als je die foto in TRU had gepost dan hadden ze gezegd dat er geesten bij je stondenquote:
eerlijk, je bent precies zoals ik je verwacht had.quote:
quote:
Goed dat je het zelf zegt, anders was ik gaan twijfelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:23 schreef quickie1985 het volgende:
[..]damn meid
.. .. .. .. je ziet er weer fijn uit!
NEE IK BEN NIET HOPELOOS![]()
Eenschquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Tsjaa een nieuweling mag ook niet achterblijven natuurlijk.
Hee, een ongeveer leeftijdsgenootquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
hey, een negertquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef Mr-Sander het volgende:
[afbeelding]
En nee, ik ben niet die blankeDat is een vriend
![]()
![]()
Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef MrNGm het volgende:
[..]
Hee, een ongeveer leeftijdsgenootMooie foto
![]()
nopequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef KansloosForEver het volgende:
heeft fredje een topicban gekregen?![]()
mooie foto of leuk grietjequote:
Misschien omdat je wilt dat mensen zeggen, damn, wat ziet die mister_dog er goed uit, zodat je ego weer wordt gestreeld?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
Waar wijst die pijl naar toe?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nope
[afbeelding]
beetje bewerkt voor een ander topic maar zoek mij maar.![]()
![]()
Zodat je e-penis groeit als mensen er wat van zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
Ja, hij heeft rode ogenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef Elvanera het volgende:
Christiaaaan, wat ben je toch schattig
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hoi hoi
Christiaaaan, wat ben je toch schattig
Vette cap man.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |