het gaat er niet om wie knapper is maar roycoooooo zegt dat ze super veel op elkaar lijken.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef quickie1985 het volgende:
nou fred dan vind ik de linkse 1000x knapper dan rechts
Dit zijn grappige buikjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:29 schreef quickie1985 het volgende:wat doe je me aan
![]()
wel mooie buikjes
fiet fieeeeww!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef Frederiqueske het volgende:
Oh mijn post was de laatste whehe hier weer verder dan nummertje 14 de laatste berichten waren.......
nou als ik toch bezig ben,, hier nog maar een paar, is bij ons achter aan het meertje
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
==========================================================================================
en
[..]
het gaat er niet om wie knapper is maar roycoooooo zegt dat ze super veel op elkaar lijken.....
Whehe, kom maar op!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
post dan ook zulke fotos krijg jij oko het commentaar![]()
nou ziet er toch ook heel goed uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, kom maar op!
[afbeelding]
Esra (kardeş), ik, papa, daarachter Billy en mijn baba.
Jonger zusje, alleen is ze niet biologisch gezien mijn zusje, dus vandaar het turkse woord voor zusje, zeg maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nou ziet er toch ook heel goed uit![]()
wat is: kardeş??
waarom zet je het in het turks weg??? wat heb je met hun?? leuke foto btwquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jonger zusje, alleen is ze niet biologisch gezien mijn zusje, dus vandaar het turkse woord voor zusje, zeg maar![]()
is je andere foto beter hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jonger zusje, alleen is ze niet biologisch gezien mijn zusje, dus vandaar het turkse woord voor zusje, zeg maar![]()
-edit-
Oeps, foto vergeten enzo
[afbeelding]
Leuk dat jullie allebei hetzelfde aanhebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
-edit-
Oeps, foto vergeten enzo
[afbeelding]
Ze is turks. Die man die daar met die camera staat is mijn baba (papa in het turks), het is niet biologisch gezien mijn vader, dat is de man die naast mij zit op de foto. Camera-man is de beste vriend van mijn moeder, en die ken ik inmiddels zolang dat hij mij als een dochter is gaan beschouwen. Ik zie hem als een soort vader, en om verwarring te voorkomen gebruik ik dus het turkse woord baba.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waarom zet je het in het turks weg??? wat heb je met hun?? leuke foto btwwat zit die ene te zoeken om te gaan filmen???? mooie meiden zeker whehehe
welke bikini is het dan...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:14 schreef Frederiqueske het volgende:
zo wa kijk jij boos Pelgrim whehe
[afbeelding]
Dit is nog een foto van de vakantie op curacao toen mijn haar helemaal gevlochten was.
Wij ook een keertje samen zwemmen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef Frederiqueske het volgende:
Oh mijn post was de laatste whehe hier weer verder dan nummertje 14 de laatste berichten waren.......
nou als ik toch bezig ben,, hier nog maar een paar, is bij ons achter aan het meertje
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
==========================================================================================
en
[..]
het gaat er niet om wie knapper is maar roycoooooo zegt dat ze super veel op elkaar lijken.....
ah ok nu snap ik het geheel, snapte nooit wat je nou met turkije had enzo en de ramadan etc etc nu valt het muntstukjequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze is turks. Die man die daar met die camera staat is mijn baba (papa in het turks), het is niet biologisch gezien mijn vader, dat is de man die naast mij zit op de foto. Camera-man is de beste vriend van mijn moeder, en die ken ik inmiddels zolang dat hij mij als een dochter is gaan beschouwen. Ik zie hem als een soort vader, en om verwarring te voorkomen gebruik ik dus het turkse woord baba.
Het meisje links is de dochter van mijn baba, en dat maakt haar dus een beetje mijn zusje. Zij noemt mij Merel abla (oudere zus Merel), ik noem haar Esra kardeş (jonger zusje Esra).
Overigens kijkt die man naar zijn zoon en mijn broertje, die iets verderop een zandkasteel aan het bouwen zijn![]()
En nog een foto:
[afbeelding]
D_A krijgt weinig op zn heupen hoor, alleen mijquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah ok nu snap ik het geheel, snapte nooit wat je nou met turkije had enzo en de ramadan etc etc nu valt het muntstukje
en weer ff een foto ja voor D-A het op z'n heupen krijgt hehe
[afbeelding]
whehe![]()
op msn dan kan me niet herinneren dat k die hier ooit heb gepost...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:21 schreef mstr het volgende:
Hé, das een oude(re) foto
Die heb ik al 'ns gezien
Reminds me of...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Merel1808 het volgende:
En dan nog even een foto van Merel in scoutingblouse
Je foto doet het nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef saaw het volgende:
die hele belachelijke discussie maar verwijderd
ontopic kinders!
[afbeelding]
sneeuw sneeuw sneeuw, in moskou
Kan wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
op msn dan kan me niet herinneren dat k die hier ooit heb gepost...
nieuwe dan
[afbeelding]
Arrogante foto dan maar
je foto deed het net wel hoor,quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:34 schreef saaw het volgende:
/filemanager/getimg.php?img=%2Fhttpdocs%2Fmoskou.jpg[/img]
komt door hyves. staat nu op mn eigen hostinggebeurenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
je foto deed het net wel hoor,nu doet ie het nie zie ik whehe
[afbeelding]
Domme foto nu![]()
Whehe, die heb ik ook ja, krijg je korting mee bij allerlei campingsquote:
Leuke bestandsnaam vooralquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef saaw het volgende:
[..]
komt door hyves. staat nu op mn eigen hostinggebeuren
en een nieuwe. 1 minuut geleden gemaakt
[afbeelding]
Fluisterde je vieze dingen in haar oor ofzo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Frederiqueske het volgende:
eeej da's een leuke foto.
[afbeelding]
Uhmm niet 1 minuut geleden gemaakt whaha
kan ik niks aan doenquote:
Zag het eruit alsof ik dingen in haar oren fluisterde???quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Fluisterde je vieze dingen in haar oor ofzo?
leuke foto saaw, zie je nooit meer in amsterdam fietsenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef saaw het volgende:
[..]
komt door hyves. staat nu op mn eigen hostinggebeuren
en een nieuwe. 1 minuut geleden gemaakt
[afbeelding]
Nee, maar misschien heb je het er net voor gedaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik dingen in haar oren fluister???
[afbeelding]
![]()
wowquote:
OOOW MSTR PEDOquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar misschien heb je het er net voor gedaan.
Maar Frederique, het was een garpje
Kusjee
mn fiets staat al 3 weken met een lekke achterband op het centraal en ik ben te lui om hem te plakkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
leuke foto saaw, zie je nooit meer in amsterdam fietsen![]()
Pedo? Ben zelf net 16quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
OOOW MSTR PEDOgeintje damn Frederique had je niets te doen?
Ik weet Mstr .. dankje ..quote:
Dat is alleen voor de incrowd natuurlijkquote:
cameltoe?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, kom maar op!
[afbeelding]
kee dan stop ik wel en zeg ik gedagquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef saaw het volgende:
[..]
mn fiets staat al 3 weken met een lekke achterband op het centraal en ik ben te lui om hem te plakken
maar morgen ga ik het doendus daarna weer
Bij de verkenners moet je wezen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik ook ja, krijg je korting mee bij allerlei campings![]()
Maargoed, scouting is niet zo pedo als altijd wordt gezegd..
[afbeelding]
Marloes, ik, Marjolein
quote:
echt welquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef bokkiej het volgende:
TEring ik hoef niet al je foto's te zien ofzo hoor
handig zo'n reactie zonder een quotequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef bokkiej het volgende:
TEring ik hoef niet al je foto's te zien ofzo hoor
met genoeg licht de foto makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef lucina het volgende:
[afbeelding]
krijg hem niet lichter maarja.. ben niet zo goed met zo'n programma's![]()
wel doen hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
kee dan stop ik wel en zeg ik gedag![]()
Gaan we keer samen dammen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
wel doen hoor!
[afbeelding]
mijn schoenen en het badkamerputje
moet je daar ook op vakantie gaan heej, dan kan je dolfijntjes adopterenquote:
leuk hoor..quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
moet je daar ook op vakantie gaan heej, dan kan je dolfijntjes adopteren
Kweenie of ik deze al eens gespost heb maja, boeiend
[afbeelding]
![]()
![]()
Maar... maar... die kan je niet meenemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:12 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
moet je daar ook op vakantie gaan heej, dan kan je dolfijntjes adopteren
Kweenie of ik deze al eens gespost heb maja, boeiend
[afbeelding]
![]()
![]()
Tering, das een goed ideequote:
op mijn kamer is neit veel licht..quote:
Nightmodequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef lucina het volgende:
[..]
op mijn kamer is neit veel licht..en met flits mislukt het want was in de spiegel
![]()
weet ik veel hoe dat apparaat werktquote:
moet ik fotos komem maken danquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef lucina het volgende:
[..]
weet ik veel hoe dat apparaat werktkom op zeg..
zou je willenquote:
help graag de fokkers he:)quote:
santax biedde zich ook al aan dus..quote:
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef saaw het volgende:
lucina, Bravebart en PieterCK, offtopic leuteren kan in de SC! foto's willen we zien
Je bedoelt narcistischquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:55 schreef ssebass het volgende:
Volgens mij is er iemand in het topic een beetje exhibisionistisch
dat meisje ziet er wel lief uit.. maar die jongenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef liiszle het volgende:
waahjooh alleeen maar fotos van Frederique!
ontopic :
[afbeelding]
Das dr broertje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat meisje ziet er wel lief uit.. maar die jongen
Ik zal het nog eens een keer herhalen. Gewoon alvast voor wat komen gaat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef saaw het volgende:
lucina, Bravebart en PieterCK, offtopic leuteren kan in de SC! foto's willen we zien
hahahah idd gekquote:
fotoshopquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:58 schreef Frederiqueske het volgende:
Zwemmen meej dolfijnen
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik word nog eens jaloers D_Aquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, kom maar op!
[afbeelding]
Mooie foto!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
op msn dan kan me niet herinneren dat k die hier ooit heb gepost...
nieuwe dan
[afbeelding]
Arrogante foto dan maar
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef saaw het volgende:
[..]
wel doen hoor!
[afbeelding]
mijn schoenen en het badkamerputje
dus moet jij ze aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:42 schreef PPAUL het volgende:
daar zou je zelfs de hond nog van aftrappen.
Volgens mij ken ik die Marieke.. heet ze Willems vd achternaam by any chance?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de incrowd natuurlijk
En een foto, want ik ben een beetje bang voor saaw
[afbeelding]
Marieke en ik op zomerkamp
Yup. Ben jij dan dé Laurens die Marieke altijd smst terwijl wij hikes aan het lopen zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die Marieke.. heet ze Willems vd achternaam by any chance?
Hehe nee, dat zal Laurens Weekenstroo wel wezen, een vriend van der... Ik heb enkel bij Marieke in de klas gezeten (1e, 2e, 4e-6e als ik me niet vergis).quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup. Ben jij dan dé Laurens die Marieke altijd smst terwijl wij hikes aan het lopen zijn?![]()
Oh en een foto!
[afbeelding]
Tijdje terug alweer, Romy en Juultje
Fok!Sters Sexy en Gewaagd #22quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dan moeten ze posten, tis ook nooit goed bij jou eej, als ze teveel praten zeur je dat ze foto's moeten wegzetten anders krijg je het op je heupen, dan zetten ze foto's weg zit je weer te zeuren dat ze ruimte over moeten laten voor andere users, zeg je dat ook tegen je vriendinnetje die ook zoveel foto's post???
en om on topic te blijven mun laatste foto dan maar, waar je wel goed in ben is topics doodzeuren zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
je mag ze ook wel naar me emailen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dan moeten ze posten, tis ook nooit goed bij jou eej, als ze teveel praten zeur je dat ze foto's moeten wegzetten anders krijg je het op je heupen, dan zetten ze foto's weg zit je weer te zeuren dat ze ruimte over moeten laten voor andere users, zeg je dat ook tegen je vriendinnetje die ook zoveel foto's post???
en om on topic te blijven mun laatste foto dan maar, waar je wel goed in ben is topics doodzeuren zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Geboortedatum: 16-01-1993quote:
[Frederiqueske-Foto topic : nr 1] Alles in 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef arneaux het volgende:
Kan Frederiekske niet beter een eigen topic openen?
Logischerwijs is deze foto dus over de oude heen opgeslagen? Lekker slim danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Afgelopen zomer was ik 11 dagen naar Hongarije waaronder 2 dagen Boedapest en daar stond 1 of ander koeienbeeld en ik moest en zou een geintje maken met dat beeld, helaas maakte een vriendin van me een foto van. Die ze thuis weer ge-Photoshopt heeft. Beeld is oorspronkelijk blauw geloof ik.......
[afbeelding]
resultaat TJ f*ckt Red Bull![]()
dan was het eerst beterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
voor kapper..
[afbeelding]
om 1700uur kapper.. eens zien of er verschil is.. vaak zie je niet heel veel
edit:
OMG die kappermijn krullen
[afbeelding]
idd..quote:
Zeide gei Wiske ?quote:
Lijkt wel hequote:
Ze is erachter gekomen dat je op haar foto's faptequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef gfo het volgende:
waarom post frederiqueske niet meeruit protest ofzo
?
waarom zeg je nu wat jij altijd doet daar vraag ik toch niet omquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze is erachter gekomen dat je op haar foto's fapte
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:54 schreef gfo het volgende:
[..]
waarom zeg je nu wat jij altijd doet daar vraag ik toch niet omen heb geen pasje
![]()
Lol, hebben jij en D-A echt wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
-edit-
Oeps, foto vergeten enzo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi dan gaan we nu weer puber en tiener foto's plaatsen.
Neejoh, tis echt waarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lol, hebben jij en D-A echt wat?
Ik dacht dat het gewoon geauwehoer was
Camera's kunnen niet zo goed tegen waterquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef mstr het volgende:
Geak Jordy, je komt meteen goed in actie nu je weer terug bent (woordgrapje)
Merel, waar blijven die zwembadfoto's?
als je die foto in TRU had gepost dan hadden ze gezegd dat er geesten bij je stondenquote:
eerlijk, je bent precies zoals ik je verwacht had.quote:
quote:
Goed dat je het zelf zegt, anders was ik gaan twijfelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:23 schreef quickie1985 het volgende:
[..]damn meid
.. .. .. .. je ziet er weer fijn uit!
NEE IK BEN NIET HOPELOOS![]()
Eenschquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Tsjaa een nieuweling mag ook niet achterblijven natuurlijk.
Hee, een ongeveer leeftijdsgenootquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
hey, een negertquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:30 schreef Mr-Sander het volgende:
[afbeelding]
En nee, ik ben niet die blankeDat is een vriend
![]()
![]()
Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef MrNGm het volgende:
[..]
Hee, een ongeveer leeftijdsgenootMooie foto
![]()
nopequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef KansloosForEver het volgende:
heeft fredje een topicban gekregen?![]()
mooie foto of leuk grietjequote:
Misschien omdat je wilt dat mensen zeggen, damn, wat ziet die mister_dog er goed uit, zodat je ego weer wordt gestreeld?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
Waar wijst die pijl naar toe?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nope
[afbeelding]
beetje bewerkt voor een ander topic maar zoek mij maar.![]()
![]()
Zodat je e-penis groeit als mensen er wat van zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
Ja, hij heeft rode ogenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef Elvanera het volgende:
Christiaaaan, wat ben je toch schattig
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hoi hoi
Christiaaaan, wat ben je toch schattig
Vette cap man.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:40 schreef mister_dog het volgende:Waarom post ik hier in vredesnaam een foto
[afbeelding]
chicksquote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nope
[afbeelding]
beetje bewerkt voor een ander topic maar zoek mij maar.![]()
![]()
quote:
Whehe, die spiegels van die Ferrari kunnen eeeeecht niet meerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef fusionfake het volgende:
[afbeelding]
auto is een lamborghini murcielago voor de geintereseerden <3
Oefquote:
Hey, het was niet bedoeld als belediging ofzo hèquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:40 schreef Elvanera het volgende:
Ik zie geen overeenkomsten hoor!
Toch wel een beetjequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:40 schreef Elvanera het volgende:
Ik zie geen overeenkomsten hoor!
Gordon Jr.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef liiszle het volgende:
waahjooh alleeen maar fotos van Frederique!
ontopic :
[afbeelding]
Ja ik ook, maar ik ontkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Toch wel een beetje![]()
Maar knappe foto hoor![]()
Precies je zegt het zelfquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik ontken
Beetje dezelfde wallen/ogen en mond.
wat lust zij dan wel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oef
Die lust hem ook wel
2 volgens mij ook
Peperworstjes extra pittig !quote:
Ik zie 2 vrouwen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:11 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Mijn beste vriendje en ik![]()
Ik kan dr niet uithalen wat die linker voor iets is hoorquote:
Wat een afschuwelijk lelijk horloge heb jij zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:04 schreef Adsum het volgende:
Aan de linkerzijde, lichtelijk aangeschoten en met een koekje in m'n bakkes:
[afbeelding]
ik vind hem eigenlijk wel tofquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijk horloge heb jij zeg
Wat heb jij gesnovenquote:
Kap gekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wtf, je lijkt serieus op barbapappa.![]()
![]()
hee ben jij die dude van Hyves?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:04 schreef Adsum het volgende:
Aan de linkerzijde, lichtelijk aangeschoten en met een koekje in m'n bakkes:
[afbeelding]
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wtf, je lijkt serieus op barbapappa.![]()
![]()
ja en dan met een strijkbout eroverheenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:26 schreef Wouser het volgende:
[..]wat een niveau weer
[..]
Sticker zeker
Vertel verder...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:28 schreef saaw het volgende:
[..]
ja en dan met een strijkbout eroverheen
blijft ie voor aaaaaaaaaaaltijd zitte
dat was het wel weer eigenlijk...quote:
Hihi, koekiemonsterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef saaw het volgende:
[..]
dat was het wel weer eigenlijk...
saai he
hier was ik nog lief en kleiner
[afbeelding]
Maar nog steeds cutequote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef saaw het volgende:
[..]
dat was het wel weer eigenlijk...
saai he
hier was ik nog lief en kleiner
[afbeelding]
Op die tweede heb je wel je plaats goed gekozen, qua vrouwenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
3e van rechts
[afbeelding]
4e van rechtsDeze foto was wat eerder op de avond (minder bier
)
[afbeelding]
Wel de beste ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op die tweede heb je wel je plaats goed gekozen, qua vrouwen
Wat een josti hequote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef booo het volgende:
[..]
Neegek, hij moet't alleen nog laten groeien.
Geile doos!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Afzuigkap het volgende:
[afbeelding]
* Afzuigkap snoepjesmonster is
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Afzuigkap het volgende:
[afbeelding]
Lucky snoepjespot.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Afzuigkap het volgende:
[afbeelding]
Geylquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |