nee absoluut niet. maar ik heb ook geen last van mensen die 10 topics openen over de kleur van hun behang.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:05 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, even een persoonlijke off-the-record vraag, had je nou echt last van ons?
Wat heb jij te zeggen over het slowchatten in PTA?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef saaw het volgende:
Puber & Tienertalk FAQ
met als belangrijkste in dit geval
Gaarne niet slowchatten. Dit kan in het SlowChat Topic.
Wil je toch lekker kunnen slowchatten is er altijd MSN.
In de moterclub word ook gebaggert heeft ook niemand er last van en als hun het nou leuk vinden. En waar bemoei jij je mee in PTA dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef saaw het volgende:
Puber & Tienertalk FAQ
met als belangrijkste in dit geval
Gaarne niet slowchatten. Dit kan in het SlowChat Topic.
Wil je toch lekker kunnen slowchatten is er altijd MSN.
ik heb mijn best gedaan om het rustig te houden, dat jullie allemaal zo ontzettend in de stress raken is echt niet mijn schuldquote:Op maandag 8 januari 2007 17:12 schreef BazzieK het volgende:
Ze heeft het over PUB nog wel even bijblijven jongens![]()
Maarja regels zijn regels is natuurlijk wel erg zwak gesteld. Wat menselijk nadenken houd het allemaal wat prettiger dan zoals het nu is gegaan lijkt me.
die stond nog onder mn cltr v, is al lang aangepast, rustig maarquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef Ipho het volgende:
Lul niet ze gaf een link naar het Brommer topic in PTA en ze heeft dat nu snel edit. En durf eens te zeggen dat het niet zo is.
Kijk, nu al een baggerreactie.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[WinterPub SC #1461] I'll be your dream that you'll remember
Eens even kijken hoe hier op gereageerd word
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:26 schreef saaw het volgende:
ik heb nooit gezegd dat jullie daar heen moeten
dat is trouwens een post die gewoon in jullie eigen brommertopic had gekund, want dan was t ontopic geweest
ik snap ook wel dat het in de normale PUB SC niet zoveel zin heeft
maar jullie baggeren je hele topic vol en daar word ik een beetje moe van
en je zou toch denken dat ik na de 20 keer dat ik het ondertussen uitgelegd heb een beetje tot jullie door moet kunnen dringen
Zoiets ga je toch ook niet editten?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:20 schreef Agorias het volgende:
Er zat een haar in mijn noodles, krijg ik nu SARS
nee want dat staat in de PUB SCquote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?
In de PUBSC wordt helemaal niets nuttigs gepost.. Ik lees 3 posts, en heb al meteen zoiets:
[..]
Zoiets ga je toch ook niet editten?
Dat is Agorias, dat is een geval apartquote:Op maandag 8 januari 2007 17:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt wel, maar waarom verhef je ons topic niet dan tot SC? Net als de PUBSC?
In de PUBSC wordt helemaal niets nuttigs gepost.. Ik lees 3 posts, en heb al meteen zoiets:
[..]
Zoiets ga je toch ook niet editten?
Het ging zelfs veel meer dan een klein beetje over brommers.. En wat is een [SC?]. Een SC waar een modje af en toe komt om offtopic weg te halen?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef saaw het volgende:
[..]
nee want dat staat in de PUB SC
en jullie hebben een brommer [SC?], dus verwacht ik wel dat het een klein beetje over brommers gaat
ik denk dat ik niet heel streng ben gewest en snap niet zo goed waar alle heisa vandaankomt
Je hebt ieder offtopic postje inclusief posts die zowel ontopic als offtopic bevatten verwijderdquote:Op maandag 8 januari 2007 17:32 schreef saaw het volgende:
ik denk dat ik niet heel streng ben gewest en snap niet zo goed waar alle heisa vandaankomt
Want andersquote:Op maandag 8 januari 2007 17:37 schreef saaw het volgende:
[CENTRAAL] brommerts die alleen ONtopic blijven
jullie hebben 1 kans
hou het netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |