abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 23:39:58 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44290217
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

en ik verveel me, wil iets doen, maar weet echt totaal niet wat...
ik laat net mijn lens vallen.... kom je helpen zoeken?
pi_44290264
jessie boewhaha veeg me op hier

Bar het is een schitterende avatar! Triestig maar ook mooi
Saartje
pi_44290357
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik laat net mijn lens vallen.... kom je helpen zoeken?
* Bar_en_Mar is onderweg

doe alleen niet zoals ik je lens zoeken terwijl je hem nog gewoon in hebt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 00:07:59 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44290836
ik ga morgen chocolaatjes maken samen met luca
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 00:09:08 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44290862
hebben jullie de kerstkaarten de deur al uit ?
ik heb ze al wel geschreven maar ze liggen nog op tafel
pi_44290983
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef lady-wrb het volgende:
hier nog niet eens geschreven....

kom er trouwens ook net achter dat roken echt niets meer voor mij is zit hier een partij beroerd te wezen en misselijk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44290985
Mooie avatar Bar!
pi_44291025
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Mooie avatar Bar!
dank je wel, het is mijn speciale kerstbescherm engeltje
pi_44291058
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef lady-wrb het volgende:
Shit, helemaal vergeten. Moet ze nog maken. Hmmm. Misschien toch maar kant en klare kopen dan.
pi_44291168
ha ha ha... tja ik wilde eigenlijk dit jaar foto's van Thijs op een kaart zetten, maar denk dat het voor veel mensen pijnlijk is denk ik.

dus maar normale kleine gekocht
pi_44291324
ppl trusten allemaal
  zondag 10 december 2006 @ 02:14:22 #112
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44293270
Mijn blaastraining weer gehad vannacht Jessie
  zondag 10 december 2006 @ 02:26:07 #113
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44293407
Het taartje van Sky radio is trouwens erg lekker maar o zo mierzoet
  zondag 10 december 2006 @ 06:28:22 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44294512
Snoopy, echt, petje mutsje af voor die práchtige avatar.

Ik weet even niet waar ik dit neer moet zetten, dus maar hier. Ik word langzaam gek hier.
Het is zo kut om je zo rot te voelen over veel en dan een man te hebben die niks kan. Hij zit op zijn eilandje op de bank, is fysiek nu totaal passief (logisch) en komt daardoor mentaal ook behoorlijk lamlendig en passief over. Hij probeert het wel, maar eigenlijk kán hij het niet goed doen, want dan had ie dat been niet moeten breken!!! Echt, ik zit erdoorheen.

De kindjes zijn zo vaak uit huis, vreselijk. Word er héél erg verdrietig van dat Maria zo vaak bij anderen is. Dus plan: meer vanuit hier hulp krijgen, (schoon)moeders die hier langskomen om te helpen enzo. Dat lukt maar half, lijkt nu.
En de nachten zijn gewoon zo frustrerend. Bij anderen slapen ze door, slapen ze uit (Maria gisteren 8.50 u.!) en hier zijn ze elk uur wakker en om half zes begint de dag. Ik word zo boos van die dingen, zo onredelijk gefrustreerd raak ik. Ik wil Sebas het huis uit trappen, vind hem alleen maar in de weg staan en liggen en hangen.
Ik wil met Maria echte tijd voor elkaar, met haar in een vakantiehuisje, weg van de andere dingen, alleen maar aan haar denken en zorgen dat ik weer ben wie ik was voor haar. Liefst ook met Storm, maar dat trek ik waarschijnlijk helemaal niet. Met Maria is het al de vraag of ik niet na een dag gek word.

Er zijn zoveel ergere dingen. Maar deze situatie maakt mij echt heel erg gefrustreerd en heel erg verdrietig vooral. Nog 5 weken zo! Nog VIJF weken! En daarna moet hij revalideren. Ik ben geneigd nu naar vakantiehuisjes te gaan zoeken. Weg van hem, met Maria (en Storm). Of hij weg hier. Zou het helpen? Moet ik zoiets doen? Ik haat echt alles hoe het nu is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44294923
Jessie... ik moest er ook wel heel erg om lachen .

Peaceman, fijn om te lezen dat Diaan kracht terugkrijgt. Hopelijk vinden ze wel een oorzaak, lijkt me lastig als je geen idee hebt waar het vandaan komt.

Sugar, met woorden maak ik het niks makkelijker voor je... Toch heel veel sterkte
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 09:29:18 #116
81992 Githa
pi_44294974
Ohw Sugar wat moeilijk, Ik kan je geen advies geven, helaas.
Ik denk dat je moet doen wat jij denkt dat goed is, goed voelt. Praat er met hem over, misschien heeft hij er zelf ook wel ideeen over.
En probeer echt gewoon wat hulp te vinden bij je thuis, familie, vrienden....die gewoon aanwezig zijn zodat jij je kan concentreren op de dingen die je op dat moment wél aan kan.

Ik denk wel dat je jezelf moet afvragen welk doel een vakantiehuisje heeft, denk je dat je met wat rust de situatie weer aan kan thuis?
Want als dat niet zo is kan het weer teruggaan naar huis misschien erg moeilijk worden en moet je hoe moeilijk ook, wat handvaten binnen huis zoeken waarmee je wat vooruit kunt.
Praat erover, misschien ook met een buitenstaander, zodat je de juiste keuze maakt wanthet zou zo jammer zijn als je het hierdoor nog moeilijker krijgt, sterkte maar weer
  zondag 10 december 2006 @ 09:35:09 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44295019
Githa, wat je zegt is heel erg waar. Ik denk niet dat het me rust voor daarna oplevert, maar alleen maar een paar dagen fijn met maria en rust en overzicht. maar inderdaad, ik zou ook nu al opzien tegen weer terug naar huis moeten, dus het is denk ik geen oplossing.

Ik denk vandaag steeds: misschien moet ik opgenomen worden, weg hier. Maar ik wil helemaal niet zonder Maria en eigenlijk ook niet zonder Storm.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44295060
Sugar, kan je man niet (met Storm?) een paar dagen naar zijn ouders/vrienden. Dan hoef jij thuis niet weg, dus ook niet terug te komen en kun je misschien rustig je gang gaan, op jouw tempo.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  zondag 10 december 2006 @ 09:43:23 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44295068
Dat was ik...

Jessie, je avatar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44295110
Jessie, wat een ontzettende coole avatar!!

Suug

Hier liggen de kerstkaarten al klaar. Hoef er alleen nog mar een postzegel op te doen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44295270
Ow ja, kerstkaarten... Daar heb ik nog niet eens over nagedacht, ik neem me steeds voor om ze niet meer te sturen, maar ik ga toch steeds weer voor de bijl...
Fake it till you make it...
pi_44295321
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:05 schreef Nijna het volgende:
Ow ja, kerstkaarten... Daar heb ik nog niet eens over nagedacht, ik neem me steeds voor om ze niet meer te sturen, maar ik ga toch steeds weer voor de bijl...
en ik zeg al 2 jaar dat ik alleen nog maar kaarten stuur naar degene van wie ik kaarten krijg.. maar ik hou het nooit bij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44295508
Nou dat deed mijn moeder altijd wel Vicky. Dan wordt je lijst redelijk snel aanzienlijk korter hoor.
Syllables govern the world
  zondag 10 december 2006 @ 10:39:35 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44295600
Ohw Sugar...
Wat vind ik dit rot voor je zeg.
  zondag 10 december 2006 @ 10:41:01 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44295621
Even een nagekomen bericht over de foto van Bright... dat mocht dus niet, las ik net ergens. Linken naar het topic wel, linken naar de foto niet.

En ik vermoed dat Jessie's avatar, hoewel grappig bedoeld, helemaal not done is.
  zondag 10 december 2006 @ 10:56:53 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44295851
Sugar, ik heb ook regelmatig de neiging om het huis uit te rennen en (zonder kinderen dan weliswaar) weg te gaan om even tot rust te komen. In de praktijk heb ik het ook een paar keer wel gedaan, maar het helpt niet is mijn ervaring. Teveel schuldgevoelens dat ik alles in de steek laat.

Een keer ben ik wel heel erg tot rust gekomen. Toen is John met Katja en mijn moeder op vakantie gegaan en ik ben met Job thuisgebleven. Er waren geen schuldgevoelens omdat ik wist dat John en Katja het prima naar hun zin hadden en ik kon heerlijk tutten met mijn mannetje (hij was toen bijna 1 jaar).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44295864
Oh Sugar, wat rot voor je Ik ben alleen bang dat vluchten naar een huisje geen oplossing is. Zou je je daar ook niet enorm eenzaam voelen en alles?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44298123
Sugar, hoe is het met je hulp? Wanneer komt zij?
pi_44298257
Sugar ik kan je vanhier uit alleen maar sterkte wensen, en hopelijk komt er heel snel een fijne oplossing , als ik iets kan doen geef maar een gil
  zondag 10 december 2006 @ 13:19:06 #130
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44299378
Lieve Sugar, echt je probeert het zo goed. Dat is echt heel knap. Het is vervelend dat de situatie zo is dat hij zo slecht kan zorgen nu, en alles dat daarbij hoort. Hij is niet gezond nu. Maar jij bent ook niet gezond nu. Voor jou zou gezorgd moeten worden, jij zou niet degene moeten zijn die nu zorgt voor alles. Het maakt het rot dat de omstandigheden het nu allemaal erger maken. Want kijk eens waar je was een paar weken geleden, ja je had ook rottige dagen maar soms kon je best beter je tijd doorkomen. Je slaat je er hartstikke dapper doorheen. Meisje, als je iedere dag door moet vechten, is het vreselijk als iemand daar naar zit te kijken. Of hij daar nou wat aan kan doen of niet. Dat je daar boos van wordt, is zo ontzettend logisch.

Vluchten heeft geen zin. Niet in nare gedachtes en niet met je hele zelf. En in wanhoop en overstuur vluchten, zal er alleen maar voor zorgen dat je er tegenop ziet om weer naar huis te gaan. Geef dat goed aan, dat je zo wanhopig bent dat je over die dingen allemaal nadenkt. Ik weet dat je niet zonder Maria wil en ik weet ook dat je niet zonder Storm wil.
Maar met die twee kleintjes komt het echt goed, met jullie samen. Jij houdt heel veel van ze.
Alleen zul jij dan wel deze tijd door moeten komen, op wat voor manier dan ook. En wat er ook voor nodig is, dat geeft echt allemaal niks.

Een vakantie plannen, een paar dagen rust met Maria samen, terwijl iemand anders goed voor Storm gaat zorgen. Dat kan wel en het kan ook fijn zijn. Om bij te komen ook. Maar heel eerlijk, kan je wel degene zijn die je voor haar was, terwijl jij je nog zo rot voelt? Ik denk het eerlijk gezegd namelijk niet, niet hele dagen helemaal zelf, of het gaat je heel veel energie kosten. Misschien kun je proberen een paar keer een hele dag met haar samen iets te doen, dagje zee, dagje winterweetikveelwattes, om te laten zien en voor jezelf te voelen, dat het kan.

Beslissingen en keuzes maken zijn zo moeilijk nu. Aan de ene kant willen dat alles voor je besloten wordt maar je weet ook dat het eigenlijk niet kan. En je wil dat eigenlijk ook niet. Aan de andere kant kun je nu niet zelf al die beslissingen moeten nemen, alles moeten weten en alles moeten bedenken. Omdat er geen antwoorden voor zijn. Omdat jij het nu niet weet. Probeer wel even met iemand te gaan zitten en denken over wat er praktisch anders zou kunnen zijn bij jullie thuis. Misschien heeft iedereen centrale verwarming boven en is het bij jullie thuis kouder? Waardoor ze alletwee niet goed diep slapen en er een wisselwerking ontstaat ofzo. Laat iemand anders daar maar even over denken. Over of er zulke verschillen zijn. Heb je dit aangegeven ook bij die mevrouw waar je per mail contact mee hebt? Misschien kan zij je wat meer begeleiden, door meer contact te hebben. Zodat ze beter kan zien hoe de situatie is.

Ik hoop dat we elkaar donderdag even zien, even gewoon en anders echt sms, enzo, anytime. Hou vol en als dat niet meer gaat, geef het aan. Het is wel iets minder smerig weer vandaag en morgen Ik geloof echt in je, dat je dit kan. Het wordt je alleen echt veel te moeilijk gemaakt nu, godverdomme.
  zondag 10 december 2006 @ 13:23:00 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_44299544
quote:
Thanks! kon het niet vinden
stormy waters...
sailin'
pi_44308827
Sugar heel veel sterkte meis.
  Jubileum moderator zondag 10 december 2006 @ 19:11:11 #133
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44310065
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Even een nagekomen bericht over de foto van Bright... dat mocht dus niet, las ik net ergens. Linken naar het topic wel, linken naar de foto niet.

En ik vermoed dat Jessie's avatar, hoewel grappig bedoeld, helemaal not done is.
Oeps! Mijn excuses
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 10 december 2006 @ 19:22:15 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44310336
Sugar wat ontzettend moeilijk! Ik kan niet zoveel toevoegen aan de teksten hierboven, ik hoop alleen dat er snel meer hulp voor jou komt en dat het snel met jou ook beter gaat.
Wanneer moeten die hormonen eindelijk eens verlichting gaan geven? Ik vind, om heel eerlijk te zijn, dat je best lang al rond "dobbert" en dat er (voor zover ik van je lees) nog weinig verbetering in zit. Kan het mis hebben hoor maar ik maak me daar wel zorgen om.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44310934
En mijn excuses ook natuurlijk

Sugar ik had zo gehoopt dat je veel meer uren thuishulp zou krijgen. Ik snap niet dat ze je maar 1 dagdeel geven hoor. Heb je wel aangegeven dat je geen hulp hebt enzo? Want zoals ik al schreef als je gaat vertellen dat ouders schoonouders of wie dan ook bijspringen krijg je gewoon niks tot weinig. En juist even iemand van buitenaf die niet zo dichtbij staat lijkt me wel prettig voor je. Wel fijn dat die kraamverzorgster het geworden is he.
Weg gaan met je kinderen als vlucht lijkt me niet te doen. Als het thuis niet lukt waarom dan in een andere omgeving wel. Klinkt een beetje hard maar zo is het zeker niet bedoeld. Het lijkt rooskleurig als je een vrij uit in bladert en daar foto's van van die onbezorgde families ziet enzo. Maar ook daar heb jij die gevoelens die je thuis ook hebt. Je hebt dan alleen geen zieke man erbij. Maar misschien ook geen uitlaatklep daardoor.
En eigenlijk schrik ik best als ik je verhalen zo lees. Die link zit me niet lekker (die jongen van die zelfmoordpoging) En elke keer vraag ik me af wat kan ik hier mee doen en ik weet het gewoon niet. Ik vind je zo'n lief mooi leuk vlot mens. En ik vind het zo erg dat je dat zelf allemaal niet ziet. En vooral dat je niet kan genieten van jezelf als trotste mam en van die 2 prachtige kinderen.
Wat luchtbel ook zegt ik geloof echt heel erg in jou, (in jou ook luchtbellie, want dat jij zo'n verhaal aan Sugar kan schrijven terwijl je je zelf ook zo ellendig voelt vind ik weer zo krachtig) In jou als Sugar als moeder als vrouw. En dat ga jij zelf ook weer doen, dat weet ik zeker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44311177
Afgelopen nacht werden Geer en ik tegelijk wakker. Allebei ziek. Geer overgeven en diaree. Ik alleen diaree. Overgeven vind ik zo vreselijk dat ik het altijd probeer tegen te gaan. En dat lukte dit keer
We hebben vrijdag een hele dag op Joep gepast die ziek was. (zijn pa belde of hij wat later opgehaald kon worden want die was ook ziek geworden) Dus we weten waar vandaan komt
En net voor het naar bed gaan begon Bo te spugen
Nou ja die beter vandaag dan morgen. Woensdag geeft ze haar kinderfeestje en dan is het toch wel leuk als ze beter is.
Jans lijkt nog geen last te hebben maar hoe lang dat zal duren.............
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 10 december 2006 @ 20:15:29 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44311318
Ai gets Jessie.... beterschap!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44311331
beterschap huize Jessie
  zondag 10 december 2006 @ 21:15:10 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44311825
Bar, wat heb je een prachtige avatar echt heel heel mooi.

Jessie, beterschap! Het kan zo weer over zijn hoor, Tristan had 1 dagje koorts en diarree en de volgende dag was het helemaal over. Dus ik hoop dat dat met jullie net zo gaat!

Sugar, eigenlijk is alles al gezegd door anderen, maar toch wil ik ook even laten weten dat ik het zo erg vind dat je je zo voelt nu. Dat net toen het wat beter leek te gaan er ineens iets zo vreselijk tegen zit (dat been van je man) dat de boel weer helemaal instort naar je gevoel. Iedereen kan nog wel zo hard roepen dat je twee prachtige kindjes hebt, maar het kan toch allemaal te zwaar voelen. Ik heb nooit zulke heel sombere gevoelens als jou gehad, wel dat ik vooral heel erg moest wennen toen ik nog een kindje erbij kreeg. Vooral bij Tristans komst was dat zo. Ik wilde zó graag nog een kindje, en toen hij er was heb ik nog heel lang getwijfeld of ik ooit wel zoveel van hem kon gaan houden als van Sterre en Wouter. En o wat voelde ik me schuldig daar over. Zat me gek te maken met scenario's als: wat als ik maar 1 kind kan redden als het huis in de fik vliegt, wie kies ik dan? En dan voelde ik me weer zo schuldig dat ik dan niet Tristan zou kiezen. Het heeft een tijd geduurd voor het gezin weer als 1 geheel voelde, en ik niet meer dacht 'wat heb ik in hemelsnaam op mijn hals gehaald om ons lekker draaiende gezinnetje overhoop te willen halen?!'. Ik lees in jouw woorden tig keer die rottige gevoelens die ik toen had en oh meisje toch, ik heb zo met je te doen. En je bent echt echt niet een slechte moeder als het niet perfect gaat. Ik kan alleen maar aanraden: zoek hulp. Voor je geestelijke welzijn en voor de praktische dingen. Zo veel mogelijk. Dat de routine in je gezin nu helemaal ver te zoeken is, maakt dat het nog zoveel moeilijker wordt om grip te krijgen op je leven. Pas als er weer wat structuur in de dingen zit, kun je er weer van genieten of in ieder geval niet onaangenaam verrast worden als de dingen nét even anders lopen dan je vantevoren gedacht had. Ik hoop echt dat je ergens die hulp kunt krijgen Sugar, want je hoeft het niet alleen te doen. Ik geef je een hele dikke knuffel en wou dat ik meer voor je kon doen.
  zondag 10 december 2006 @ 21:40:55 #140
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44312626
Wat een lieve woorden en wijsheden allemaal!
Maar bovenalles wat een toestanden.
Ik heb even weinig toe te voegen aan wat er al geschreven is, maar nog maar eens heel veel sterkte Sugar!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 10 december 2006 @ 21:46:00 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44312779
Sugar gewoon een dikke knuffel en ik hoop dat het zonnetje snel weer voor jou en je gezinnetje gaat stralen

onze tv is kapot gegaan jaar en 4 maanden out, maar bij telefoonabonement gekregen ( van schoonpaps) hopenlijk zit er garantie oid op meeeh niet fijn

Wel lekker vers broodgemaakt weer, wat een uitkomst is dat ding en het ruikt zo lekekr
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44312893
LOL wat een hoop informatie in je post Evenstar
  zondag 10 december 2006 @ 21:51:28 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44312960
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL wat een hoop informatie in je post Evenstar
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 10 december 2006 @ 21:55:09 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44313095
Ik heb zo'n zin in een glas rode port en oude kaas en droge worst.

Ik heb het alleen niet in huis.
pi_44313150
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb zo'n zin in een glas rode port en oude kaas en droge worst.

Ik heb het alleen niet in huis.
LOL ook daar kan ik je niet aan helpen....
  zondag 10 december 2006 @ 21:59:56 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_44313246
Alleen oude kaas is yummie Spuug!!

Ik kreeg dit weekend weer een mooi plaatje in mijn mailbox van mijn thuisfront in Leiden..
Ze zetten ieder jaar een kerstdorpje neer, en ook dit jaar vond ik het weer een plaatje!
Helaas geen 1 van de voorkant genomen..

*klik*

Sugar!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 december 2006 @ 22:00:30 #147
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44313258
Of toastjes met blauwaderkaas en notenpate en camembert. Oeh ik heb zo'n vreselijke zin in lekkere slechte dingen. Chocolademousse. Advocaat met slagroom. Truffels.
  zondag 10 december 2006 @ 22:01:27 #148
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44313288
Wat ziet dat er sfeervol uit, Rijstebuiltje!
pi_44313301
Advocaat met slagroom? das ouderwets
  zondag 10 december 2006 @ 22:03:52 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44313347
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:01 schreef snoopy het volgende:
Advocaat met slagroom? das ouderwets
Ouderwets lekker. We gaan met de kerst naar mijn ouders. En dan maakt mijn moeder 's avonds een groot glas met echte slagroom erop voor mij. Mmmmmmmmmm!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')