Fijn dat je er nu zo over gaat denken Bar. Dat Mar je beschermt ipv zich afsluit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hij kon er nog niet super over praten, want hij wilde mij dat beeld nog niet aandoenen dat vind ik dan weer erg lief van hem.
Thijs is 2 dagen nadat hij overleden is doorgegeven aan de verzering en nu dan met dat nieuwe zorg gedoe...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Hopeloos al die administratieve rompslomp, BarIk kom ook nog steeds dingen tegen die nog niet geregeld zijn...
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik heb dus nu voor de 3de keer doorgegeven dat Thijs overleden is al op 9 juni....
nu ben ik benieuwd of hij er nog bij staat in het nieuwe jaar incl die 5 euro premi ivm tandverzorgd 2
Yep diequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Menzis?? Die zijn niet zo makkelijk![]()
Bart Smit heeft ook leuke meiderige fotolijstjes:quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef jessie het volgende:
Het word dus een klein cameraatje met nog "iets"erbij.
Vanmiddag om 3 uur thuisgekomenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:16 schreef kozakken het volgende:
peaceman, hoe gaat het met diaan?
Goed zeg!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nou jah een leuker solliciatie gesprek kun je niet hebben, praten over Thijs, praten over koetjes en kalfjes, praten over de kinderen en ga zo maar door,
Morgen ga ik alvast 3 uurtjes ongeveer proefdraaien
momenteel cateringmedewerkster, maar daarna het hoofd ervanquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat goed!
Wat voor functie was het ook al weer?
En het alller aller leukste is toch wel:quote:
Dat is idd wel heel erg relaxed idd!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En het alller aller leukste is toch wel:
op een school dus vakanties vrij , weekenden vrij geen avonden meer, jaaa heel afentoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |