Vandaag bij Law en Order, Casus #128332, de zaak van het rellende brommertopicquote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik gaat me zo even inlezen.
Nog een oordeel of overleg oid?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik gaat me zo even inlezen.
Ik sts achter saaw. Zegt genoeg.quote:
Okquote:Op maandag 8 januari 2007 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik sts achter saaw. Zegt genoeg.
Vat het anders even samen ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en het is denk ook een combinatie van het feit dat het topic niet in de gaten werd gehouden, door ons, door de vorige mods door wie dan ook.
Ik vond het de afgelopen weken de spuigaten uitlopen en er kwamen diverse Topicreports binnen. Ik even kijken, overleg gehad. saaw is aan het werk gegaan en nu lees ik. Je weet hoe het er nu voor staat en zo gaan we het doen
Grenzen stellen. Punt.quote:
Ja wat als je die overschijt (hihi) dat wil ik wel eens weten.quote:
En de rest met een scooter.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef Ferrox het volgende:
Hmm, ik vraag me af van wie je topic reports hebt gehad
ok, we zijn toen een x niet zo heul netjes geweest tegen "thejewishguy"
Maar voor de rest vallen wij toch niemand lastig![]()
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja wat als je die overschijt (hihi) dat wil ik wel eens weten.
Dat zou natuurlijk wel lekker zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.
wil je aub ff op mn vorige post ingaan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan kom ik je met een zweep een pets op je billetjes verkopen.
ik heb eerder te weinig tijdquote:Op maandag 8 januari 2007 18:31
Maar het is toch altijd zo goed gegaan? Ik kan dit eigenlijk niet anders zien dan een mod die
- teveel tijd heeft
- even z'n agressie kwijt moet, en die dus via dit uit
- in een pestbui is
- jaloers is
Waarom 87.5 delen wel en nu opeens dit gebeuren?
Ja wij dragen bij aan de FOK! maatschapij.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef fs180 het volgende:
kijk het zit nou zo.. wij zijn gewoon wat jongeren die graag over brommers praten en motoren.. zoals elke groep gaat het dan niet altijd 100% daarover.. maar zodra een user info komt vragen met betrekking tot brommers of scooters zijn wij wel degene die alle info kunnen geven die zijn tere hartje maar begeerd..
Dream onquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Borkydude het volgende:
De winnaar van BvsB wordt mod?
Ah duidelijk geval van agressiviteit!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb eerder te weinig tijd
ik heb geen aggressie
ik was en ben niet in een pestbui
waarop zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn?
jullie hebben je gewoon aan de regels te houden
Dat met TheJewishGuy, dat is een vriend van me, hij kon en kan er wel om lachen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef Ferrox het volgende:
Hmm, ik vraag me af van wie je topic reports hebt gehad
ok, we zijn toen een x niet zo heul netjes geweest tegen "thejewishguy"
Maar voor de rest vallen wij toch niemand lastig![]()
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
[..]
waarop zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn?
Tis gewoon een mietjequote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijken![]()
Ik dacht dat onze joodse vriend er niet om kon lachen, maar hij riep het ook wel een béétje over zichzelf af
ik hoef niet zo nodig een mooie meid, you can have 'em allquote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou wij hebben stoere brommers, waar we samen met een mooie meid mee naar kunnen kijken![]()
Waarom negeer je me?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig een mooie meid, you can have 'em all
5933,3102757744111722185848quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
Wat is 5603 + 736 : 7 en daar de wortel van x pi?
237.3544014quote:Op maandag 8 januari 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
Wat is 5603 + 736 : 7 en daar de wortel van x pi?
Officieel niet nee.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Ferrox het volgende:
D_A,
zoals ik al eerder had gevraagd in dit topic:
Kunnen er dan geen 2 officieele SC topics zijn in PUB?
als jullie heel lief doen voor een poosjequote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Officieel niet nee.
Uitzondering op de regel is mogelijk. Eventueel.
Wat is dan nog het probleemquote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Officieel niet nee.
Uitzondering op de regel is mogelijk. Eventueel.
dat jullie zo doen en wij die beslissing makenquote:
sure. maar 'ff' is misschien wat langer dan jij hooptquote:Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef no1uknow het volgende:!
Dus we moeten ff lief doen en ontopic lief doen en dan valt er weer te praten?
We kijken het aan de komende 100 edities, daarna denken we er nog eens over na. Zoals we al zeiden er zijn regels en daar dienen jullie je aan te houdenquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We kijken het aan de komende 100 edities, daarna denken we er nog eens over na. Zoals we al zeiden er zijn regels en daar dienen jullie je aan te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |