Volgend jaar zijn er weer awards ..... moet ze hem wel even laten staan, anders zijn we het tegen die tijd al vergeten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:24 schreef snoopy het volgende:
Leuke avatar JessieJammer dat de awards al zijn uitgereikt
![]()
Mijn lief zei: Eeeeuuwww. En daarna van wie is die?!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Belana het volgende:
ik liet het even aan Nick zien en die wist niet zo goed of ie nou moest lachen of niet... "jezus" zei hij alleen maar
Mooi zo!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
hier is alles na te lezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef Belana het volgende:
ik heb dat gemist van diaan? wat is er gebeurt? dat klinkt niet goed! maar het gaat wel beter blijkbaar? beterschap!
Maar dan maak je wel kans op een ranzige hè!quote:
FEEst icoontjes #3: Met Yeahinho, T_F, ijsmeis en _Saviour_quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef Belana het volgende:
weet iemand waar ik het topic kan vinden waar je je avatar kan laten pimpen voor de kerst? wil ik nou ook wel eens
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
Ja best redelijk, ik was blijkbaar moe genoeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]wat een fijn nieuws Peacamn !!! en nog een beetje kunnen slapen?
Wat fijn!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier is alles na te lezen
Nee, dat weten ze nog niet. Wel is met het stoppen van dat ene medicijn de hoofdpijn nauwelijks teruggeweest en de krachten beginnen gewoon terug te keren. Ze weten nog niet hoe en wat, maar dat komt ook omdat ze in het weekend geen onderzoeken doen. Die onderzoeken gaan wat mij betreft nog wel gebeuren, maar op dit moment ziet het er goed uit.![]()
Ben er blij om, ik heb door alles ook prima kunnen slapenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja best redelijk, ik was blijkbaar moe genoeg.
nou hier nog een hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Githa het volgende:
ik zorg gewoon dat er geen gemaakt worden dan komen ze ook niet on-line![]()
Het is een risicoo die je neem door ze zoiezo al online te plaatsen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou laaiend zijn als mijn partner zoiets online zou zetten.
of het nou van hemzelf is of van mij.
Dat is nou weer net niet de bedoeling...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:31 schreef lady-wrb het volgende:
ach bar, wat is je avatar leuk en toch word ik er zo verdrietig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |