Zo laag mogelijkquote:
Is dat dan bedoeld om hormoonschommelingen tegen te gaan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zooo terug van de dokter, nou ja ik heb een andere pil gekregen, een 3fasen pil, en maandag maar weer eens babbelen met de psycholoog, kijken of die nog wat met me aankan
Lekkere koejkesquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef m@x het volgende:
Wat zijn knijpertjes?
ja en om te zorgen dat ik me niet meer zo beroerd voel, ik eet dus de hele nacht (als ik hem s''avonds ineem) of de hele dag (als ik hem overdag ineem)quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat dan bedoeld om hormoonschommelingen tegen te gaan?
Oh joh, dat dat zoveel invloed heeft dan. Ja, hoewel... ik slik hem niet voor niets al 3,5 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ja en om te zorgen dat ik me niet meer zo beroerd voel, ik eet dus de hele nacht (als ik hem s''avonds ineem) of de hele dag (als ik hem overdag ineem)
Dat is balen! Moet weer helemaal opnieuw beginnen bij een andere...quote:moet ook afscheid nemen van de psy want die stopt ermee hier in zeeuws-vlaanderen, ben er niet blij mee, maandag is de laatste dag dat ik hem spreek
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
yep... en juist bij FRederik voelde ik me op mijn gemak...
En ik mag al blij zijn dat maandag speciaal terug komt voor me,,,
De pil ik zou er graag vanaf willen, maar juist doordat ik me ook zo labiel voel en totaal niet goed in me lijf zit, moet ik voorlopig even aan de pil blijven
ik wilde opperen om aan de nuvaring te gaan, maar hij wilt nu eerst even kijken hoe 3 maanden die 3 fasenpil bij me werkt.
Anti-depresiva''s krijg ik niet, omdat ik daar rare dingen van kan gaan doen... (helaas ervaring mee)
valkenburg, heeel goed excuus om mij weer te zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Anitra het volgende:
Maastricht is ook leuk. Er is toch ook een kerstmarkt in 1 van de grotten?
Tja, kom met praten al een heel eind, het is meer alles eromheen wat me opbreekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je zou ze nu best kunnen gebruiken gok ik... als ze gewoon op de juiste manier zouden werken.
Jammer dat dat niet gaat.
Ah ja, mijn collega heeft 't me laten zien. Ik weet niet wat ik er van moet vinden eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:24 schreef phluphy het volgende:
Peaceman, dat is inderdaad niet leuk, maar wel het beste om nu te doen.
Ik hoop dat ze snel iets concreets vinden, haar kunnen helpen en dat ze snel weer naar huis kan!
Ik ben héél benieuwd wat jullie hiervan vinden.![]()
Ik ben totaal verbrouwereerd.Het zal je kind maar wezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |