TVP't meequote:Op woensdag 20 december 2006 01:05 schreef Bravebart het volgende:
TVP
zie je toch, sinds woensdag 3 januari 2007 @ 01:38quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:40 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer sluiten we verjaardagstopics na 20 minuten
Vjenne_kloet jarig *O*
Haha, die is goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zie je toch, sinds woensdag 3 januari 2007 @ 01:38
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zie je toch, sinds woensdag 3 januari 2007 @ 01:38
Duidelijke uitleg graag.quote:De Moderator(s) zullen je dan uitleggen waarom het desbetreffende topic is gesloten of je bericht is gewijzigd
Uuhm, er worden al jaren verjaardagstopics geopend in PUB van mensen die vooral in PUB rondhangen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:53 schreef saaw het volgende:
verjaardagstopics open je maar in onz
Nou, bedankt hé, tering hey.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:53 schreef saaw het volgende:
verjaardagstopics open je maar in onz
zie ik eruit alsof ik daar wakker van ligquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Weet in ieder geval weer wie mijn minst favoriete mod is.![]()
quote:En misschien kun je ze zelfs overtuigen waarom het topic volgens jou weer open moet.
Verwacht echter geen ellenlange discussies..
Ok, argument is duidelijk; het gebeurt al jaaaaren en er staat nergens dat verjaardagstopics in ONZ moetenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:29 schreef saaw het volgende:
[..]
zie ik eruit alsof ik daar wakker van lig
en als je dan toch aan het quoten slaat
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:
Over dat SC gebeuren, moet dat allemaal zo strengEn zien de heren / dames modjes niet in dat als dit wordt gemerged met de slowchat 3/4 hier niet meer post aangezien die totaal niks met puberaal gelul hebben op de brommers na
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef saaw het volgende:
[..]
lees eens dit topic terug, zo streng ben ik helemaal niet
ik zit er ook niet op te wachten om jullie te mergen, daarom een waarschuwing dat jullie het een beetje netjes moeten houden
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar waarom moet het dan allemaal zo 100% netjes, er wordt niemand beledigd het enige wat gebeurt is dat er wat meer onzin wordt gepost tussen de brommerpraat door wat niet direct een doel dient maar wat uiteindelijk wel sfeerverhogend is en ook mensen zal motiveren meer te posten wat ook meer brommerpraat inhoud uiteindelijk
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:02 schreef saaw het volgende:
[..]
mooie verwoording voor ontopic gelul
sorry hoor, het is een forum, er gelden regels. deal with it
vertellen dat je nu gaat douchen en nu naar school en zulks doe je maar op msn of in de sc
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja is dit geen SC onderhand dan?Ik vind het een beetje triest om posts te gaan verwijderen in een SC..
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:27 schreef saaw het volgende:
[..]
[SC?] er staat niet voor niets aan vraagteken bij
een beetje offtopic mag best, maar alles wat ik te overdreven vond heb ik verwijderd
echt chatten doe je maar in het daar voor bedoelde slowchattopic
voor verdere discussie hierover verwijs ik jullie naar het feedbacktopic
ontopic gaarne
aantal berichten van daar gewist en bij deze hier vermeld om verder offtopic daar tegen te gaanquote:Op maandag 8 januari 2007 15:30 schreef Ferrox het volgende:
Ontkennen dat hier gebaggerd wordt lijkt me een beetje onzinnig.
Maar zoals eerder ook al gepost:
hier gaat het voornamelijk over brommers en over dingen die brommer rijders meemaken.
Zo onderhand is dit een hechte club, er is een meet op komst, mensen hebben elkaar op msn ed.
Wie zit er in het het pub SC forum te wachten op foto's met de laatste veranderingen aan mijn brommer?
En wie zit hier te wachten op posts over het eerste pukkeltje?
Ik denk geen van 2en er op zit te wachten als ze gemerged worden, sterker nog, ik denk dat een heleboel posters wegblijven.
Er kunnen toch wel 2 SC topics naast elkaar zijn? dan zetten we naast het "[CENTRAAL]" ook nog SC in de TT![]()
mijn 2 centjes
lees eens, we zijn helemaal niet van plan te gaan mergen!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mergen zal geen nut hebben, beter verbied je de brommerSC dan, want als wij in de PUBSC moeten gaan ouwehoeren over brommers zal daar niemand wat mee opschieten..
En dat ontopic hou je toch, daar doe je niks aan.. Dat is gewoon een drukbezocht topic door ons dus dat er af en toe wat ontopic gepost wordt houdt je toch..
af en toe is primaquote:Op maandag 8 januari 2007 15:46 schreef Ferrox het volgende:
hehe goed idee om het daar niet meer te doen
maar, ik ben niet altijd op msn, en ik heb niet iedereen op msn, was meer om aan te geven.
Het is juist 1 vd kenmerkende dingen van het brommerts forum, om te posten dat je na een vermoeiende rit je nest in bent gekropen en hoe brak je er weer uit kwam
dus, lieve modje![]()
laat ons toch af en toe een beeeeetje oftopic gaan
![]()
Tsja, lees een de Fok! MC of een van de andere slowchats.. Alsof het daar alleen maar om het hoofdonderwerp van de chat gaat.. Daar zal echt niet minder offtopic gepost worden dan hier..quote:Op maandag 8 januari 2007 15:47 schreef saaw het volgende:
[..]
lees eens, we zijn helemaal niet van plan te gaan mergen!
brommerslowchat betekent wel dat het iets met brommers te maken moet hebben, dat heeft het niet altijd, werk daar aan
'af en toe wat offtopic' is wat ruim. ik heb bijna 3 volle bladzijden gewist aan onzin
er staat een ? achter SC en die blijft daar ookquote:Op maandag 8 januari 2007 15:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja, lees een de Fok! MC of een van de andere slowchats.. Alsof het daar alleen maar om het hoofdonderwerp van de chat gaat.. Daar zal echt niet minder offtopic gepost worden dan hier..
als er meer in vermeld staat dan alleen dat vind ik het primaquote:Op maandag 8 januari 2007 15:54 schreef Ferrox het volgende:
ok komt goed hoor
maar mogen posts met : ik ga werken/rondje rijden/eten/feesten/blowen/ whatever nog wel?![]()
want in onz........![]()
![]()
Ja precies ook zo iets.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef BazzieK het volgende:
Als ik een ontopic post maak met in dezelfde post een offtopic geintje verwacht ik dat in ieder geval het ontopic gedeelte blijft staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*mevrouwquote:Op maandag 8 januari 2007 16:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja precies ook zo iets.![]()
Meneer heeft gewoon dom weg dingen lopen verwijderen als het hem niet aanstond.![]()
Extremistisch dus alles lopen verwijderen maar?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef saaw het volgende:
mevrouw inderdaad
en brommers staan mij uberhaupt niet aan dus daar gaat het niet om
dit is een openbaar forum, er zijn regels, daar hebben jullie je aan te houden
en geloof mij, als ik ongesteld ben doe ik aardiger dan dit
er staat nog een half topic hoor dus zeur niet zoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Extremistisch dus alles lopen verwijderen maar?
ik hou jullie helemaal niet streng in de gaten, als ik dat had gedaan had ik nu niet zoveel in 1 keer gewist namelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef BazzieK het volgende:
Je zit echt ernstig te overmodereren. We zijn nu het braafste niet SC chat topic op fok omdat je ons zo gruwelijk streng in de gaten hield. En nog is het niet goed genoeg, als je alle topics zo streng in de gaten hield kon je in de meeste topics procentueel gezien nog veel meer verwijderen dan hier.
niet in PUBquote:Op maandag 8 januari 2007 16:51 schreef Ipho het volgende:
Fok! Motorclub [SC Deel 636] is niet meer
En een moter SC mag wel maar een brommer niet?
Niet eens zo'n slecht plan eigenlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef saaw het volgende:
[..]
niet in PUB
hier is 1 SC en dat is niet het brommertopic
open in PTA maar een brommer SC
Doen we dat.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef saaw het volgende:
[..]
niet in PUB
hier is 1 SC en dat is niet het brommertopic
open in PTA maar een brommer SC
Ik wil niet weten als een meisje is ontmaagd enzo. Of iemand hand in hand loopt en zich afvraagt of dat sex is.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef saaw het volgende:
oke doejj
ik snap echt niet dat jullie zo kinderachtig doen trouwens
ik wis wat dingen en geef een rustige waarschuywing, jullie raken meteen met zn allen in de stress
en ondertussen roepen dat jullie te groot zijn voor de normale PUB SC met al hun gezeur
beetje jammer jongens
We zijn niet te groot we zijn gewoon anders, het zou zowel voor ons als voor de normale SCers niet leuk zijn om samen te gaan. Het loopt al 88 topics lang goed zoals het was en nu kom jij alles overhoop gooien. Brommerchat was altijd een gezellige mix van zowel ontopic als offtopic waar niemand last van had behalve een modje met teveel tijd blijkbaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef saaw het volgende:
oke doejj
ik snap echt niet dat jullie zo kinderachtig doen trouwens
ik wis wat dingen en geef een rustige waarschuywing, jullie raken meteen met zn allen in de stress
en ondertussen roepen dat jullie te groot zijn voor de normale PUB SC met al hun gezeur
beetje jammer jongens
pardon?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We zijn niet te groot we zijn gewoon anders, het zou zowel voor ons als voor de normale SCers niet leuk zijn om samen te gaan. Het loopt al 88 topics lang goed zoals het was en nu kom jij alles overhoop gooien. Brommerchat was altijd een gezellige mix van zowel ontopic als offtopic waar niemand last van had behalve een modje met teveel tijd blijkbaar.
nee absoluut niet. maar ik heb ook geen last van mensen die 10 topics openen over de kleur van hun behang.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, even een persoonlijke off-the-record vraag, had je nou echt last van ons?
Wat heb jij te zeggen over het slowchatten in PTA?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef saaw het volgende:
Puber & Tienertalk FAQ
met als belangrijkste in dit geval
Gaarne niet slowchatten. Dit kan in het SlowChat Topic.
Wil je toch lekker kunnen slowchatten is er altijd MSN.
In de moterclub word ook gebaggert heeft ook niemand er last van en als hun het nou leuk vinden. En waar bemoei jij je mee in PTA dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef saaw het volgende:
Puber & Tienertalk FAQ
met als belangrijkste in dit geval
Gaarne niet slowchatten. Dit kan in het SlowChat Topic.
Wil je toch lekker kunnen slowchatten is er altijd MSN.
ik heb mijn best gedaan om het rustig te houden, dat jullie allemaal zo ontzettend in de stress raken is echt niet mijn schuldquote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef BazzieK het volgende:
Ze heeft het over PUB nog wel even bijblijven jongens![]()
Maarja regels zijn regels is natuurlijk wel erg zwak gesteld. Wat menselijk nadenken houd het allemaal wat prettiger dan zoals het nu is gegaan lijkt me.
die stond nog onder mn cltr v, is al lang aangepast, rustig maarquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef Ipho het volgende:
Lul niet ze gaf een link naar het Brommer topic in PTA en ze heeft dat nu snel edit. En durf eens te zeggen dat het niet zo is.
Kijk, nu al een baggerreactie.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[WinterPub SC #1461] I'll be your dream that you'll remember
Eens even kijken hoe hier op gereageerd word
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef saaw het volgende:
ik heb nooit gezegd dat jullie daar heen moeten
dat is trouwens een post die gewoon in jullie eigen brommertopic had gekund, want dan was t ontopic geweest
ik snap ook wel dat het in de normale PUB SC niet zoveel zin heeft
maar jullie baggeren je hele topic vol en daar word ik een beetje moe van
en je zou toch denken dat ik na de 20 keer dat ik het ondertussen uitgelegd heb een beetje tot jullie door moet kunnen dringen
Zoiets ga je toch ook niet editten?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Agorias het volgende:
Er zat een haar in mijn noodles, krijg ik nu SARS
nee want dat staat in de PUB SCquote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?
In de PUBSC wordt helemaal niets nuttigs gepost.. Ik lees 3 posts, en heb al meteen zoiets:
[..]
Zoiets ga je toch ook niet editten?
Dat is Agorias, dat is een geval apartquote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?
In de PUBSC wordt helemaal niets nuttigs gepost.. Ik lees 3 posts, en heb al meteen zoiets:
[..]
Zoiets ga je toch ook niet editten?
Het ging zelfs veel meer dan een klein beetje over brommers.. En wat is een [SC?]. Een SC waar een modje af en toe komt om offtopic weg te halen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef saaw het volgende:
[..]
nee want dat staat in de PUB SC
en jullie hebben een brommer [SC?], dus verwacht ik wel dat het een klein beetje over brommers gaat
ik denk dat ik niet heel streng ben gewest en snap niet zo goed waar alle heisa vandaankomt
Je hebt ieder offtopic postje inclusief posts die zowel ontopic als offtopic bevatten verwijderdquote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef saaw het volgende:
ik denk dat ik niet heel streng ben gewest en snap niet zo goed waar alle heisa vandaankomt
Want andersquote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef saaw het volgende:
[CENTRAAL] brommerts die alleen ONtopic blijven
jullie hebben 1 kans
hou het netjes
Vandaag bij Law en Order, Casus #128332, de zaak van het rellende brommertopicquote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik gaat me zo even inlezen.
Nog een oordeel of overleg oid?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik gaat me zo even inlezen.
Ik sts achter saaw. Zegt genoeg.quote:
Okquote:Op maandag 8 januari 2007 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik sts achter saaw. Zegt genoeg.
Vat het anders even samen ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en het is denk ook een combinatie van het feit dat het topic niet in de gaten werd gehouden, door ons, door de vorige mods door wie dan ook.
Ik vond het de afgelopen weken de spuigaten uitlopen en er kwamen diverse Topicreports binnen. Ik even kijken, overleg gehad. saaw is aan het werk gegaan en nu lees ik. Je weet hoe het er nu voor staat en zo gaan we het doen
Grenzen stellen. Punt.quote:
Ja wat als je die overschijt (hihi) dat wil ik wel eens weten.quote:
En de rest met een scooter.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef Ferrox het volgende:
Hmm, ik vraag me af van wie je topic reports hebt gehad
ok, we zijn toen een x niet zo heul netjes geweest tegen "thejewishguy"
Maar voor de rest vallen wij toch niemand lastig![]()
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja wat als je die overschijt (hihi) dat wil ik wel eens weten.
Dat zou natuurlijk wel lekker zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.
wil je aub ff op mn vorige post ingaan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.
ik heb eerder te weinig tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 18:31
Maar het is toch altijd zo goed gegaan? Ik kan dit eigenlijk niet anders zien dan een mod die
- teveel tijd heeft
- even z'n agressie kwijt moet, en die dus via dit uit
- in een pestbui is
- jaloers is
Waarom 87.5 delen wel en nu opeens dit gebeuren?
Ja wij dragen bij aan de FOK! maatschapij.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef fs180 het volgende:
kijk het zit nou zo.. wij zijn gewoon wat jongeren die graag over brommers praten en motoren.. zoals elke groep gaat het dan niet altijd 100% daarover.. maar zodra een user info komt vragen met betrekking tot brommers of scooters zijn wij wel degene die alle info kunnen geven die zijn tere hartje maar begeerd..
Dream onquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Borkydude het volgende:
De winnaar van BvsB wordt mod?
Ah duidelijk geval van agressiviteit!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb eerder te weinig tijd
ik heb geen aggressie
ik was en ben niet in een pestbui
waarop zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn?
jullie hebben je gewoon aan de regels te houden
Dat met TheJewishGuy, dat is een vriend van me, hij kon en kan er wel om lachen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef Ferrox het volgende:
Hmm, ik vraag me af van wie je topic reports hebt gehad
ok, we zijn toen een x niet zo heul netjes geweest tegen "thejewishguy"
Maar voor de rest vallen wij toch niemand lastig![]()
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
[..]
waarop zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn?
Tis gewoon een mietjequote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijken![]()
Ik dacht dat onze joodse vriend er niet om kon lachen, maar hij riep het ook wel een béétje over zichzelf af
ik hoef niet zo nodig een mooie meid, you can have 'em allquote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijken![]()
Waarom negeer je me?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig een mooie meid, you can have 'em all
5933,3102757744111722185848quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
Wat is 5603 + 736 : 7 en daar de wortel van x pi?
237.3544014quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
Wat is 5603 + 736 : 7 en daar de wortel van x pi?
Officieel niet nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Ferrox het volgende:
D_A,
zoals ik al eerder had gevraagd in dit topic:
Kunnen er dan geen 2 officieele SC topics zijn in PUB?
als jullie heel lief doen voor een poosjequote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Officieel niet nee.
Uitzondering op de regel is mogelijk. Eventueel.
Wat is dan nog het probleemquote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Officieel niet nee.
Uitzondering op de regel is mogelijk. Eventueel.
dat jullie zo doen en wij die beslissing makenquote:
sure. maar 'ff' is misschien wat langer dan jij hooptquote:Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef no1uknow het volgende:!
Dus we moeten ff lief doen en ontopic lief doen en dan valt er weer te praten?
We kijken het aan de komende 100 edities, daarna denken we er nog eens over na. Zoals we al zeiden er zijn regels en daar dienen jullie je aan te houdenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We kijken het aan de komende 100 edities, daarna denken we er nog eens over na. Zoals we al zeiden er zijn regels en daar dienen jullie je aan te houden
Niet als we gaan baggerenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Ferrox het volgende:
tof
"heuy, dat ging wel heul gemakkelijk"
Jamaar dan zijn we als nog een halfjaar verder![]()
Vanaf September, daarvoor niet gemodquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:36 schreef quickie1985 het volgende:
Zeg D_A hoelang mod je al en had je het hiervoor ook al gedaan?
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isquote:
Dank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isJij bent gewoon een dwaas die denkt dat ie overal verstand van heeft.
Ja wtfquote:
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net of ik mij de dienst laat lezen.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.
Ik heb D_A anders onder 4 touwtjes hangen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.
Ah we doen er weer 10 extra bijquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah we doen er weer 10 extra bij![]()
lityer benzine?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah we doen er weer 10 extra bij![]()
Doe er maar 4, die van mij zijn opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, en bougies.
Zolang ik 7 jaar ervaring in modje zijn heb wel ja knaapje. Was alleen nieuwsgierig. staat geen straf op dacht ik zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isJij bent gewoon een dwaas die denkt dat ie overal verstand van heeft.
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wtfDie gast is zo dom als het achterwerk van een varken, en dan denkt ie hier ff de dienst te komen uitmaken
Je moederrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:25 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.
Wat ben jij nou weer voor een kutnewbie die hier zulke taal uitkraamt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:25 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.
Ik hoop dat je mij niet bedoeldquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet bedoeld
Tering, ik post in PUBquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef saaw het volgende:
dit feedbacktopic is geen ONZ he
nepmod? pardon?quote:
dat je de foto leuk vond was maar de helft vqn het bericht, de rest was ontzettend offtopicquote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef duncannn het volgende:
Waarom werd mijn post dan verwijderd... ik zei alleen dat iemand er goed uitzag op 'n foto (wat volgens mij tog wel mag?) en wordt die verwijderd, maar een post van iemand die zo ongeveer hetzelfde zegt 5 mins later niet?![]()
Dus wordt de hele post maar verwijdert?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
dat je de foto leuk vond was maar de helft vqn het bericht, de rest was ontzettend offtopic
ja. meer dan de helft van de post was crapquote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus wordt de hele post maar verwijdert?
Daar heeft saaw wel een handje van ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus wordt de hele post maar verwijdert?
Nou je bemoeit je er nu toch al mee dus kom even met voorbeelden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar heeft saaw wel een handje van ja.Wil me nergens mee bemoeien.
Kan toch niet, die zijn verwijdert. "quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou je bemoeit je er nu toch al mee dus kom even met voorbeelden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goedquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt toch denkvermogen, je kunt voorbeelden geven die komen uit je linker hersenhelft. Snap?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan toch niet, die zijn verwijdert. ""
Simpele ziel ben je.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vraag je nou serieus naar voorbeelden van verwijderde postsBeetje moeilijk om daar naar te linken he
![]()
luister eens even.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar heeft saaw wel een handje van ja.Wil me nergens mee bemoeien.
Oké duidelijk, neen dan snap ik de verwardheid. We gaan er mee aan de slagquote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goed![]()
Voorbeeld: Iemand zei eerst iets off-topic maar in dat zelfde bericht stond ook dat hij zijn remblokjes ging vervangen. Ik noem maar een dwarsstraat.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zegt de persoon die op zijn 21e een puber board mod
als meer dan de helft van een post onzin is verwijder ik hemquote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goed![]()
Voorbeeld: Iemand zei eerst iets off-topic maar in dat zelfde bericht stond ook dat hij zijn remblokjes ging vervangen. Ik noem maar een dwarsstraat.
whehequote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? dat een puber dat gaat doen? Zie het al voor me een mod als frederiqueske o.i.d.
Lijkt me best een plan. Doen we dat.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? dat een puber dat gaat doen? Zie het al voor me een mod als frederiqueske o.i.d.
Ik mag toch wel even zeggen wat ik van je ondernemingen vind? Dan kun je ze zonodig verbeteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
luister eens even.
als je je er niet mee wilt bemoeien> doe dat dan niet
als je dat toch doet, kom dan met een echt punt
en ik ben mod, ik ben er voor om jullie onzin te verwijderen en te zorgen dat julie een beetje ontopic blijven. kan je wel roepen dat ik een kutmod ben, maar ik doe wat er van me gevraagd word
deal with it
Veel ongenuanceerder dan Saaw kan het niet dus slechter zal het niet gaan als een daadwerkelijke puber het doetquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je vat het tenminste goed op.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oké duidelijk, neen dan snap ik de verwardheid. We gaan er mee aan de slag!
Geef eens voorbeelden, daar hebben we wat aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Veel ongenuanceerder dan Saaw kan het niet dus slechter zal het niet gaan als een daadwerkelijke puber het doet
zeggen wat je er van vindt is iets anders als me eerst een kutmod noemen en pas als iemand er naar vraagt het uitleggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even zeggen wat ik van je ondernemingen vind? Dan kun je ze zonodig verbeteren.
Kun je wel mod zijn maar dat betekent niet dat ik alles wat je doet goed moet keuren.
Saaw vat het ook goed op en ik sta als een blok achter saaw. Alleen voelt ze zichzelf natuurlijk ook benadeelt terwijl de intenties goed zijn. Probeer je soms in onze positie te verplaatsen en we komen er met z'n allen uit. 4 Sure!quote:
Ik dagelijks.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft je een kutmod genoemd dan?
Tevens geef ik je de tip om leestekens te gebruiken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zeggen wat je er van vindt is iets anders als me eerst een kutmod noemen en pas als iemand er naar vraagt het uitleggen
als je met concrete punten naar me toe komt ga ik er echt wel over nadenken maar als iemand hier ongenuanceerd doet zijn jullie het wel met zn allen
Ik reageerde met een prachtige duidelijke uitgebreide post op Dimitri's vraag in het brommertopic en poste onderaan de post dit plaatje als grapje. En zo wel meerdere posts waar het meerendeel ontopic was met een offtopic staartje die zeker niet in hun geheel verwijderd hoefden te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden, daar hebben we wat aan.
Deze kon ik niet laten liggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef TwyLight het volgende:
Omg, Ipho. Gaan we zo beginnendoe eens niet zo triest man.
Het was gewoon een wanhopige reactie om haar toch nog te "pwnen" omdat je verder geen bewijs hebt.quote:
Is dat een vraag?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was geen een wanhopige reactie om haar toch nog te "pwnen" omdat je verder geen bewijs hebt.
Dat plaatjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik reageerde met een prachtige duidelijke uitgebreide post op Dimitri's vraag in het brommertopic en poste onderaan de post dit plaatje als grapje. En zo wel meerdere posts waar het meerendeel ontopic was met een offtopic staartje die zeker niet in hun geheel verwijderd hoefden te worden.
Jij hebt me nog niet genoeg benadeeltquote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat plaatje!
Mag ik er ook één?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Voor die post hier onder me
Dankje tijger van me
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Tuurlijk schat, kusje in je nekquote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Ipho het volgende:
Dark_Angelus, saaw het zal me veder ook eigenlijk niet zoveel meer uitmaken hoe jullie handelen.
Ik wens jullie succes veder hier op het forum. Op een prechtige samengang dan maar!
Zolang jij maar wegblijft, ga eens PUBradio luisteren!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef TwyLight het volgende:
FB is toch ook om te zeiken?
Bendeleider radio is er op?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang jij maar wegblijft, ga eens PUBradio luisteren!![]()
Mooi! Dan gaan we hier weer verder met FBquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bazziek, je zeikt als de tering in de FB kanaal. Echt richt een eigen forum op en ga daar lekker je eigen boontjes doppen. En daarnaast! ik heb een hekel aan spoilers want dan moe tik nog een keer klikken en met mijn muis bewegen
Nou kom maar op met dat plaatje
het was opgeruimd en duidelijk nog 1 kans, die is nu op. topic is al dichtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef BazzieK het volgende:
Saaw, inconsequent vrouwmenschIn de brommerslowchat zouden alle tampons al doorgeslagen zijn
[Centraal] Pokemon topic nr1. : Waar fvivif de grot uit is.
LOL die is wel goed D_A!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slotje, ik kies jou!
Ik post daar ook alleen maar als er iets te rellen valtquote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
het was opgeruimd en duidelijk nog 1 kans, die is nu op. topic is al dicht
jullie zijn nog bezig met jullie kans, die jullie imho nieteens echt verdienen, dus ik mag dan in dit geval inconsequent zijn, maar in jouw voordeel
En dat is pas het beginquote:
Doe is niet zo dom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:39 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is De PUB #1481 Waar lucina bier drinkt! dicht
Kan iemand TwyLight erop wijzen dat hij irritant isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand mevrouw frederiqueske er even op wijzen dat alles tussen [b] typen irritant is.
vertel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:56 schreef quickie1985 het volgende:
Kan iemand TwyLight erop wijzen dat hij irritant is
Je bent irritant!quote:
Hoezo dan? Iets zeggen zonder vervolgens te vertellen waarom is een beetje triest vind je niet.quote:
Geeft zijn niveau wel ongeveer aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo dan? Iets zeggen zonder vervolgens te vertellen waarom is een beetje triest vind je niet.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo dan? Iets zeggen zonder vervolgens te vertellen waarom is een beetje triest vind je niet.
In de SCquote:Op zondag 4 februari 2007 03:05 schreef Elvanera het volgende:
Flauw hoor! Dat mijn b-day topic op slot zitKan ik niet eens melden dat m b-day top was! (op wat dingetjes na)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Borkydude het volgende:
Beter word ik oppermod.
okquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou de mods zijn er vaak genoeg, dus niet zo huilen. Opgelost.
Uuh wtf lul jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:05 schreef seekfaM het volgende:
Dit ding is ongeveer een jaar *meer dan een jaaroud
Hoeft nietquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
Dit graftopic is bijna vol. zeik eens wat harder
Loopjongenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef VASND het volgende:
Jongens, we zijn niet allemaal zo makkelijk hoor!
Van mij mag-ie op slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |