worst is sinds leah op dit bankje ergens aan refereerde nooit meer hetzelfdequote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een glas rode port en oude kaas en droge worst.![]()
Ik heb het alleen niet in huis.![]()
Ze kan weer knijpenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Goed nieuws! De kracht in de armen van Diaan neemt toe. Met name in de linkerarm
Ben zo blij
quote:
Nope, maar dat komt omdat het weekend is... dan doen ze niks.quote:Op zondag 10 december 2006 22:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]![]()
is er ook al wat meer duidelijkheid wat er nu aan de hand is?
Nope... hopelijk horen we dat morgen.quote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Lishe het volgende:
Peaceman, weet je eigenlijk hoelang Diaan nog moet blijven?
Dankje! Ze mag tegenwoordig zelf kiezen wat ze aan wil. Ik was het een beetje zat hoe het de laatste tijd ging, ze wilde altijd wat anders aan dan dat ik klaar had gelegd. Nu doen we het 's avonds of als we de volgende dag geen haast hebben 'ochtends klaar leggen. Ik heb dan ook alle kleding van nu zo in haar kast gelegd dat ze het zelf kan pakken. Er komen wel erg leuke peuterige combi's uit, die ze van mij ook best wel eens aan mag, (op zo'n dag dat het kanquote:Op zondag 10 december 2006 23:00 schreef Lishe het volgende:
Peaceman, weet je eigenlijk hoelang Diaan nog moet blijven?
Raar blijft het Mel. Dat dat ineens kan komen. Mar fijn dat je er nu minder last van hebt.
En ik wou ook nog even tegen je zeggen dat ik vind dat Chiara zulke leuke kleren aan heeft op de sint foto's!
quote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef kozakken het volgende:
Pfff. echt, het gaat snel, dat ik nauwelijks kan bijlezen hier!
Hier gaat alles zo z'n gangetje. Kerstboom staat
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef reese.com het volgende:
![]()
Kan iemand Mous even mailen om er nog een passende opmerking over te maken?
Voordat we het onderwerp moeten afsluiten omdat Bright langs komt.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef Lishe het volgende:
...En ook al naar de Mc Donalds geweest. Wat voor de verandering vandaag omgetoverd was tot Sterrenrestaurant.... want Froukje de Both stond naast ons in de rij.Vreselijk, maar ik voel me dan altijd net een puber. Kijk! Een BN-er! Kijk!!!!
quote:Op maandag 11 december 2006 08:50 schreef snoopy het volgende:
M@x, dat wisten we! Dus we dachten: kom laten we snel vieze plaatjes maken![]()
Op allerhande.nl staan wel lekkere recepten, daar kijk ik altijd op als ik even geen idee heb wat ik zal gaan eten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ben opzoek naar lekkere recepten voor het avondeten.... valt nog niet mee omdat ik totaal geen idee heb wat we eens kunnen gaan eten...
Spuuglokje dat brood dat klinkt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |