nou daar ben ik heus niet naar op zoek hoor... ik wil een beetje leven in dat topic houden omdat het soms gewoon weken stil ligt daarzo.. maar tis nooit goed met die zielige modjes daarzo, die moeten gewoon telkens iets hebben om te zeiken... zullen altijd iets zoeken om te kunnen zeiken,, kweet nie wa da is,,, tevaak gepest in hun jeugd ofzo,,, gelukkig zijn er nog wel leuke modjes maar er zijn er een paar die hier echt niet thuis horen en alleen macht over iemand willen hebben zodat ze zich dan pas goed voelen..quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef gfo het volgende:
nu heb je alle aandacht op je gericht en is het nog niet goed
Oh en deze quoten we even.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou daar ben ik heus niet naar op zoek hoor... ik wil een beetje leven in dat topic houden omdat het soms gewoon weken stil ligt daarzo.. maar tis nooit goed met die zielige modjes daarzo, die moeten gewoon telkens iets hebben om te zeiken... zullen altijd iets zoeken om te kunnen zeiken,, kweet nie wa da is,,, tevaak gepest in hun jeugd ofzo,,, gelukkig zijn er nog wel leuke modjes maar er zijn er een paar die hier echt niet thuis horen en alleen macht over iemand willen hebben zodat ze zich dan pas goed voelen..![]()
Dan hoef je nog niet 10 foto's per dag te posten om het te compenseren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:56 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou daar ben ik heus niet naar op zoek hoor... ik wil een beetje leven in dat topic houden omdat het soms gewoon weken stil ligt daarzo..
Hé kut, waarom zeg je trouwens niks in de sc en op msn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef mstr het volgende:
Machtsmisbruik a la hoogste plank.
Nu zeg ik was in de SC, en msn ga ik nu doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef booo het volgende:
[..]
Hé kut, waarom zeg je trouwens niks in de sc en op msn?
spam op ircquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Allure_ het volgende:
Davy:
[Frederiqueske-Foto topic : nr 1] Alles in 1
Davy:
wat een hoerke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |