abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 15:59:13 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44327800
Ooh lishe lekker

hier ben ik de zeiksteel met eten, maar lastige is veelal dat ik door pds en voedselallergie-en niet alles kan verdragen ook.
Dus das soms wel lastig, maar ach ja
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44327883
Hier wordt het makkie-ronie!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 11 december 2006 @ 16:03:45 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44327984
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef melonovy het volgende:
Hier wordt het makkie-ronie!
hier ook alleen 2 verschillende versies eentje door mijn papa gemaakt die ik alleen nog hoef op te warmen voor maurice ( met uien en kruiderij en zo wara ik niet tegen kan )
en mijn eigen frutselsausje heel saai tomatensaus met champies en gehakt maar wel lekker
  maandag 11 december 2006 @ 16:05:23 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44328059
http://www.nu.nl/news.jsp?n=912865&c=13&rss

Jongen (5) dood gevonden in woning

Uitgegeven: 11 december 2006 11:25
Laatst gewijzigd: 11 december 2006 12:23

APELDOORN - In een woning in Apeldoorn is zondagavond het levenloze lichaam van een 5-jarig jongetje aangetroffen. Het kind is vermoedelijk om het leven gebracht, aldus de politie maandag.

De 27-jarige moeder meldde zich op het politiebureau in Apeldoorn met de mededeling dat ze haar kind had gedood. De politie onderzoekt de manier waarop de jongen om het leven is gekomen.

De vader en moeder van het kind leefden gescheiden van elkaar. De jongen was ondergebracht bij een pleeggezin in Amerongen (Utrecht) waar hij ook naar school ging. "Op christelijke basisschool De Regenboog is inmiddels een informatiebijeenkomst geweest", aldus een voorlichter van de politie.

De politie kwam pas maandag met haar bevindingen naar buiten omdat eerst de vader getraceerd en ingelicht moest worden. De moeder zit momenteel vast en heeft nog geen nadere verklaring kunnen afgeven. "Ze was zondagavond erg verward en wordt mogelijk vandaag gehoord."

Jeugdzorg

Bureau Jeugdzorg Gelderland is sinds januari betrokken bij de hulpverlening aan het gezin. In augustus is het kind na een uitspraak van de kinderrechter door het bureau met een bezoekregeling in het pleeggezin geplaatst wegens psychiatrische problemen van de moeder. Er waren volgens jeugdzorg geen signalen in te grijpen in de bezoekregeling.

Dat bevestigt ook Geestelijke Gezondheidszorg Eindhoven en de Kempen (GGzE) waar de vrouw onder behandeling stond. "Ze verbleef hier doordeweeks op vrijwillige basis en was in de weekeinden thuis. We hadden geen signalen dat iets dergelijks kon gebeuren", aldus een zegsvrouw van de instelling.

mijn man zei al, waar zijn we in de wereld mee bezig dat dit bijna wekelijks nieuws wordt
pi_44328291
Jeetje zeg wat ernstig, juist dat zo'n kindje al niet meer thuis woont en in een weekendje thuis wordt vermoord, vre-se-lijk!
Zeer jammer dat bureau jeugdzorg dit soort inschattingsfouten maakt.
Edit, je kan hen er ook niet echt op aanspreken, die moeder is gewoon zo vreselijk fout bezig...
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 11 december 2006 @ 16:16:07 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44328486
Niet alles is te voorzien. Als zowel jeugdzorg als de instantie waar de moeder behandeld werd en zelfs doordeweeks woonde het niet kon voorzien, dan was het waarschijnlijk ook echt niet te voorzien.

Als er iets ergs gebeurt, probeert iedereen altijd een schuldige aan te wijzen, het kan er gewoon niet in bij mensen dat dit zomaar gebeuren kon. Maar dat kan dus wel, jammer genoeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44336702
Kom ik weer met me fototoestel. Kan niemand me helpen met een linkje van een leuk niet duurder dan 50 euro digitaal fototestel voor Bo dr verjaardag.
Andere iedeeen van kadootjes zijn ook zeer welkom. Ik weet het gewoon echt niet. En zoals elk jaar wil ik dan weer net dat 1 ene leuke iets waar ze helemaal weg van is enzo. Jullie kennen het wel
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44337081
Verdrietig zulke dingen als nu in Apeldoorn...

Succes met een leuk kadootje verzinnen, ik heb helaas even geen inspiratie...
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 20:59:53 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44338372
Hier staat de BBM een appel-kaneelbrood te fabrieken Iets met appel, kaneel en rozijnen waar ik een handje gehakte walnoten bij heb gemikt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:08:18 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_44338644
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
Kom ik weer met me fototoestel. Kan niemand me helpen met een linkje van een leuk niet duurder dan 50 euro digitaal fototestel voor Bo dr verjaardag.
Andere iedeeen van kadootjes zijn ook zeer welkom. Ik weet het gewoon echt niet. En zoals elk jaar wil ik dan weer net dat 1 ene leuke iets waar ze helemaal weg van is enzo. Jullie kennen het wel
rolschaatsen, van die mooie verstelbare, zelfs met dit takke weer gaat René er op weg. (maar ze mag het ook in huis doen )

Wij gaan in februari weer op vakantie verwend he, maar we gaan nu naar de sneeuw
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:32:40 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44338918
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Hier staat de BBM een appel-kaneelbrood te fabrieken Iets met appel, kaneel en rozijnen waar ik een handje gehakte walnoten bij heb gemikt
en ? niks in het verband dit keer?
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:33:19 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44338938
moet het een nieuw toestel zijn jessie?
pi_44339195
Ja voor 2e hands heb ik geen tijd meer
Ze is zaterdag al jarig. Dus even bij iemand langs via marktplaats ofzo gaat niet meer lukken.
Ik denk dat ik maar voor iets heel anders ga.
Maar wat.
Misschien toch maar weer iets barbie's achtig. (ik vond die dansende van luchtbel ook wel schattig)
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 21:43:42 #214
13151 crew  Rewimo
pi_44339275
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
en ? niks in het verband dit keer?
Nee, valt tegen hè?

Nog wel een mooie pleister om mijn duim hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 21:50:51 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_44339511
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef jessie het volgende:
Ja voor 2e hands heb ik geen tijd meer
Ze is zaterdag al jarig. Dus even bij iemand langs via marktplaats ofzo gaat niet meer lukken.
Ik denk dat ik maar voor iets heel anders ga.
Maar wat.
Misschien toch maar weer iets barbie's achtig. (ik vond die dansende van luchtbel ook wel schattig)
ah jawel joh, ik haalde op zaterdagochtend een gameboy color bij mensen, terwijl we zaterdagmiddag sinterklaas vierden
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_44339681
Ja ok Moussy t kan. Maar niet met mij
De hele week zit gewoon vol. Gezellig vol dat wel.
Maar ik weet het nog steeds niet. Geer is er ook al helemaal sjagerijnig van dat ik zo loop te z*iken. Maar ja hij verzin ook niks beters met ze heb alles al.
Ik had al wel een schattig doosje gekocht rood met roze vierkant. En dan aan alle kanten kan je er een foto indoen. En dan hangen er nog glitterbloemen aan. Was dus voor fototoestel, maar een barbie kan er opgevouwen ook wel in
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 11 december 2006 @ 21:59:37 #217
103793 kozakken
Living the life
pi_44339869
-valt binnen na een verhit avondje kerstkaartjen schrijven. wat een bijzonder verlichte klus doe ik me toch weer aan -
Maar nu ga ik wel de enveloppe van TNT gebruiken. Maar weet iemand toevallig ook het kerstcodewoord van SkyRadio?
pi_44340109
jessie, is dit misschien iets voor je? ik zie zo gauw niet hoe snel ze leveren, maar ik kwam op deze link via tweakers.net, waar ik altijd even kijk voor prijsvergelijkingen van dit soort artikelen. maar veel onder de 50 euro is daar ook niet. ik zou toch echt marktplaats heel serieus even afschuimen, er wordt zoveel nieuws gekocht op dit gebied, mensen doen vaak nog best goede camera's weg. gewoon streng selecteren op dat 't dicht in de buurt moet zijn, en dan even kijken of er iets interessants bij zit. twee merken die ik zou mijden: Trust (soms in de aanbieding bij de kijkshop) & Sweex. geeft alleen maar teleurstelling doordat het lastig is om daar goede foto's mee te maken. niet dat de rest allemaal goed is maar van deze twee weet ik 't toevallig.
pi_44340122
Nou zag ik bij de hema zo'n microscoop is dat ook leuk of moet ze dan ouder zijn. Ik weet nog dat ik dat vroeger helemaal leuk vond, maar weet niet meer hoe oud ik toen was.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 22:10:59 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44340338
Ja dat wist ik ook (schoonvader heeft die troep altijd )
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 11 december 2006 @ 22:13:33 #222
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44340421
Dat verschilt denk ik per kind Jessie. Ik vond daar zelf nooit wat aan. Maar misschien vind Bo het wel te gek. Moeilijk blijft dat, kadootjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 22:17:03 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44340551
sorry kozakken, geen idee. en jessie, zo'n microscoop is ze misschien nog net wat klein voor, maar ik weet 't ook niet zeker hoor.

iemand ervaring met het maken van zo'n foto-agenda bij de HEMA? ik ben er een aan 't maken voor m'n schoonmoeder, bij wijze van kerstkado. maar wat een geklooi met die software, ik kon bijvoorbeeld alleen in 't begin de voor haar belangrijke data invoeren, lukt me niet om daar later nog iets aan toe te voegen. en om nou daarom helemaal opnieuw te beginnen...(heb net met moeite 29 foto's van al haar kinderen, kat & kleinkinderen geselecteerd en in 't programma zelf bewerkt). ook staat er erg leuk in de instructies dat je een pagina-indeling kunt kiezen per pagina. dus ter afwisseling bijvoorbeeld een blz met drie kleinere fotootjes in plaats van één grote. maarrrr als ik op pagina-indeling klik heb ik maar 1 optie: één foto per pagina. grrr, frustrerend! ben nu maar met fotoshop aan de slag gegaan (bixisnietvoor1gattevangen ).
allemaal relatief volstrekt onbetekenende zorgen natuurlijk. maar toch, mocht iemand tips voor me hebben: gaarne! (jaja ik weet dat ik dit misschien beter in FOT kan vragen. misschien doe ik dat zo ook nog wel. maar ik vind dit wel echt zo'n typisch kadootje voor opa's en of oma's, dus 't lijkt me waarschijnlijk dat iemand hier ook wel eens zo'n ding gemaakt heeft..). ik heb de helpdesk van de HEMA ook al gemaild maar die hullen zich in stilzwijgen.
  maandag 11 december 2006 @ 22:18:21 #225
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44340592
Jessie, ik was een jaar of 7, 8 toen ik zo'n set kreeg. Vond het geweldig, wilde meteen "later" naar het Max Planck instituut.

Maar je kent het gezegde hé: "bij twijfel, niet doen". Kun je het idee altijd nog bewaren voor de toekomst.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 11 december 2006 @ 22:20:19 #226
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44340660
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWIMO !!!!!!!!

Bix roept je
... ♥ ik mis je ♥
pi_44340661
Tips niet Bix, maar ik weet wel dat ze heel leuk worden (vriendin heeft er 1)

Ladywrb, er staat dan weer niet bij of t optische zoom is of niet. En ik vind het toch weer net niks. Ik weet het gewoon niet. Ik had het zo leuk in me hoofd, maar nu niet meer Wat een drama's die niet belangrijk zijn zeg
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 11 december 2006 @ 22:20:42 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44340676
Kozakken, die enveloppen passen volgens mij niet eens door de brievenbussen van TNT!
En op het Postkantoor afgeven, mag ook al niet geloof ik !
Mijn buurtjes wilde hetzelfde doen, maar helaas!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 11 december 2006 @ 22:21:19 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44340698
Bix, ik heb even gekeken, wij hebben er een gekregen met ons trouwen en daar staan ook alleen hele foto's in per pagina, dus het lijkt erop dat dat toch wel standaard is voor de agenda.
Verder heb ik alleen ervaring met de foto-albumpjes dus of je wel of niet nog data toe kan voegen weet ik niet.
pi_44340782
dan breng je die envelop toch naar een postkantoor waar je 'm kunt afgeven? die envelop moeten ze wel accepteren. ze eisen notabene dat je er minimaal tig kaarten in stopt. ik heb 'm vandaag weggegooid, heb 't nog wel even overwogen maar kreeg er zo'n opgejaagd gevoel van (moest al binnen een paar dagen gedaan zijn dan geloof ik, wil ik niet).
pi_44340809
ah dankje BE! maar waarom het dan in de instructies staat voor 't maken van de agenda. stom!
  maandag 11 december 2006 @ 22:25:15 #232
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44340844
Ze accepteerden m echt niet Bix.. Ik vind het echt super slordig !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 22:25:47 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44340871
ow rewimo, je gematic is tegenwoordig ook te koop bij de kijkshop.
alleen heet het ding daar glimmatic of zoiets.
  maandag 11 december 2006 @ 22:26:41 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44340899
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef bixister het volgende:
ah dankje BE! maar waarom het dan in de instructies staat voor 't maken van de agenda. stom!
Ja, mss kan het ook wel hoor, maar iig in degene die ik kreeg zit het niet. Wellicht kregen zij het ook niet voor elkaar.
pi_44340922
wat raar RB!
pi_44340972
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef kozakken het volgende:
-valt binnen na een verhit avondje kerstkaartjen schrijven. wat een bijzonder verlichte klus doe ik me toch weer aan -
Maar nu ga ik wel de enveloppe van TNT gebruiken. Maar weet iemand toevallig ook het kerstcodewoord van SkyRadio?
Het codewoord van skyradio is: Kerstmuziek
pi_44341052
Jes, kun je het niet terug vinden in een van de bankjes topics?
ik zie trouwens ook alleen maar die ene van een tientje? Zou dat echt niets zijn?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44341093
jessie, die benq camera hebben ze trouwens ook bij een zaak in Rotterdam: pclcomputers.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 22:32:03 #239
13151 crew  Rewimo
pi_44341116
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:20 schreef phluphy het volgende:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWIMO !!!!!!!!

Bix roept je
Ik ben er al, ik ben er al. Roept u maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 22:32:18 #240
13151 crew  Rewimo
pi_44341135
O eh Ireth, ik buzz al
pi_44341211
oh haha rewimo ik heb je net gePMd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 22:36:53 #242
13151 crew  Rewimo
pi_44341339
Ik heb geen ervaring met de agenda van de Hema Ik heb wel kalenders laten maken maar dan bij Kruidvat. En daar moet je geen verticale foto's uploaden want dan hakken ze rustig je hoofd eraf
  maandag 11 december 2006 @ 22:38:36 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44341413
En dat je 'm dan thuisgestuurd krijgt, incl. afgehakte hoofden?Da's echt stom! maar wel een beetje grappig
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44341457
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 22:39:46 #245
13151 crew  Rewimo
pi_44341458
Yep, zo kreeg ik hem
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 22:40:10 #246
13151 crew  Rewimo
pi_44341477
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jessie!!!
Ja maar die zoekt ze dus niet
pi_44341564
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja maar die zoekt ze dus niet
Ja verdulleme
Saartje
pi_44341598
oooh, maar dat wist ik al ja (van die afgehakte hoofden). da's hier ook hoor, je moet echt per foto goed zelf het uitsnijden in de gaten houden. maar ach, ik broddel er wel wat moois van. alleen zwaar irritant dat 't zo gebruiksonvriendelijk is op sommige punten. ga ik ze zeker nog laten weten daar.

iets anders stoms vandaag: ik werd gebeld door een man van "energie direct" (oid), en die hád me toch een agressief verkoop-praatje. ik word niet snel kwaad maar sjonge, wat een eikel. ik vond de aanbieding op zich wel interessant klinken maar wil zoiets nooit zomaar aan de telefoon besluiten. dus ik vroeg of hij me de volledige informatie kon toesturen zodat ik het op een moment dat mij beter gelegen kwam kon bekijken. dat weigerde hij gewoon, ik moest het nu maar beslissen. of ik hem soms een leugenaar noemde etc. echt idioot! op zo'n manier wens ik geen zaken te doen dus die komen er bij mij niet meer in hoor.
  maandag 11 december 2006 @ 22:46:25 #249
103793 kozakken
Living the life
pi_44341721
Met dank Struzzo.
Ik ga morgen gewoon lekker proppen En anders niet. Op de maandagavond zijn kozakkenman en ik altijd lekker samen thuis en aangezien ik dit niet een klus vind voor alleen maar mezelf..
Dus we zijn lekker aan het schrijven geweest, adressen opnieuw nagelopen en verder koffie, koffie en nog wat lekkers Wel heel gezellig eigenlijk
pi_44341818
Ieks, die zijn eng idd. Ik hou ook niet van die agressieve verkooppraatjes. Zo verkoop je toch nooit wat?
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')