Niet als we gaan baggerenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:49 schreef Ferrox het volgende:
tof
"heuy, dat ging wel heul gemakkelijk"
Jamaar dan zijn we als nog een halfjaar verder![]()
Vanaf September, daarvoor niet gemodquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:36 schreef quickie1985 het volgende:
Zeg D_A hoelang mod je al en had je het hiervoor ook al gedaan?
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isquote:
Dank.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isJij bent gewoon een dwaas die denkt dat ie overal verstand van heeft.
Ja wtfquote:
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Net of ik mij de dienst laat lezen.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.
Ik heb D_A anders onder 4 touwtjes hangen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:10 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Net of iemand anders dan de mods of een van de bazen iets te zeggen heeft in PUB.
Ah we doen er weer 10 extra bijquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah we doen er weer 10 extra bij![]()
lityer benzine?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah we doen er weer 10 extra bij![]()
Doe er maar 4, die van mij zijn opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, en bougies.
Zolang ik 7 jaar ervaring in modje zijn heb wel ja knaapje. Was alleen nieuwsgierig. staat geen straf op dacht ik zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Bart een domme onervaren gast isJij bent gewoon een dwaas die denkt dat ie overal verstand van heeft.
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wtfDie gast is zo dom als het achterwerk van een varken, en dan denkt ie hier ff de dienst te komen uitmaken
Je moederrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:25 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.
Wat ben jij nou weer voor een kutnewbie die hier zulke taal uitkraamt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:25 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Dus gaarne je grote smoel dicht houden. Zulke praat doe je maar tegen je moeder.
Ik hoop dat je mij niet bedoeldquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij niet bedoeld
Tering, ik post in PUBquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:51 schreef saaw het volgende:
dit feedbacktopic is geen ONZ he
nepmod? pardon?quote:
dat je de foto leuk vond was maar de helft vqn het bericht, de rest was ontzettend offtopicquote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef duncannn het volgende:
Waarom werd mijn post dan verwijderd... ik zei alleen dat iemand er goed uitzag op 'n foto (wat volgens mij tog wel mag?) en wordt die verwijderd, maar een post van iemand die zo ongeveer hetzelfde zegt 5 mins later niet?![]()
Dus wordt de hele post maar verwijdert?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
dat je de foto leuk vond was maar de helft vqn het bericht, de rest was ontzettend offtopic
ja. meer dan de helft van de post was crapquote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus wordt de hele post maar verwijdert?
Daar heeft saaw wel een handje van ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus wordt de hele post maar verwijdert?
Nou je bemoeit je er nu toch al mee dus kom even met voorbeelden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar heeft saaw wel een handje van ja.Wil me nergens mee bemoeien.
Kan toch niet, die zijn verwijdert. "quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou je bemoeit je er nu toch al mee dus kom even met voorbeelden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goedquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |