Ik had een leuk idee, maar eenmaal op de foto leek het nergens naar, en ik viel nog om ook en dat deed zeerquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Maar Pea, ik neem aan dat je zelf model hebt gestaan voor de foto? Dan moet er toch wel meer uit te halen zijn? Ook zonder gelijk je hele hebben en houwen bloot te geven?
Denk bijvoorbeeld eens aan een ribbenkast/boog, een enkel een schouderblad er zijn zat plekken waar je iets moois kunt doen met lijnen en vormen.
Ik zelf denk dat licht en schaduw erg belangrijk is voor de wedstrijd.
Strand?quote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb wel een idee maar geen woestijn bij de hand
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik vraag me even af... M.b.t. het onderwerp...
Moet het echt een body/landscape zijn? Of in hoeverre gaat het gewoon om iets kunstzinnigs van een model/pose e.d.?
Dus een geheel lichaam mag niet?quote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.
Ik zou zeggen dat is ook een deel ja, maar je hebt het alweer doorgestreeptquote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Matness het volgende:
wat een kutonderwerp ingewikkeld onderwerp
ik vraag me af hoe je dat dan weer gaat invullen m.b.t. bodyscapesquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Lezen niet je sterkste kant?quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Dan zet je je eigen sixpack eropquote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik vind het ook vooral lastig om aan een model te vragen of het naakt wil poseren.
Krijg een beetje het vieze mannetjes syndroom.
wat je met je handen gedaan hebt pea is hilarisch grappigquote:
Nah... alsof je dat niet zietquote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kan ook een foto maken waarbij je wel naakt hebt maar dathet weer bijna niet zichtbaar van wat het is..
origami met fotters
nee dat gaat niet lukken.quote:
jij snapt het!quote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Gremen het volgende:
het onderwerp is toch ook /menselijk lichaam
Dus hoeft niet percee een 'landschap' te zijn. Iets kunstzinnigs mag ook en maakt niet uit of dat een deel of het hele lichaam is.
Ik heb een levende dummyquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
voor scherpstellen bij zelfportretten gebruik ik altijd een dummie. en groot roze knuffelbeest, daar scherp op stellen, aan de kant schoppen en gaan zitten op dezelfde plaats
Ja bij mij dus ook het licht vooralquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:12 schreef Mukie het volgende:
@ MissBliss: het licht en de ruimte dat zijn de grootste obstakels bij mij
Klinkt zo bekent, nog nooit gestruikeld over je dummie, waardoor je de meest belachelijke plaatjes krijgt? Ik wel namelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
voor scherpstellen bij zelfportretten gebruik ik altijd een dummie. en groot roze knuffelbeest, daar scherp op stellen, aan de kant schoppen en gaan zitten op dezelfde plaats
was ook errug ongemakkelijk liggen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij snapt het!
Prupke, dat is idd een bodyscape, vind het er alleen errrg ongemakkelijk uitzien
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt zo bekent, nog nooit gestruikeld over je dummie, waardoor je de meest belachelijke plaatjes krijgt? Ik wel namelijk![]()
WZZquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef An24 het volgende:
Ik post ook even, eigenlijk ordinaire tvp, maar ja, in de gaten houden van wedstrijd enzo![]()
![]()
quote:Maar goed, ik wil ook onwijs graag mee doen en heb ook idee om mezelf te gebruiken. Ik moet in mijn huis alleen zo kloten met het licht....eens kijken of daar een mouw An te passen valt![]()
Hij snaptemquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
WZZ![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik zeg het niet. Het is te.... te..... te....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niet zo veel scape, vooral veel tattoo. En nog een foute ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Is dit wel echt bodyscape trouwens?
Zonder tattoo niet echt veel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Twee fotootjes van mijn hand... Is dit wel echt bodyscape trouwens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga morgen sowieso nog wat anders/ beters proberen
Ik vind de tweede het mooistequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Esto het volgende:
Twee fotootjes van mijn hand... Is dit wel echt bodyscape trouwens?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga morgen sowieso nog wat anders/ beters proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |