Je hebt toch denkvermogen, je kunt voorbeelden geven die komen uit je linker hersenhelft. Snap?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan toch niet, die zijn verwijdert. ""
Simpele ziel ben je.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vraag je nou serieus naar voorbeelden van verwijderde postsBeetje moeilijk om daar naar te linken he
![]()
luister eens even.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar heeft saaw wel een handje van ja.Wil me nergens mee bemoeien.
Oké duidelijk, neen dan snap ik de verwardheid. We gaan er mee aan de slagquote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goed![]()
Voorbeeld: Iemand zei eerst iets off-topic maar in dat zelfde bericht stond ook dat hij zijn remblokjes ging vervangen. Ik noem maar een dwarsstraat.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zegt de persoon die op zijn 21e een puber board mod
als meer dan de helft van een post onzin is verwijder ik hemquote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met die rel in het brommer topic. Ze zijn verwijdert he maar goed![]()
Voorbeeld: Iemand zei eerst iets off-topic maar in dat zelfde bericht stond ook dat hij zijn remblokjes ging vervangen. Ik noem maar een dwarsstraat.
whehequote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? dat een puber dat gaat doen? Zie het al voor me een mod als frederiqueske o.i.d.
Lijkt me best een plan. Doen we dat.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? dat een puber dat gaat doen? Zie het al voor me een mod als frederiqueske o.i.d.
Ik mag toch wel even zeggen wat ik van je ondernemingen vind? Dan kun je ze zonodig verbeteren.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
luister eens even.
als je je er niet mee wilt bemoeien> doe dat dan niet
als je dat toch doet, kom dan met een echt punt
en ik ben mod, ik ben er voor om jullie onzin te verwijderen en te zorgen dat julie een beetje ontopic blijven. kan je wel roepen dat ik een kutmod ben, maar ik doe wat er van me gevraagd word
deal with it
Veel ongenuanceerder dan Saaw kan het niet dus slechter zal het niet gaan als een daadwerkelijke puber het doetquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je vat het tenminste goed op.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oké duidelijk, neen dan snap ik de verwardheid. We gaan er mee aan de slag!
Geef eens voorbeelden, daar hebben we wat aan.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Veel ongenuanceerder dan Saaw kan het niet dus slechter zal het niet gaan als een daadwerkelijke puber het doet
zeggen wat je er van vindt is iets anders als me eerst een kutmod noemen en pas als iemand er naar vraagt het uitleggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:42 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik mag toch wel even zeggen wat ik van je ondernemingen vind? Dan kun je ze zonodig verbeteren.
Kun je wel mod zijn maar dat betekent niet dat ik alles wat je doet goed moet keuren.
Saaw vat het ook goed op en ik sta als een blok achter saaw. Alleen voelt ze zichzelf natuurlijk ook benadeelt terwijl de intenties goed zijn. Probeer je soms in onze positie te verplaatsen en we komen er met z'n allen uit. 4 Sure!quote:
Ik dagelijks.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft je een kutmod genoemd dan?
Tevens geef ik je de tip om leestekens te gebruiken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef saaw het volgende:
[..]
zeggen wat je er van vindt is iets anders als me eerst een kutmod noemen en pas als iemand er naar vraagt het uitleggen
als je met concrete punten naar me toe komt ga ik er echt wel over nadenken maar als iemand hier ongenuanceerd doet zijn jullie het wel met zn allen
Ik reageerde met een prachtige duidelijke uitgebreide post op Dimitri's vraag in het brommertopic en poste onderaan de post dit plaatje als grapje. En zo wel meerdere posts waar het meerendeel ontopic was met een offtopic staartje die zeker niet in hun geheel verwijderd hoefden te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden, daar hebben we wat aan.
Deze kon ik niet laten liggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef TwyLight het volgende:
Omg, Ipho. Gaan we zo beginnendoe eens niet zo triest man.
Het was gewoon een wanhopige reactie om haar toch nog te "pwnen" omdat je verder geen bewijs hebt.quote:
Is dat een vraag?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het was geen een wanhopige reactie om haar toch nog te "pwnen" omdat je verder geen bewijs hebt.
Dat plaatjequote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik reageerde met een prachtige duidelijke uitgebreide post op Dimitri's vraag in het brommertopic en poste onderaan de post dit plaatje als grapje. En zo wel meerdere posts waar het meerendeel ontopic was met een offtopic staartje die zeker niet in hun geheel verwijderd hoefden te worden.
Jij hebt me nog niet genoeg benadeeltquote:Op zondag 14 januari 2007 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat plaatje!
Mag ik er ook één?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Voor die post hier onder me
Dankje tijger van me
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Tuurlijk schat, kusje in je nekquote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Ipho het volgende:
Dark_Angelus, saaw het zal me veder ook eigenlijk niet zoveel meer uitmaken hoe jullie handelen.
Ik wens jullie succes veder hier op het forum. Op een prechtige samengang dan maar!
Zolang jij maar wegblijft, ga eens PUBradio luisteren!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef TwyLight het volgende:
FB is toch ook om te zeiken?
Bendeleider radio is er op?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang jij maar wegblijft, ga eens PUBradio luisteren!![]()
Mooi! Dan gaan we hier weer verder met FBquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bazziek, je zeikt als de tering in de FB kanaal. Echt richt een eigen forum op en ga daar lekker je eigen boontjes doppen. En daarnaast! ik heb een hekel aan spoilers want dan moe tik nog een keer klikken en met mijn muis bewegen
Nou kom maar op met dat plaatje
het was opgeruimd en duidelijk nog 1 kans, die is nu op. topic is al dichtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef BazzieK het volgende:
Saaw, inconsequent vrouwmenschIn de brommerslowchat zouden alle tampons al doorgeslagen zijn
[Centraal] Pokemon topic nr1. : Waar fvivif de grot uit is.
LOL die is wel goed D_A!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slotje, ik kies jou!
Ik post daar ook alleen maar als er iets te rellen valtquote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
het was opgeruimd en duidelijk nog 1 kans, die is nu op. topic is al dicht
jullie zijn nog bezig met jullie kans, die jullie imho nieteens echt verdienen, dus ik mag dan in dit geval inconsequent zijn, maar in jouw voordeel
En dat is pas het beginquote:
Doe is niet zo dom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:39 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is De PUB #1481 Waar lucina bier drinkt! dicht
Kan iemand TwyLight erop wijzen dat hij irritant isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef TwyLight het volgende:
Kan iemand mevrouw frederiqueske er even op wijzen dat alles tussen [b] typen irritant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |