Volgens mij ken ik die Marieke.. heet ze Willems vd achternaam by any chance?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de incrowd natuurlijk
En een foto, want ik ben een beetje bang voor saaw
[afbeelding]
Marieke en ik op zomerkamp
Yup. Ben jij dan dé Laurens die Marieke altijd smst terwijl wij hikes aan het lopen zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die Marieke.. heet ze Willems vd achternaam by any chance?
Hehe nee, dat zal Laurens Weekenstroo wel wezen, een vriend van der... Ik heb enkel bij Marieke in de klas gezeten (1e, 2e, 4e-6e als ik me niet vergis).quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup. Ben jij dan dé Laurens die Marieke altijd smst terwijl wij hikes aan het lopen zijn?![]()
Oh en een foto!
[afbeelding]
Tijdje terug alweer, Romy en Juultje
Fok!Sters Sexy en Gewaagd #22quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dan moeten ze posten, tis ook nooit goed bij jou eej, als ze teveel praten zeur je dat ze foto's moeten wegzetten anders krijg je het op je heupen, dan zetten ze foto's weg zit je weer te zeuren dat ze ruimte over moeten laten voor andere users, zeg je dat ook tegen je vriendinnetje die ook zoveel foto's post???
en om on topic te blijven mun laatste foto dan maar, waar je wel goed in ben is topics doodzeuren zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
je mag ze ook wel naar me emailen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dan moeten ze posten, tis ook nooit goed bij jou eej, als ze teveel praten zeur je dat ze foto's moeten wegzetten anders krijg je het op je heupen, dan zetten ze foto's weg zit je weer te zeuren dat ze ruimte over moeten laten voor andere users, zeg je dat ook tegen je vriendinnetje die ook zoveel foto's post???
en om on topic te blijven mun laatste foto dan maar, waar je wel goed in ben is topics doodzeuren zeg
[afbeelding]
[afbeelding]
Geboortedatum: 16-01-1993quote:
[Frederiqueske-Foto topic : nr 1] Alles in 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:59 schreef arneaux het volgende:
Kan Frederiekske niet beter een eigen topic openen?
Logischerwijs is deze foto dus over de oude heen opgeslagen? Lekker slim danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Afgelopen zomer was ik 11 dagen naar Hongarije waaronder 2 dagen Boedapest en daar stond 1 of ander koeienbeeld en ik moest en zou een geintje maken met dat beeld, helaas maakte een vriendin van me een foto van. Die ze thuis weer ge-Photoshopt heeft. Beeld is oorspronkelijk blauw geloof ik.......
[afbeelding]
resultaat TJ f*ckt Red Bull![]()
dan was het eerst beterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
voor kapper..
[afbeelding]
om 1700uur kapper.. eens zien of er verschil is.. vaak zie je niet heel veel
edit:
OMG die kappermijn krullen
[afbeelding]
idd..quote:
Zeide gei Wiske ?quote:
Lijkt wel hequote:
Ze is erachter gekomen dat je op haar foto's faptequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:25 schreef gfo het volgende:
waarom post frederiqueske niet meeruit protest ofzo
?
waarom zeg je nu wat jij altijd doet daar vraag ik toch niet omquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze is erachter gekomen dat je op haar foto's fapte
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:54 schreef gfo het volgende:
[..]
waarom zeg je nu wat jij altijd doet daar vraag ik toch niet omen heb geen pasje
![]()
Lol, hebben jij en D-A echt wat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jonger zusje, alleen is ze niet biologisch gezien mijn zusje, dus vandaar het turkse woord voor zusje, zeg maar![]()
-edit-
Oeps, foto vergeten enzo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi dan gaan we nu weer puber en tiener foto's plaatsen.
Neejoh, tis echt waarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lol, hebben jij en D-A echt wat?
Ik dacht dat het gewoon geauwehoer was
Camera's kunnen niet zo goed tegen waterquote:Op maandag 8 januari 2007 17:18 schreef mstr het volgende:
Geak Jordy, je komt meteen goed in actie nu je weer terug bent (woordgrapje)
Merel, waar blijven die zwembadfoto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |