar ik vind 'm ook niet mooi.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
het lijkt me dat de definitie van het onderwerp en wat er wel of niet onder valt nu uitvoerig genoeg besproken is.
Waarom zou het niet mogen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
mag zoiets ook?
http://www.prupke.com/cpg135/albums/userpics/10001/moon2.jpg
dus een projectie op een lichaam...
Ah vandaar . je was ook zomaar opeens weg , en natuurlijk herinner me ik je , hebben toch een hoop gebept over de fotosquote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ymke, om je vraag in een ander topic, waarom ik niet meer meedoe aan FOT-wedstrijden, te beantwoorden:
in eerste instantie had ik even een fotografie-dip...maar nu is mijn camera al een hele tijd stuk...van een hoge trap af laten stuiterenhoe dan ook, ik ga binnenkort weer een camera kopen, denk ik...dus misschien zie je me dan weer teurg in FOT...
(dat je je mij uberhaupt nog herinnert)
wij zijn ook aan het experimenteren hoor, althans dat zijn we van planquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou vooruit nieuwe poging ben ik trouwens de enige die hiermee aan het experimenteren is?![]()
[afbeelding]
ik ben een tafeltje!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef Re het volgende:
[..]
wij zijn ook aan het experimenteren hoor, althans dat zijn we van plan, heb al wel een ideetjes mar dat zal pas volgende week worden
ik vind de foto niet super, je hoofd en armen zijn uhmmm niet natuurlijk.... ik associeer zo'n foto misschien met nederigheid, maar goed, iig wel top dat je zoiets durft
ga een beetje mijn kont analyserenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:06 schreef SunChaser het volgende:
Het is optisch bedrog, ik dacht dat t zo moest zijn
[afbeelding]
ik had het hoofd naar beneden gebogen en armen gekruist met de ellebogen iets naar achterenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben een tafeltje!!
niets meer en iets minder
hoezo hoofd en armen niet natuurlijk?
Ik analiseer je kont niet, maar de fotoquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga een beetje mijn kont analyseren![]()
Ik heb tot nu toe alleen dit probeerseltje, weet niet of je die al gezien had...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Nou vooruit nieuwe poging ben ik trouwens de enige die hiermee aan het experimenteren is?![]()
Het is jammer dat je geen glasplaat hebt...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
edit: mijn experimenten zijn niet super...sorry!! maar voorlopig ben ik wel de enige die af en toe wat laat zien.
nee MissBliss, tis net niet. Ik denk dat je dit wel beter kan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen dit probeerseltje, weet niet of je die al gezien had...
[afbeelding]
Als jij denkt dat die bilspleet daar zou zitten dan heb je of niet opgelet bij biologieklas, of je hebt nog nooit een vrouw in die pose gezienquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:06 schreef SunChaser het volgende:
Het is optisch bedrog, ik dacht dat t zo moest zijn
Anyway, niet dus
Dat denk ik zelf ook ja.. daarom had ik hem in eerste instantie niet gepostquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
nee MissBliss, tis net niet. Ik denk dat je dit wel beter kan.maar dit is mijn visie...ik heb nog geen foto
![]()
Ik probeer ook wel te experimenteren, maar het is zo verrekte lastig om heel improvisorisch de juiste belichting te krijgen, dat je niet op de achtergrond een kledingkast, brueau, rommel ziet, en ook nog het lichaam een beetje flatteus op de kiek zetquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
edit: mijn experimenten zijn niet super...sorry!! maar voorlopig ben ik wel de enige die af en toe wat laat zien.
Heb je niet iets van een laken oid wat een egaal kleurtje heeft? , zodat je dat bv kan draperen over een bankstel of wat dan ook. Dan heb je iig minder last van een storende achterwand en kan je meer met licht spelenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel te experimenteren, maar het is zo verrekte lastig om heel improvisorisch de juiste belichting te krijgen, dat je niet op de achtergrond een kledingkast, brueau, rommel ziet, en ook nog het lichaam een beetje flatteus op de kiek zet.
Ik vind het gewoon een hele moeilijke maand, maar dat ik niks laat zien betekent niet dat ik er niet mee bezig, ben, het betekent dat ik het niet voor elkaar krijg om mijn lichaam mooi op de foto te zetten.
op handen en knieen ga ik dus echt niet doen he? want in tegenstelling tot wat Snakelady zegt, ik heb helemaal geen mooi figuur. Ja pers me in een leren broek en lak corset dan lijkt het nog wat, maar helemaal naakt gaat gewoon echt niet meer. Ik vind het zelf wel een mooie foto geworden eigenlijk, misschien moet ik 'm anders uitsnijden, ik weet het niet. Misschien toch maar eens die jongen opbellen met zijn mooie sixpackquote:Op zondag 10 december 2006 08:21 schreef Ymke het volgende:
Ik hem ook niet erg prettig om naar te kijken , en dat is dan niet omdat je een tafeltje bent maar het komt heel krampachtig over . Zowel je houding als het idee van de foto.
Je lichaam is een groot blok geworden , is op handen en knieen staan niet natuurlijker? Zodat er nog licht onder je buik doorkomt?
En als je tafeltje wilt spelen , wil ik er wel graag of heel veel lol in zien of iets van nederigheid , slaafsheid , maar iig iets van de bijbedoelde emotie.
En ik wil hem graag in kleur , maak maar mooi gebruik van een diep rode kleur .
Heb zelf nog niks , heb geen body voor een mooie foto en zoon wil me absoluut niet bloot op internet zien..... mopper
Laat ik het nou wel een mooie plaat vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 05:09 schreef Puckzzz het volgende:
misschien dat deze beter valt:
[afbeelding]
Ja, dat heb ik ook Mukie.. Ik wil best een mooie bodyscape maken zoals de voorbeelden maar die laten zoveel zienquote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Mukie het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik het erg moeilijk vind.
Ook mede omdat ik niet al te veel bloot wil gaan en in de voorbeelden die ik heb gevonden op het onderwerp, dit juist wel het geval is.
Je kan ook een foto maken waarbij je wel naakt hebt maar dathet weer bijna niet zichtbaar van wat het is..quote:Op maandag 11 december 2006 09:49 schreef Mukie het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik het erg moeilijk vind.
Ook mede omdat ik niet al te veel bloot wil gaan en in de voorbeelden die ik heb gevonden op het onderwerp, dit juist wel het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |