Euh ... nog eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef kless het volgende:
Alle dames die ik ken weten of ik ze tof vind of niet. Andersom... geen idee... d'r was nog niemand die mij net zo tof vind als andersom.
Meisjes als jij zijn potentiele loverboyslachtoffers...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:40 schreef little-girl84 het volgende:
Hey meiden, hebben jullie ook wel eens de jongens laten denken dat ze héél bijzonder waren...
maar ondertussen weet je dondersgoed dat het echt niets gaat worden?
maar het is gewoon wel eens goed voor je ego om een jongen voor je te laten lopen?
be honest!
oja en jongens, niet zo onschuldig spelen, ook jullie hebben dit vast vaker dan eens gedaan en het betekend niet dat wij meiden dat altijd doen! We zijn ook wel eens ECHT gek op een jongen
Ah, oké... ik dacht al dat ik niet begreep. Leeftijd hé...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:00 schreef vaudej het volgende:
[..]
hij bedoelt te zeggen dat hij geen meisjes kan krijgen
Nee? Toch niet?quote:Jongens, we zijn niet allemaal zo makkelijk hoor!
Je bent niet de enige. En we zitten hier ook in B&H, het leuke plaatjes forumquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef Jett het volgende:
Waarom snap ik dit topic niet?
Als wat ik bijzonder vInd vind ik dat oprecht. En tot dusver nogniet wederzijds.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:04 schreef claudius013 het volgende:
[..]
Ah, oké... ik dacht al dat ik niet begreep. Leeftijd hé...![]()
Ja inderdaad! ik dacht ik krijg me toch een paar geile plaatjes te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. En we zitten hier ook in B&H, het leuke plaatjes forum.
More please!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:17 schreef Pakspul het volgende:
Om het topic toch nog beetje leuk te houden.
[afbeelding]
HAHAH BEN JIJ MOD?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Schopje PUB, kijk maar of jullie er wat mee kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |