Ik had een leuk idee, maar eenmaal op de foto leek het nergens naar, en ik viel nog om ook en dat deed zeerquote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Maar Pea, ik neem aan dat je zelf model hebt gestaan voor de foto? Dan moet er toch wel meer uit te halen zijn? Ook zonder gelijk je hele hebben en houwen bloot te geven?
Denk bijvoorbeeld eens aan een ribbenkast/boog, een enkel een schouderblad er zijn zat plekken waar je iets moois kunt doen met lijnen en vormen.
Ik zelf denk dat licht en schaduw erg belangrijk is voor de wedstrijd.
Strand?quote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb wel een idee maar geen woestijn bij de hand
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik vraag me even af... M.b.t. het onderwerp...
Moet het echt een body/landscape zijn? Of in hoeverre gaat het gewoon om iets kunstzinnigs van een model/pose e.d.?
Dus een geheel lichaam mag niet?quote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zolang er maar een (deel van) een menselijk lichaam op staat heb ik begrepen.
Ik zou zeggen dat is ook een deel ja, maar je hebt het alweer doorgestreeptquote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Matness het volgende:
wat een kutonderwerp ingewikkeld onderwerp
ik vraag me af hoe je dat dan weer gaat invullen m.b.t. bodyscapesquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Lezen niet je sterkste kant?quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus een geheel lichaam mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |