Bij drank en piemels gaat het alarm af hierquote:
Trapt ie niet inquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier staat mijn boom al bijna 3 weekjes !![]()
Syrena, na het gourmetten moet je door je woonkamer schaaltjes spiritus neerzetten!
Dat neemt de lucht op, en de volgende dag is de lucht aanzienlijk geminderd!!![]()
Snoopy !![]()
![]()
Dat wilde je toch?quote:
Nu ik dit doorlees he, begrijp ik dat jullie denken dat ik zo'n avatar wilquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef jessie het volgende:
Ik zit nog te wachten op een avatar met een plaatje wat ik gisteren vol verbazing weer zag verschijnen![]()
Wie durft, hahahhahahahahaha.
En dan geshopt met een kerstmuts op ofzo. Of draaf ik nu door.
En nu geen lulverhaal op gaan hangen dat je niet weet hoe het moet hequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Maar ik ben de beroertste niet. Ik ga hem ook ff nemen. Effe kijken hoe t moet.
Volgend jaar zijn er weer awards ..... moet ze hem wel even laten staan, anders zijn we het tegen die tijd al vergeten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:24 schreef snoopy het volgende:
Leuke avatar JessieJammer dat de awards al zijn uitgereikt
![]()
Mijn lief zei: Eeeeuuwww. En daarna van wie is die?!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Belana het volgende:
ik liet het even aan Nick zien en die wist niet zo goed of ie nou moest lachen of niet... "jezus" zei hij alleen maar
Mooi zo!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
hier is alles na te lezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef Belana het volgende:
ik heb dat gemist van diaan? wat is er gebeurt? dat klinkt niet goed! maar het gaat wel beter blijkbaar? beterschap!
Maar dan maak je wel kans op een ranzige hè!quote:
FEEst icoontjes #3: Met Yeahinho, T_F, ijsmeis en _Saviour_quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Belana het volgende:
weet iemand waar ik het topic kan vinden waar je je avatar kan laten pimpen voor de kerst? wil ik nou ook wel eens
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
Ja best redelijk, ik was blijkbaar moe genoeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]wat een fijn nieuws Peacamn !!! en nog een beetje kunnen slapen?
Wat fijn!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier is alles na te lezen
Nee, dat weten ze nog niet. Wel is met het stoppen van dat ene medicijn de hoofdpijn nauwelijks teruggeweest en de krachten beginnen gewoon terug te keren. Ze weten nog niet hoe en wat, maar dat komt ook omdat ze in het weekend geen onderzoeken doen. Die onderzoeken gaan wat mij betreft nog wel gebeuren, maar op dit moment ziet het er goed uit.![]()
Ben er blij om, ik heb door alles ook prima kunnen slapenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja best redelijk, ik was blijkbaar moe genoeg.
nou hier nog een hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Githa het volgende:
ik zorg gewoon dat er geen gemaakt worden dan komen ze ook niet on-line![]()
Het is een risicoo die je neem door ze zoiezo al online te plaatsen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou laaiend zijn als mijn partner zoiets online zou zetten.
of het nou van hemzelf is of van mij.
Dat is nou weer net niet de bedoeling...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef lady-wrb het volgende:
ach bar, wat is je avatar leuk en toch word ik er zo verdrietig van
ik laat net mijn lens vallen.... kom je helpen zoeken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
en ik verveel me, wil iets doen, maar weet echt totaal niet wat...
* Bar_en_Mar is onderwegquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik laat net mijn lens vallen.... kom je helpen zoeken?
hier nog niet eens geschreven....quote:Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie de kerstkaarten de deur al uit ?
ik heb ze al wel geschreven maar ze liggen nog op tafel
dank je wel, het is mijn speciale kerstbescherm engeltjequote:
Shit, helemaal vergeten. Moet ze nog maken. Hmmm. Misschien toch maar kant en klare kopen dan.quote:Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie de kerstkaarten de deur al uit ?
ik heb ze al wel geschreven maar ze liggen nog op tafel
en ik zeg al 2 jaar dat ik alleen nog maar kaarten stuur naar degene van wie ik kaarten krijg.. maar ik hou het nooit bijquote:Op zondag 10 december 2006 10:05 schreef Nijna het volgende:
Ow ja, kerstkaarten... Daar heb ik nog niet eens over nagedacht, ik neem me steeds voor om ze niet meer te sturen, maar ik ga toch steeds weer voor de bijl...
Thanks! kon het niet vindenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
FEEst icoontjes #3: Met Yeahinho, T_F, ijsmeis en _Saviour_
aub
Oeps! Mijn excusesquote:Op zondag 10 december 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Even een nagekomen bericht over de foto van Bright... dat mocht dus niet, las ik net ergens. Linken naar het topic wel, linken naar de foto niet.
En ik vermoed dat Jessie's avatar, hoewel grappig bedoeld, helemaal not done is.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL wat een hoop informatie in je post Evenstar
LOL ook daar kan ik je niet aan helpen....quote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een glas rode port en oude kaas en droge worst.![]()
Ik heb het alleen niet in huis.![]()
Ouderwets lekker.quote:
worst is sinds leah op dit bankje ergens aan refereerde nooit meer hetzelfdequote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een glas rode port en oude kaas en droge worst.![]()
Ik heb het alleen niet in huis.![]()
Ze kan weer knijpenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ben zo blij
quote:
Nope, maar dat komt omdat het weekend is... dan doen ze niks.quote:Op zondag 10 december 2006 22:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]![]()
is er ook al wat meer duidelijkheid wat er nu aan de hand is?
Nope... hopelijk horen we dat morgen.quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Lishe het volgende:
Peaceman, weet je eigenlijk hoelang Diaan nog moet blijven?
Dankje! Ze mag tegenwoordig zelf kiezen wat ze aan wil. Ik was het een beetje zat hoe het de laatste tijd ging, ze wilde altijd wat anders aan dan dat ik klaar had gelegd. Nu doen we het 's avonds of als we de volgende dag geen haast hebben 'ochtends klaar leggen. Ik heb dan ook alle kleding van nu zo in haar kast gelegd dat ze het zelf kan pakken. Er komen wel erg leuke peuterige combi's uit, die ze van mij ook best wel eens aan mag, (op zo'n dag dat het kanquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Lishe het volgende:
Peaceman, weet je eigenlijk hoelang Diaan nog moet blijven?
Raar blijft het Mel. Dat dat ineens kan komen. Mar fijn dat je er nu minder last van hebt.
En ik wou ook nog even tegen je zeggen dat ik vind dat Chiara zulke leuke kleren aan heeft op de sint foto's!
quote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef kozakken het volgende:
Pfff. echt, het gaat snel, dat ik nauwelijks kan bijlezen hier!
Hier gaat alles zo z'n gangetje. Kerstboom staat
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef reese.com het volgende:
![]()
Kan iemand Mous even mailen om er nog een passende opmerking over te maken?
Voordat we het onderwerp moeten afsluiten omdat Bright langs komt.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef Lishe het volgende:
...En ook al naar de Mc Donalds geweest. Wat voor de verandering vandaag omgetoverd was tot Sterrenrestaurant.... want Froukje de Both stond naast ons in de rij.Vreselijk, maar ik voel me dan altijd net een puber. Kijk! Een BN-er! Kijk!!!!
quote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef snoopy het volgende:
M@x, dat wisten we! Dus we dachten: kom laten we snel vieze plaatjes maken![]()
Op allerhande.nl staan wel lekkere recepten, daar kijk ik altijd op als ik even geen idee heb wat ik zal gaan eten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ben opzoek naar lekkere recepten voor het avondeten.... valt nog niet mee omdat ik totaal geen idee heb wat we eens kunnen gaan eten...
Spuuglokje dat brood dat klinkt lekker
hier ookquote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef melonovy het volgende:
Hier wordt het makkie-ronie!
rolschaatsen, van die mooie verstelbare, zelfs met dit takke weer gaat René er op weg. (maar ze mag het ook in huis doenquote:Op maandag 11 december 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
Kom ik weer met me fototoestel. Kan niemand me helpen met een linkje van een leuk niet duurder dan 50 euro digitaal fototestel voor Bo dr verjaardag.
Andere iedeeen van kadootjes zijn ook zeer welkom. Ik weet het gewoon echt niet. En zoals elk jaar wil ik dan weer net dat 1 ene leuke iets waar ze helemaal weg van is enzo. Jullie kennen het wel
en ? niks in het verband dit keer?quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Hier staat de BBM een appel-kaneelbrood te fabriekenIets met appel, kaneel en rozijnen waar ik een handje gehakte walnoten bij heb gemikt
Nee, valt tegen hè?quote:
ah jawel joh, ik haalde op zaterdagochtend een gameboy color bij mensen, terwijl we zaterdagmiddag sinterklaas vierdenquote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
Ja voor 2e hands heb ik geen tijd meer
Ze is zaterdag al jarig. Dus even bij iemand langs via marktplaats ofzo gaat niet meer lukken.
Ik denk dat ik maar voor iets heel anders ga.
Maar wat.
Misschien toch maar weer iets barbie's achtig. (ik vond die dansende van luchtbel ook wel schattig)
Ja, mss kan het ook wel hoor, maar iig in degene die ik kreeg zit het niet. Wellicht kregen zij het ook niet voor elkaar.quote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef bixister het volgende:
ah dankje BE! maar waarom het dan in de instructies staat voor 't maken van de agenda. stom!
Het codewoord van skyradio is: Kerstmuziekquote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef kozakken het volgende:
-valt binnen na een verhit avondje kerstkaartjen schrijven. wat een bijzonder verlichte klus doe ik me toch weer aan-
Maar nu ga ik wel de enveloppe van TNT gebruiken. Maar weet iemand toevallig ook het kerstcodewoord van SkyRadio?![]()
Ik ben er al, ik ben er al. Roept u maarquote:Op maandag 11 december 2006 22:20 schreef phluphy het volgende:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWIMO !!!!!!!!
Bix roept je![]()
Ja maar die zoekt ze dus nietquote:
Fijn dat je er nu zo over gaat denken Bar. Dat Mar je beschermt ipv zich afsluit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hij kon er nog niet super over praten, want hij wilde mij dat beeld nog niet aandoenen dat vind ik dan weer erg lief van hem.
Thijs is 2 dagen nadat hij overleden is doorgegeven aan de verzering en nu dan met dat nieuwe zorg gedoe...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Hopeloos al die administratieve rompslomp, BarIk kom ook nog steeds dingen tegen die nog niet geregeld zijn...
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb dus nu voor de 3de keer doorgegeven dat Thijs overleden is al op 9 juni....
nu ben ik benieuwd of hij er nog bij staat in het nieuwe jaar incl die 5 euro premi ivm tandverzorgd 2
Yep diequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijk![]()
Bart Smit heeft ook leuke meiderige fotolijstjes:quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef jessie het volgende:
Het word dus een klein cameraatje met nog "iets"erbij.
Vanmiddag om 3 uur thuisgekomenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:16 schreef kozakken het volgende:
peaceman, hoe gaat het met diaan?
Goed zeg!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nou jah een leuker solliciatie gesprek kun je niet hebben, praten over Thijs, praten over koetjes en kalfjes, praten over de kinderen en ga zo maar door,
Morgen ga ik alvast 3 uurtjes ongeveer proefdraaien
momenteel cateringmedewerkster, maar daarna het hoofd ervanquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat goed!
Wat voor functie was het ook al weer?
En het alller aller leukste is toch wel:quote:
Dat is idd wel heel erg relaxed idd!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En het alller aller leukste is toch wel:
op een school dus vakanties vrij , weekenden vrij geen avonden meer, jaaa heel afentoe![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ze waren nu al ontzettend lief en meegaand, heb niets onder stoelen en banken geschoven, normaal doe ik dat wel, maar hebben zo ontzettend fijn zitten kletsen en zo ontspannend,
en nu ga ik ontspannen lekker kokkerellen
gaat het nu eindelijk allemaal keertje goedkomen met me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |