Ik denk dat je echt professionele hulp moet gaan zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Alle schoenen uit de ene kast, bijna alleen maar zomerschoenen.
[afbeelding]
3 paar van mijn Allstars, inmiddels hebben de groene de zwarte overtroffen in ranzigheid, en heb ik er bruine leren hoge bij.
[afbeelding]
De rest van mijn schoenen liggen in deze twee bakken, maar daar heb ik geen afzonderlijke foto's van verder.
En er liggen nog hikeschoenen, krantenbezorgschoenen, festivalschoenen, sportschoenen etc in de schuur, daar heb ik helemaal geen foto's van.
Je zou kunnen zeggen dat ik enigzins een schoenentic heb
Ik kan eraan komenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat die al uitverkocht zijn.
-edit-
Ik verslijt ze ook nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:54 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt professionele hulp moet gaan zoeken. In 25 jaar tijd krijg ik het niet eens voor elkaar om zoveel schoenen te verslijten
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef Snever het volgende:
[..]
Is dit de skateversie? Heb namelijk ontdekt dat er 2 soorten Nike sb zijn.
Het verschil zit hem namelijk in de breedte en de grote tong.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die zijn vetHeeft een vriend van mij ook, mooi dingen
![]()
De eerste met een beetje stijl in het topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Jasper1908 het volgende:
[afbeelding]
Mijn schoentjes van nu.
Maar ik wil vandeweek nieuwe halen
nice, ik heb op het moment deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Jasper1908 het volgende:
[afbeelding]
Mijn schoentjes van nu.
Maar ik wil vandeweek nieuwe halen
thnxquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:54 schreef Robertv het volgende:
[..]
De eerste met een beetje stijl in het topic. Ben niet zo'n fan van de kleuren maar het model is ok
![]()
Heb ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Cm5 het volgende:
[..]
nice, ik heb op het moment deze:
[afbeelding]
Nee toch he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Herox het volgende:
Ook maar ff foto gemaakt dan:
[afbeelding]
Gister gekocht met de 'solden' in Belgie![]()
Hoelang zouden ze wit blijven?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef Herox het volgende:
Ook maar ff foto gemaakt dan:
[afbeelding]
Gister gekocht met de 'solden' in Belgie![]()
ja is geowon een tik van me :p als ik vette schoenen zie koop ik zequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef parselmouth het volgende:
Jongens met veel schoenen zijn. Maar ik zou er niet tegen kunnen wanneer m'n vriend er meer zou hebben dan ik
.
Mijn Allstars zijn allemaal versleten en vies, dat maakt mij toch geen onverzorgd persoonquote:Op zondag 7 januari 2007 01:31 schreef Herox het volgende:
Braun ik zou heel graag jouw schoenen eens zien
De uitdaging is ze wit te houden. Heb altijd een paar witte sneakers en nog aan ander paar wat donkere schoenen voor alledaags. Aan de schoenen zie je trouwens ook hoe verzorgt iemand is![]()
Patserquote:Op zondag 7 januari 2007 11:22 schreef Ruubstar het volgende:
dit is mijn meest recente aanwinst, van Hugo Boss en het is echt python leer![]()
[afbeelding]
ik snap niet dat mensen zoiets mooi vinden, zo'n model?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef Cm5 het volgende:
[..]
nice, ik heb op het moment deze:
[afbeelding]
Snever treurt meequote:Op zondag 7 januari 2007 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Puma...Daar word ik nou verdrietig van.
daten dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:45 schreef parselmouth het volgende:
Jongens met veel schoenen zijn. Maar ik zou er niet tegen kunnen wanneer m'n vriend er meer zou hebben dan ik
.
Die zijn cool, wat zijn dat voor schoenen?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
daten dan?![]()
Dit is mijn nieuwste aanwinst![]()
[afbeelding]
ik ook niet maar ja ieder zn eigen smaak tochquote:Op maandag 8 januari 2007 00:08 schreef naittun1 het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen zoiets mooi vinden, zo'n model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |