quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:Over dat SC gebeuren, moet dat allemaal zo streng
![]()
En zien de heren / dames modjes niet in dat als dit wordt gemerged met de slowchat 3/4 hier niet meer post aangezien die totaal niks met puberaal gelul hebben op de brommers na
![]()
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef saaw het volgende:[..]
lees eens dit topic terug, zo streng ben ik helemaal niet
ik zit er ook niet op te wachten om jullie te mergen, daarom een waarschuwing dat jullie het een beetje netjes moeten houden
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef BazzieK het volgende:[..]
Maar waarom moet het dan allemaal zo 100% netjes, er wordt niemand beledigd het enige wat gebeurt is dat er wat meer onzin wordt gepost tussen de brommerpraat door wat niet direct een doel dient maar wat uiteindelijk wel sfeerverhogend is en ook mensen zal motiveren meer te posten wat ook meer brommerpraat inhoud uiteindelijk
![]()
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:02 schreef saaw het volgende:[..]
mooie verwoording voor
ontopic gelulsorry hoor, het is een forum, er gelden regels. deal with it
vertellen dat je nu gaat douchen en nu naar school en zulks doe je maar op msn of in de sc
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:19 schreef Diemietuhriej het volgende:Ja is dit geen SC onderhand dan?
![]()
Ik vind het een beetje triest om posts te gaan verwijderen in een SC..
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:27 schreef saaw het volgende:[..]
[SC?] er staat niet voor niets aan vraagteken bij
een beetje offtopic mag best, maar alles wat ik te overdreven vond heb ik verwijderd
echt chatten doe je maar in het daar voor bedoelde slowchattopic
voor verdere discussie hierover verwijs ik jullie naar het feedbacktopic
ontopic gaarne
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:30 schreef Ferrox het volgende:Ontkennen dat hier gebaggerd wordt lijkt me een beetje onzinnig.
Maar zoals eerder ook al gepost:
hier gaat het voornamelijk over brommers en over dingen die brommer rijders meemaken.
Zo onderhand is dit een hechte club, er is een meet op komst, mensen hebben elkaar op msn ed.
Wie zit er in het het pub SC forum te wachten op foto's met de laatste veranderingen aan mijn brommer?
En wie zit hier te wachten op posts over het eerste pukkeltje?
Ik denk geen van 2en er op zit te wachten als ze gemerged worden, sterker nog, ik denk dat een heleboel posters wegblijven.
Er kunnen toch wel 2 SC topics naast elkaar zijn? dan zetten we naast het "[CENTRAAL]" ook nog SC in de TT
mijn 2 centjes
![]()
aantal berichten van daar gewist en bij deze hier vermeld om verder offtopic daar tegen te gaan
nadat ik de helft heb gewist over '
goeiemorgen ik ga nu ontbijten' en zulk gedoe gaat het inderdaad vornamelijk over brommers, en dat is prima
maar als je elkaar toch op msn hebt kunnen de dingen die ik nu gewist heb prima daar vermeld worden
zoals je al zegt is het heel onnodig om te mergen want daar zit niemand op te wachten, en dat gaan we ook alleen doen als jullie te vervelend worden
zolang het enigszinds iets met brommers te maken zou kunnen hebben
![]()
is het prima zo
maar let er wel een beetje op!
verdere commentaar gaarne hier, en niet in het betreffende topic, gezien we juist proberen het daar ontopic te houden
[ Bericht 24% gewijzigd door saaw op 08-01-2007 15:45:56 ]