Wat zij zegt!quote:
iets vreselijks bij dannyquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat zei zegt!
Wat moet ik doen om wel toegang te krijgen trouwens?![]()
Nou ja, ik mag toch wel aannemen dat de meeste mensen die in dit forum posten niet onbevlekt ontvangen zijn? Wel een mooie kerstgedachtequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Lois het volgende:
Ieniemienie
(mag dit eigenlijk wel BE of ga ik nu mijn modboekje ver te buiten?)
Haal jouw post maar weg, maak ik wel een nieuwe met link. Ik ben geen mod.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Lois het volgende:
Ieniemienie
Ik zoek het topic waar ik toegang kan krijgenquote:
Staat in FB volgens mij en idd als ik dat had geweten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zoek het topic waar ik toegang kan krijgenIk ben er langsgesurfd vorige week, maar vergeten waar het is
![]()
Niemand die even zegt dat je er piemels kan kijken he
Het was 'm dus echt?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:08 schreef bixister het volgende:
hahaha sjonge! Bright haalt wel 't maximale rendement uit die foto.
Kolere en mijn verkoudheid barst gelijk los van schrik! Waarom moet ik toch altijd op linkjes klikken!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Lois het volgende:
Ieniemienie
18+ Only
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Syrena met een fetish, het moet niet gekker worden. Straks ga ik je nog verwarren met Sylvana (qua username, verder niks)
Hee, zou ik daarom altijd misselijk worden van knakworst? Eet ik echt nooit. Hmmm.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef Leah het volgende:
Waarom klik ik dan toch op die link. Het franse worstje voor bij de borrel
blijft in de koelkast vanavond
.
quote:
Babi Gangbang, met witte rijstquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef Syrena het volgende:
Doe maar niet neeGangbangs zitten er voor mij niet in
dat kan mijn onderkant helemaal niet bijhouden.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik ken de KPD regels niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Lois het volgende:
Ieniemienie
18+ Only
wayyyyy tooooo much info enzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe maar niet neeGangbangs zitten er voor mij niet in
dat kan mijn onderkant helemaal niet bijhouden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Babi Gangbang, met witte rijst smurrie![]()
Er is een topic in FB waar je toegang kan vragen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Wat moet ik doen om wel toegang te krijgen trouwens?![]()
quote:
Oh dan heb ik onder m'n oude nick dus gewoon toegang?!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is een topic in FB waar je toegang kan vragen.
Oldbies krijgen automatisch toegang geloof ik.
het is gewoon niet uit te leggen Bixquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:19 schreef bixister het volgende:![]()
hehheh ja leg dat maar eens uit snoop! 'oh, dat is bright, die ken ik van ' t OUDERS forum.'
Ik heb gewoon gezegd dat ik niet wist wie het was. En dat de zijne mooier was natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
het is gewoon niet uit te leggen Bix![]()
En daar trapt ie in?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd dat ik niet wist wie het was. En dat de zijne mooier was natuurlijk![]()
Yep. "Okeejj" zei iequote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:59 schreef peaceman het volgende:
Diaan is vanmiddag opgenomen. Eindelijk hadden ze door dat ze zich niet aanstelt. Het is wel even slikken, omdat je het liefst bij elkaar wilt zijn, maar we weten verstandelijk ook wel dat het beter is. Emotioneel is het wel zwaar voor ons beiden.. zucht..
Ja echt welquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, weer een OUDje die mod wordt!![]()
We zijn heerlijk sterk vertegenwoordigd achter de schermen!
Lees ff terug joh!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Ingrid19 het volgende:
Kan iemand mij vertellen/pm-en wat er met Diaan is?
Jah...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja echt welHoewel er natuurlijk wel weer eentje afvalt nu ook
![]()
Sterkte! Hopelijk is er snel duidelijkheid. En valt het mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:16 schreef peaceman het volgende:
hier staat een samenvatting van de hele situatie voor een ieder die het lezen wel. Echt bedankt voor de steun die we van jullie krijgen naast alle steun van vrienden en familie. Alle beetjes helpen! Top!![]()
Goed planquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Peacman we toosten op een goede afloop
Oeh jummie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
pina colada in egypte gedronken en smaakte echt naar meer en meer, daar proef je helemaal geen alcohol in dus he heel gevaarlijk goedje.
uhuh zeer lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh jummie!Ooit in Thailand gedronken met verse ananas enzo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef Githa het volgende:
BEwaarvoor waarvoor?.... ik heb wat gemist
![]()
Is het voor begrafenisondernemer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |