Thanxquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Geweldige OP! Echt superveel informatie
Mooie theorie ook over de tatoeage
- Welk browser gebruik je ?quote:
Firefox en idd 1024/768 maar het is maar het laatste stukje van de OP, valt mee de schade eigenlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:53 schreef NX het volgende:
[..]
- Welk broweser gebruik je ?
- Welk beeldscherm instellingen gebruik je ? (1024x768?)
Je moet echt effe je TEMP ofzo verschonen, of CTRL+F5, want zie dat de "title divider" plaatje bij je nog steed 607 is ip 580 pixels...quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Firefox en idd 1024/768 maar het is maar het laatste stukje van de OP, valt mee de schade eigenlijk.
[afbeelding]
Ja ik had al geF5'd na ik het postte, maar goed het geeft niets, geen man overboord. OP is te puik om er een probleem van te maken en het geeft verder geen problemen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef NX het volgende:
[..]
Je moet echt effe je TEMP ofzo verschonen, of CTRL+F5, want zie dat de "title divider" plaatje bij je nog steed 607 is ip 580 pixels...
en het klopt dat firefox het laatste gedeelte niet goed weergeeft, hij kan met een code wat in de OP wordt gebruikt, niet goed mee om...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja ik had al geF5'd na ik het postte, maar goed het geeft niets, geen man overboord. OP is te puik om er een probleem van te maken en het geeft verder geen problemen.
Zie het als een tijdlijn... In het begin werden we meteen geintroduceerd met de grote "BOOOM"quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Djensen het volgende:
Hiro Nakamuri (wat een figuur, prachtig) gaat toch op een gegeven moment de toekomst in. Dan ziet hij dat Isaac dood is en hij ziet New York ontploffen, maar in de visie van Peter Petrelli zie je zowel Isaac (met Simone) en Hiro (met ze homeboy) gewoon in New York, terwijl hij dus 'ontploft'...
Een verklaring anyone?
Mooiste OP van FoK!
Vind ik een goede optie! Ik hoop dat er ook aandacht aan deze dingen wordt besteed!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef NX het volgende:
In de loop van de tijd, is daar dus verandering ingekomen, de toekomst is veranderd ten opzichte van wat er eigenlijk zou gebeuren... en met grote waarschijnlijkheid is de dood van Isaac verschoven, verschoven naar een latere tijd...
Haha, it was just a joke...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:16 schreef Djensen het volgende:
[..]
Vind ik een goede optie! Ik hoop dat er ook aandacht aan deze dingen wordt besteed!!
Mijn stem heb je voor OP-award
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Vandaahl het volgende:
zie hieronder een tipje van de sluier voor toekomstige delenJa klopt, dat was al eerder besproken hier... en volgens de makers moet dat dus voor de bestaande hero's inzicht geven dat het dus ook zijn nadelen heeft... Een van de makers zei ook dat het een heel ander aspect verteld/laat zien van een hero...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die originele tijdlijn bestaat niet meer vind ik, niet dat alles is verschoven naar later.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:11 schreef NX het volgende:
[..]
Zie het als een tijdlijn... In het begin werden we meteen geintroduceerd met de grote "BOOOM"en daarbij reisde Hiro naar de toekomst waar hij dus Isaac vermoord/dood zag, dat was allemaal in de toekomst...
Sommige dingen, zoals het redden van de Cheerleader, Sylar pakken, Helden elkaar ontmoeten was nog niet gebeurd en geen van de Hero's wist dat dat zou gebeuren... maar dat gebeurde in de daarop volgende afleveringen...
In de loop van de tijd, is daar dus verandering ingekomen, de toekomst is veranderd ten opzichte van wat er eigenlijk zou gebeuren... en met grote waarschijnlijkheid is de dood van Isaac en de grote ontploffing verschoven, verschoven naar een latere tijd...
Thanx, krijg ik nu een OP award?![]()
Mr. Bennet & Eden toegevoegd aan cast... !quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:29 schreef Wouter2006 het volgende:
mooie OP, snel ff overheen gekeken, zie helaas jammer genoeg geen villians![]()
Na 10 jaar Marvel comics had ik het wel gehad met alle tijdreis verhalenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Mja, die originele tijdlijn bestaat niet meer vind ik, niet dat alles is verschoven naar later.
- Link gecorrigeerd, thanx!quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:00 schreef Stilte het volgende:
Wederom: mooie OP. Maar de link naar 9thwonders.com verwijst naar heroes-forum.com. En bij mij (met Firefox 2) ziet de layout onderaan er ook vrij verneukt uit; de banner van Hiro's Blog valt over de onderste tekst links heen (IMDb, etc). Can't have it all, apparantly.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Vandaahl het volgende:
zie hieronder een tipje van de sluier voor toekomstige delen[USA] Heroes #5: Great ScottSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Na 10 jaar Marvel comics had ik het wel gehad met alle tijdreis verhalen
Als je teruggaat in de tijd zou je door het ingrijpen bij een bepaalde gebeurtenis een andere tijdslijn krijgen dan degene waar de tijdreiziger eigenlijk uitkomt. Als je daar vanuit gaat krijg je dus weer bepaalde paradoxen.
Want hoe wist toekomst-Hiro dat de cheerleader gered moest worden? is een andere toekomst-Hiro daarachter gekomen en is hij terug in de tijd gegaan om dat aan een Hiro in het verleden te vertellen waarna die op zijn beurt vanuit de toekomst reist om zichzelf voor de zekerheid te waarschuwen dat de cheerleader gered moet worden?
![]()
We hebben toch gezien hoe hij het voorhoofd van Jackie openritste?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:35 schreef Merkie het volgende:
Hmm, we gaan er allemaal wel vanuit dat Sylar die moorden pleegt, maar is dat wel zo? De hersenpan is steeds leeg, misschien heeft Hiro uit de toekomst hun schedels wel gewoon doorgesneden met z'n samoeraizwaard en de hersens eruit gelepeld zodat Sylar hun krachten niet kan overnemen.
[..]
NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.
Je zag alleen maar bloed, je weet niet of haar schedel er ook echt af is volgens mij.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben toch gezien hoe hij het voorhoofd van Jackie openritste?
haitiaan toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:20 schreef Steve.Porter het volgende:
tvp! ben benieuwd wat die jamaicaan nou precies gaat doen
Sylar kwam er bijtijds achter dat het de verkeerde cheerleader was en maakte het karwei niet af?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je zag alleen maar bloed, je weet niet of haar schedel er ook echt af is volgens mij.
Dat moeten wij denken jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sylar kwam er bijtijds achter dat het de verkeerde cheerleader was en maakte het karwei niet af?
Waarom lees je de OP niet effe, daarin wordt uitgelegd wat de kracht van peter is... anders ga je toch effe naar de site van Heroes, daar staat ook veel info...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb kennelijk zitten slapen, maar ik snap niet helemaal hoe die gaven nou overgebracht worden. Ik bedoel peter heeft kennelijk de gave van Claire, maar hoe dan?
Sorry!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:53 schreef NX het volgende:
[..]
Waarom lees je de OP niet effe, daarin wordt uitgelegd wat de kracht van peter is... anders ga je toch effe naar de site van Heroes, daar staat ook veel info...
(wat je vraagt is al een paar keer besproken... )
Geen probleemquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry!
Kdacht dat zoiets vast niet de op of op de site zou staan.
Maar tis waar, ik val midden het draadje!
Thanxquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Idd, gevonden in deOP.!
Trouwens respect voor de OP, is erg mooi!
So, Basil, if I travel back to 1969 and I was frozen in 1967, I could go look at my frozen self. But, if I'm still frozen in 1967, how could I have been unthawed in the 90's and traveled back to the Sixties?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:35 schreef Merkie het volgende:
Hmm, we gaan er allemaal wel vanuit dat Sylar die moorden pleegt, maar is dat wel zo? De hersenpan is steeds leeg, misschien heeft Hiro uit de toekomst hun schedels wel gewoon doorgesneden met z'n samoeraizwaard en de hersens eruit gelepeld zodat Sylar hun krachten niet kan overnemen.
[..]
NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.
Thanx, Praise The Lordquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wat een goed uitgewerkte OP! Hulde!
En. Heroes
. Ik was echt verslaafd vanaf de eerste minuut. Té gaaf. Balen dat ze nu in een stop zitten.
Kijk aflevering 2, dan weet je het.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, net de pilot gekeken, ga zo ff de tweede aflevering kijken.
Kan iemand me, heel algemeen (dus zonder spoilers) een beetje vertellen wat voor verhaallijn ik kan verwachten? Wat is het 'grote doel'? Ik kan het vast wel ergens opzoeken, maar dan word ik in de tussentijd geheid helemaal gek gespoilerd
Het grote doel is dat het arische ras de wereld heerst.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, net de pilot gekeken, ga zo ff de tweede aflevering kijken.
Kan iemand me, heel algemeen (dus zonder spoilers) een beetje vertellen wat voor verhaallijn ik kan verwachten? Wat is het 'grote doel'? Ik kan het vast wel ergens opzoeken, maar dan word ik in de tussentijd geheid helemaal gek gespoilerd
NWO, olievoorraden veiligstellen. Dat hoort er ook nog bij.quote:Op zondag 10 december 2006 01:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het grote doel is dat het arische ras de wereld heerst.
New York ontploft, misschien moeten ze dat tegenhoudenquote:Op zondag 10 december 2006 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net gekeken, ik snap het nog steeds niet
't is laat hè, heb al te lang gewerkt vandaag, tijd om naar bed te gaan
Hey cool, IK wist het nog niet, bedankt.quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/pres(...)mber/23/heroes.shtml
Maar = mss oud nieuws.........
Het leek dat Eden zichzelf doodschoot om te voorkomen dat Sylar haar kon vermoorden en haar krachten kon stelen..quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef SKETSj het volgende:
Wie schoot wie in aflevering 11 (op het einde)?
BBC2quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/pres(...)mber/23/heroes.shtml
Maar = mss oud nieuws.........
stopt heroes nu ook al?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:40 schreef koenimex het volgende:
Vanmorgen de nieuwste EP gekeken, nu afkicken tot januari. Nog steeds interessante ontwikkelingen! Ben benieuwd of die broer nu ook daadwerkelijk de bom is, zoals hij zelf zegt.Maar ik dacht eerst dat hij op het einde van de EP zijn krachten verloor, of iets dergelijks. Wachten, wachten, wachten...
oja wie wolverine dan? en wie magneto?quote:Op maandag 11 december 2006 00:18 schreef Boondock_Saint het volgende:
Net ep 11 gezien, om er daarna hier achter te komen dat ik moet wachten tot de 22e
Maar wat een vette serie. Ik ben er nog helemaal niet zo over uit of Mr. Bennet wel zo slecht is. Hij wil vooral z'n dochter beschermen. Ik denk dat hij een beetje (zal wel eerder gezegd zijn hier, maar toch) de Prof. Xavier wordt van de Heroes.
quote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Pustasu het volgende:
[..]
oja wie wolverine dan? en wie magneto?
Dat zou ik je niet adviseren, je zou echt de vorige 5 sezioenen moeten zijn zien, anders val je midden in het verhaal...quote:Op maandag 11 december 2006 00:11 schreef Pustasu het volgende:
ik zou 24 kunnen doen, nooit een aflevering van gezien
Die moet ie sowieso moeten kijken want 24 begint ook pas in Januariquote:Op maandag 11 december 2006 00:49 schreef NX het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet adviseren, je zou echt de vorige 5 sezioenen moeten zijn, anders val je midden in het verhaal...
Je bedoeld de kunstenaar Isaac Mendez? Inderdaad, dat had ik ook al gepost omdat ik me dat afvroeg, maar door verschillende dingen is de toekomst veranderd (zie pagina 1 van dit topic, wordt het besproken..)quote:Op maandag 11 december 2006 15:27 schreef bierjoost het volgende:
Wat ik me net bedacht is dat in het visioen van Peter Isaac leeft. Terwijl hij eigenlijk door Sylar wordt vermoord. Hiro heeft hier dus toch een stokje voor gestoken. Maar dat had 99% van jullie waarschijnlijk al zelf geconcludeerd.
Claire natuurlijk met d'r healingabilitiesquote:Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef Pustasu het volgende:
[..]
oja wie wolverine dan? en wie magneto?
Heeft 'ie die niet gewoon telekinetisch tegen gehouden?quote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef s0k het volgende:
Trouwens, nu ik ff zit na te denken, onze mindreading cop met zn blonde fbi-teef zijn Sylar toch een keer tegen gekomen in zo'n donkere alley? Waar hij een paar kogels in zich gepompt kreeg, en daarna opstond en weg vloog. Kennelijk kan hij zichzelf dus al healen, waarom moest hij Claire dan nog hebben?
Ja ik dacht dat ook al. Neo-stylequote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Heeft 'ie die niet gewoon telekinetisch tegen gehouden?
Blade the Series is ook leuk.quote:Op maandag 11 december 2006 00:11 schreef Pustasu het volgende:
[..]
stopt heroes nu ook al?
godver, wat voor series moet ik dan volgen?
Ja.. Hey. Da klopt niet! Waarom wil Sylar Claire dan nog hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef Symer het volgende:
Nee, hij verloor namelijk ook geen bloed na de val met Peter en zei tegen Eden: "You know that won't hurt me." toen ze het pistool op hem richtte.
Da's een heel andere filmquote:Op maandag 11 december 2006 16:57 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook al. Neo-style
quote:Op zondag 10 december 2006 22:20 schreef SKETSj het volgende:
omg. Iemand op imdb.com beweert dat Claire nooit maagd-af kan zijn
Als hij ze telekinetisch zou tegenhouden, hoefde hij toch ook niet zo neer te vallen?quote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Heeft 'ie die niet gewoon telekinetisch tegen gehouden?
Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.quote:Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ja.. Hey. Da klopt niet! Waarom wil Sylar Claire dan nog hebben?
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...quote:Op maandag 11 december 2006 17:50 schreef Jivis het volgende:
[..]![]()
Btw, er is nu ook een Nederlandstalige Heroes-site, www.heroes-tv.nl
Staat nog niet veel op, maar goed!
Dat fixen gaat hem dan niet echt goed af he. Nadat hij klaar is met ze, tikt er geen enkel hart meerquote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.
Die link daar naar Jivisstudio's laat weinig te raden overquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef NX het volgende:
[..]
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...![]()
Als in evolutionaire zin een organisme broken is fix je het door het te laten sterven om verdere vervuiling van de soort te voorkomen... Misschien is dat wat hij doet?quote:Op maandag 11 december 2006 18:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat fixen gaat hem dan niet echt goed af he. Nadat hij klaar is met ze, tikt er geen enkel hart meer
Bij zijn eerste slachtoffer zegt hij iets van: "You're broken, I see it now. I can fix it, it's an evolutionary imperative" en vervolgens slaat hij hem dood omdat dat 'moet' van de evolutie.quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef s0k het volgende:
kan me niet voorstellen dat een klokkenmaker zo diepzinnig nadenkt. Daarnaast zou hij dus zichzelf ook van kant moeten maken.
Ja, heb ik geschreven hèquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef NX het volgende:
[..]
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef s0k het volgende:
Hm, nu je het zegt, het zou kunnen.
Maar ach, het blijft een nerdje die sylardie gaat het natuurlijk nooit halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Jivis op 11-12-2006 18:56:36 ]Amen.
Zie dat jij het bent!quote:
Okee, thanksquote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef NX het volgende:
[..]
Zie dat jij het bent!Symer gaf het al aan... hehe... dan is het prima, gebruik het gehele OP zou ik zeggen (je mag ook de gegevens van http://fokk.en-is.com gebruiken, als je het nodig hebt natuurlijk)
![]()
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Heerlijke serie inderdaad. Jammer dat we nu een maand moeten wachten op de volgende aflevering.
Trouwens, ik vind die tekeningen die Isaac maakt echt heel relaxt en dacht er één als wallpaper te versieren, maar blijkt dat ze nergens te vinden zijn. Iemand een idee?
quote:Artist Tim Sale provides the artwork for Isaac's paintings. Tim Sale is best known for his work on DC Comics' popular _Batman: The Long Halloween_ series, which was used as an inspiration for _Batman Begins_ (2005).
Dan ben je ook wel geinteresseerd in het gehele stijltje waarin de comic books geschreven worden en die kan je allemaal op internet downloaden..quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Heerlijke serie inderdaad. Jammer dat we nu een maand moeten wachten op de volgende aflevering.
Trouwens, ik vind die tekeningen die Isaac maakt echt heel relaxt en dacht er één als wallpaper te versieren, maar blijkt dat ze nergens te vinden zijn. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
In de OP staan een paar, hier staat wat, hier nog een paar, misschien dat hier nog iets staat en hier is vast ook wel iets te vinden wat je kan gebruiken.quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/downloads/wallpaper-01.shtmlquote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Jammer genoeg geen 1280x1024quote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.nbc.com/Heroes/downloads/wallpaper-01.shtml
Ik kan de Comic Book serie wel effe uploaden, als je het wilt... pm me maar...quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef Symer het volgende:
Nee, hij verloor namelijk ook geen bloed na de val met Peter en zei tegen Eden: "You know that won't hurt me." toen ze het pistool op hem richtte.
Dat kwam doordat die negert in de buurt was waardoor zijn krachten niet meer werkten denk ik? Waarom wordt er zo weinig over die neger gepraat? Ik vind hem echt stoer, heel mysterieus en deze afl. praatte hij eindelijkquote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.
||quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Symer het volgende:
Maar je hebt wel gelijk dat Matt en Audrey bloedsporen vonden waar Sylar ontvoerd is.
Ik denk dat hij gewoon een bloedneus kreeg (net als Matt) door die Haitiaan.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
[..]
Dat kwam doordat die negert in de buurt was waardoor zijn krachten niet meer werkten denk ik?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn krachten hielden zijn huid bijeen en toen die Haitiaan in de buurt kwam scheurde dat ineens open ofzo?quote:
Ik heb geen idee hoe ik me dat moet voorstellen.. Maar dat heb ik wel met meer dingen in deze serie! En dat vind ik wel vet eigenlijk!quote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn krachten hielden zijn huid bijeen en toen die Haitiaan in de buurt kwam scheurde dat ineens open ofzo?
Dat zou kunnen, maar dat verklaart niet waarom Sylar Matt's kogels overleefde (toen Sylar Audrey bijna neerschoot). Matt verscheen uit het niets en schoot Sylar neer zonder dat Sylar tijd had om zich daar telekinetisch op voor te bereiden (tenzij hij natuurlijk een supersnelle-reactie gave van iemand gejat heeft). Vervolgens zie je Sylar meermalen geraakt worden en op de grond vallen. Als de kogels hem niet geraakt hebben, waarom dan dat toneelstukje opvoeren?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Pilstonnetje het volgende:
He Symer jij zei toch dat Sylar tegen Eden zei: "You know that won't hurt me." toen ze het pistool op hem richtte? Waarschijnlijk zei hij dat, omdat hij dacht dat hij de kogels gewoon kon laten stoppen met z'n telekinetische kracht.
Goeie!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een ondoordringbare huid heeft of iets dergelijks.
of een kogelvrji vestquote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat verklaart niet waarom Sylar Matt's kogels overleefde (toen Sylar Audrey bijna neerschoot). Matt verscheen uit het niets en schoot Sylar neer zonder dat Sylar tijd had om zich daar telekinetisch op voor te bereiden (tenzij hij natuurlijk een supersnelle-reactie gave van iemand gejat heeft). Vervolgens zie je Sylar meermalen geraakt worden en op de grond vallen. Als de kogels hem niet geraakt hebben, waarom dan dat toneelstukje opvoeren?
Ik denk dat hij een ondoordringbare huid heeft of iets dergelijks.
Hehe, te down-to-earthy IMOquote:
Nee, maar BBC2 begint volgend jaar.quote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef crossover het volgende:
Wordt Heroes ook in Nederland uitgezonden?
allrightyquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Thanks for the great responses guys. I managed to get a good wallpaper. I will try and make a new one from the comics books next weekend.
Huhquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Thanks for the great responses guys. I managed to get a good wallpaper. I will try and make a new one from the comics books next weekend.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HuhIn het Engels?
You're welcome Spekk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welk pak cornflakes heb jij Engels geleerd? Dan heeft reactie in het Nederlands namelijk ook geen meervoud.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Capetown het volgende:
Mja, alleen heeft "response" geen meervoud in het Engels.
Was hij ook niet een beetje geobsedeerd door het speciaal en anders zijn? Mss wil hij gewoon alle andere heroes vermoorden zodat hij de enige is... Dat hij hun krachten overneemt is natuurlijk een fijne bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.
Gelukkig heb ik nog Dexter en Veronica Mars liggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Chen het volgende:
Jezus, ik wist dus niet dat er na vorige week een stop zou zijn weer. Nu heb ik dus geen een serie meer.
Eerst:
Dinsdag: PB, Heroes
Donderdag: Lost, Jericho
Vrijdag: OC
nu niks
niggerquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Dexter,,,quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog Dexter en Veronica Mars liggen![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar de comic van 12 gok ik:Kan iemand me comic nummer 12 uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En moeten posts over de comics nou in spoilers? Want het is toch gewoon een item dat bij de serie hoort, en wat al is uitgebracht...
Idd, als het beschikbaar is hoeven spoilers niet meer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:35 schreef J0sT het volgende:
[..]
Kan iemand me comic nummer 12 uitleggen?
En moeten posts over de comics nou in spoilers? Want het is toch gewoon een item dat bij de serie hoort, en wat al is uitgebracht...
Ja, helaas klopt niet alles wat je zegt... hij zou dus eigenlijk volgens de episode berichtgeving/beschrijving, tijdens de homecoming feest uit de kast komen, dus publiekelijk zijn medestudenten, vrienden, etc vertellen dat hij super gay is, maar daar is door de manager (een vrouw) van Dekker een halt toe geroepen. Waarschijnlijk om zijn "image" te beschermen, wat vaker met nieuwe/beginnende/populaire acteurs in amerika gebeurt...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien is Zach ge-degayed omdat er steeds zo'n strakke cheerleader rond hem huppelt.
Maar nu is hij dat natuurlijk weer terug vergeten nadat hij door de Haïtiaan werd genomen.
OMG heeft Zach ook superpowers?!?!?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:13 schreef NX het volgende:
[..]
publiekelijk zijn medestudenten, vrienden, etc vertellen dat hij super gay is
Yups, super gay... hij kan met zijn krachten, elk persoon in een "homo" veranderen...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG heeft Zach ook superpowers?!?!?![]()
Power of persuasion...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:22 schreef NX het volgende:
[..]
Yups, super gay... hij kan met zijn krachten, elk persoon in een "homo" veranderen...![]()
![]()
Onder de fanatieke uitroep: "GAYTORIZE!"quote:Op woensdag 13 december 2006 21:22 schreef NX het volgende:
[..]
Yups, super gay... hij kan met zijn krachten, elk persoon in een "homo" veranderen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oei, als Sylar dan Super Gay aanvalt en zegt "You're broken, but I can fix you", dan staat heel de homo-community weer op z'n kop.
Idd, dat zou wel realistischer zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou er echt zo'n Hero tussen zetten met volstrekt idiote en overbodige krachten, zoals die ene uit The 4400 wiens speeksel er voor zorgde dat je afviel.
Een superheld die altijd een parkeerplaats vindt.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, dat zou wel realistischer zijn![]()
Zoals in Family Guy, waar Meg "the amazing power to grow her fingernails" krijgt![]()
Te nuttig...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een superheld die altijd een parkeerplaats vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, de politieman blijf ik de interessantste hero vinden, verder geen fan van Peter, da's een aansteller.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Dan kun je mij ook een hero noemen, aangezien ik "the amazing power to grow my penis" hebquote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, dat zou wel realistischer zijn![]()
Zoals in Family Guy, waar Meg "the amazing power to grow her fingernails" krijgt![]()
Wauw! Ik ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook een hero noemen, aangezien ik "the amazing power to grow my penis" heb
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.quote:
Ik kan beidenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.
Hou opquote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.
Mooi jurkje, vind de make-up alleen niet zo geslaagd...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
en natuurlijk wil ik jullie niet de nieuwe foto's van onze uber lekkere super meid onthouden... en sorry voor de gehele wireimage tekst, ik kon alleen maar een gratis account registreren...
*hele rits foto's van kler*
Laat maar, ik zie dat het verschoven is naar vrijdag.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef cerror het volgende:
Waar de fuck is de nieuwe aflevering?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie dat het verschoven is naar vrijdag.
Toch?quote:
Mwa, ik heb wel beter gezien. Moet je Darkhorse en MADCOW proberen,quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen 1280x1024
Maar die gast kan tekenen zeg
hehe, dan heb je nog een lange weg te gaan..quote:Op donderdag 14 december 2006 01:26 schreef Pustasu het volgende:
ik ben nu overgestapt op 24, ben al bij aflevering 9 van seizoen 1
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef cerror het volgende:
Waar de fuck is de nieuwe aflevering?
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef NX het volgende:
Ik weet niet wie jullie favoriete hero acteur is, maar Hiro (Masi Oka) vind ik gewoon geweldig, als acteur en als persoon...
Jullie zouden de TV-Guide intervieuw met MASI moeten zien, ik heb me kapot gelachen!
http://www.tvguide.com/tvshows/heroes/281246
Sorry maar ze ziet er echt oud uit, wat een verlept gezichtquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
-knip-
Ik vind haar mooi, maar niet zo mooi... smaken verschillen nou eenmaal en een aantal hier zijn helemaal gek van haar, daarom ook mijn post...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sorry maar ze ziet er echt oud uit, wat een verlept gezicht.
Trouwens! Weet niet of iemand 'm al zag, maar die preview voor 22 januari is echt!! 'Are you on the list?'
!
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef J0sT het volgende:
[..]Yups, het is ook onbekend of hij nou goede contact met z'n vader had, maar van wat ik tot nu toe heb begrepen, is dat hij zijn vader tegenkomt in de een van de volgende afleveringen, en het om een verassende ontwikkeling betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikiquote:Op donderdag 14 december 2006 14:48 schreef NX het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi, maar niet zo mooi... smaken verschillen nou eenmaal en een aantal hier zijn helemaal gek van haar, daarom ook mijn post...
Geweldig hij is ook nog een echte nerd en geen Hollywood fakerquote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef NX het volgende:
Ik weet niet wie jullie favoriete hero acteur is, maar Hiro (Masi Oka) vind ik gewoon geweldig, als acteur en als persoon...
Jullie zouden de TV-Guide intervieuw met MASI moeten zien, ik heb me kapot gelachen!
http://www.tvguide.com/tvshows/heroes/281246
Briljant!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef Jivis het volgende:
Best Performance By An Actor In A Supporting Role In A Series, Mini-Series Or Motion Picture Made For Television
Thomas Haden Church - Broken Trail
Jeremy Irons - Elizabeth I
Justin Kirk – Weeds
Masi Oka – Heroes
Jeremy Piven - Entourage
niemand vind ik..... dat kan steeds veranderenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:26 schreef Jivis het volgende:
Wel vaag dat die voor beste bijrol is genomineerd. Wie heeft dan de echte hoofdrol in Heroes?
Nou, dat vind ik nog wel meevallen. Sutherland en Laurie zijn iig erg getypecast voor de series en acteren nauwelijks. En 24 is toch al wel zo lang bezig, acteert ie daar nou weer anders dan in het begin??quote:Op donderdag 14 december 2006 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De nominaties bij hoofdrol zijn
Patrick Dempsey for "Grey's Anatomy" (2005)
Michael C. Hall for "Dexter" (2006)
Hugh Laurie for "House M.D." (2004)
Bill Paxton for "Big Love" (2006)
Kiefer Sutherland for "24" (2001)
Daar raakt Hiro, met alle respect, nooit tussen.
maar ze acteren heel erg hetzelfde als ze zijn, vandaar dat ik ook niet kijkquote:Op donderdag 14 december 2006 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sutherland, Hall en Laurie dragen dragen allemaal vrijwel in hun eentje hun eigen serie
Ik snap dat het zo werkt, maar het heeft niets met het acteren te makenquote:en Grey's Anatomy is gewoon de populairste reeks van het moment, dus dat is ook logisch.
Eensch, das ook een beetje de bedoeling van Heroes en dus het nadeel voor een GG nominatiequote:Maar het maakt niet echt uit, de rol van Hiro is sowieso te klein voor een hoofdrol, maar heeft er ook niet genoeg impact voor, als er één tussen zit die een typetje is.....
Druk mannetje, respectquote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef Ogala het volgende:
[..]
Geweldig hij is ook nog een echte nerd en geen Hollywood faker! (played WoW, programmer of digital effects for George Lucas)
http://en.wikipedia.org/wiki/Masi_Oka
Allemaal leuk en aardig.......... maar heeft ie ook een lekker wijf?quote:
Krijgt die nu vast wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig.......... maar heeft ie ook een lekker wijf?![]()
Das meer een porno sectie dan popular sectie...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:02 schreef Mirel het volgende:
3 van haar stonden er in de popular section, dus er is meer
Sommigen kunnen dit ook als porno interpreteren...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Jezus, wat is dat voor Porno site. Zoeken op Hayden is niet echt safe for work
http://gifdump.com/id/1742/
http://gifdump.com/id/1743/
http://gifdump.com/id/1799/
http://gifdump.com/id/1800/
Komt door alle enthouiasme die de serie je meegeeft...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net deze serie ontdekt.
Wat een leuke serie zeg
Beetje omslachtige manier om tvp te schrijven
Teringquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Jezus, wat is dat voor Porno site. Zoeken op Hayden is niet echt safe for work
http://gifdump.com/id/1742/
http://gifdump.com/id/1743/
http://gifdump.com/id/1799/
http://gifdump.com/id/1800/
Waar jij allemaal wel niet aan zit te denken, tering hej...quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik besefte me net dat Claire een eeuwige maagd is, tenminste, niet gedurende de seks. Want als er een staaf in haar zit, kan ze dat onderdeel van haar lichaam niet helen. Of zie ik dit fout?
Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar om door te filosiferen: Ze kan alles helen, tenzij er iets in de weg zit (zoals die houten staaf). Kan ze dan ook pijn hebben? Dus als zo'n houten staaf in haar hoofd zit, heeft ze dan ook pijn?
Ik bedoel dat ze pijn heeft als er iets in haar zit, net zoals ze eerst dood was met zo'n staaf in haar hoofd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.
Meisjes als Claire laten ze zich zo jong niet ontmaagdenquote:Maar wat als ze al geen maagd meer was voordat ze zichzelf kon genezen? Zou dat dan retroactief alsnog weer genezen zijn
Je bedoelt een Haïtiaanquote:Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
euuh neequote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me.
Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
euuh nee
ik heb die comic niet gelezen en toch weet ik het
Als je duidelijkheid wil ga je maar Smallville kijken ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me
same here. was redelijk duidelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
euuh nee
ik heb die comic niet gelezen en toch weet ik het
Jessica legt haarfijn aan Nikki uit hoe ze DL in een set-up heeft laten lopen en het geld heeft gejat. Eerst opletten of het écht niet vermeld wordt, dan zeuren.quote:Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.
Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwamquote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog duidelijker? Jessica zegt het gewoon op een gegeven moment... en zelfs zonder die opmerking is het imo hoe langer hoe duidelijker dat Jessica evil incarnate is
Dus dan heb je ook geen recht van zeuren...quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Maaruhhhh da's Stargate SG-1 en niet Heroes, zit je wel om t goede topiquequote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ZtfB7e3Ti6I
My fucking god
Dude?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
Dude, dat is Claire / Hayden die dat liedje zingt
damn wat een fucking nerderig kutfilmpje zegquote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ZtfB7e3Ti6I
My fucking god
Iemand een link naar de grotere versies hiervan???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
en natuurlijk wil ik jullie niet de nieuwe foto's van onze uber lekkere super meid onthouden... en sorry voor de gehele wireimage tekst, ik kon alleen maar een gratis account registreren...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en nog veel meer...![]()
//EDIT
Hayden Penetratie of hoe ze ook mag heten... (12 pics)
Die discussie hebben we al gehadquote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef SKETSj het volgende:
't is vele malen beter wat nederland tevoorschijn tovert kwa zang-talent
en waarom zo een controverse rondoms zach's gayheid in de serie????
en owja, op imdb was er een discussie gaande of Claire wel ooit maagd-af kan zijn.
Zelfs na gepenetreerd te worden door een Haitiaan
Laten we discussieren, of ik open er wel een topic over
quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik besefte me net dat Claire een eeuwige maagd is, tenminste, niet gedurende de seks. Want als er een staaf in haar zit, kan ze dat onderdeel van haar lichaam niet helen. Of zie ik dit fout?
quote:Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
quote:
Voor Moslima's niet, maar goed, wie neemt die nou serieus.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef SKETSj het volgende:
Jamaar, is maagd-af zijn niet iets symbolisch??
zelfs voor een vrouw?
Dus al zou het daaronder weer dichtgroeien bij haar...
Dan is ze toch maagd af na de eerste x sex, toch?
Dude, zoals Geqxon het netjes al aangaf, hebben we het hierover al gehad...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef SKETSj het volgende:
Jamaar, is maagd-af zijn niet iets symbolisch??
zelfs voor een vrouw?
Dus al zou het daaronder weer dichtgroeien bij haar...
Dan is ze toch maagd af na de eerste x sex, toch?
/NEXT SUBJECT!quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef NX het volgende:
[Geqxon schreef... ..]
Waar jij allemaal wel niet aan zit te denken, tering hej...![]()
Ik denk niet dat de schrijvers dat onderwerp zullen behandelen... maar laten we zelf daar maar over gaan speculueren...
Dat is iets wat gebroken behoort te gaan, dus nee, ik denk niet dat ze eeuwig maagd kan blijven...
Veronica Mars ookquote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat zo eens even "The Architect" te kijken, en daar viel mij wel enorm op hoe klein Claire wel niet is! 1.55m
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc401/th_24602_vlcsnap_7078302_122_401lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ja ze is wel een stuk sympathieker en innemender geworden sinds Ally McBeal, daar was ze vooral irritant. Goed opgedroogd dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Ze is trouwens wel enorm leuk in die film, echt net als Claire in Heroes
Een echt meisje-meisje, maar niet een makeup doos
Cast regular in seizoen 5.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Zat ze ook bij McBeal?
Volgens mij is de ability niet iets met haar hart, maar dat ze kan voorspellen wat andere mensen doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:34 schreef J0sT het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novel_013.shtml
Nieuwe comic novel! Nieuwe Hero wordt geintroduceerd! Nieuwe ability, iets met d'r hart..
Oh ja, dat kind dat opeens bij Ally in huis woont!quote:
Idd, vooral het feit dat ze zegt dat ze weet wat de vijand gaat doen lijkt dat te bevestigen. Die opmerking over haar hart is symbolisch bedoeld; ze willen haar niet in de frontlinie hebben omdat ze te wraaklustig is.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is de ability niet iets met haar hart, maar dat ze kan voorspellen wat andere mensen doen.
Volgensmij is het meer iets tactisch, niet echt de toekomst voorspellen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets met de toekomst, tof, dat hadden we nog niet.
OK, Isaac, die kan ook de toekomst zien.
OK, Peter, die heeft ook visioenen af en toe.
OK, Hiro, die kan zelfs naar de toekomst reizen.
Maar verder hadden we helemaal nog niets met toekomst of zo.
quote:- Defense (2003) TV Episode .... Haitian #1
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik las net op IMDB dat Jimmy Jean-Louis (de Haïtiaan) ook in Fastlane heeft gespeeld, en wel als...
[..]![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik las net op IMDB dat Jimmy Jean-Louis (de Haïtiaan) ook in Fastlane heeft gespeeld, en wel als...
[..]![]()
@Jivis, helaas is dat geen nieuwe promo, zoals in de OP te zien is, is dat een promo dat meteen na de break, 8 december werd gelanceerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef NX het volgende:
[afbeelding] SEASON 1 - ALL EPISODES
Latest Episode: 11: 1x11 | Fallout (Dec/4/2006)
Next Episode: 12: 1x12 | Godsend (Jan/22/2007) (heroes.nbc.com)
hhhgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Nog maar wat screenshots van de desbetreffende film:
-plaatjes-
Ohja.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef NX het volgende:
[..]
@Jivis, helaas is dat geen nieuwe promo, zoals in de OP te zien is, is dat een promo dat meteen na de break, 8 december werd gelanceerd...
Ik moet eerlijk zeggen, ik mis Heroes, net alsof ik me geliefde mis![]()
Wil niet zeggen dat je het tussendoor niet moet gaan posten... vele hebben de verschillende promos niet gezienquote:
Hij ziet er ook kleiner uit, maar ik denk dat het komt door de angle dat de foto is genomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef Gershom het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Peter een verschrikkelijk groot hoofd op die foto
Edit: omg, valt me nu pas op dat de foto gephotoshopped is
Waarom zou het gephotoshopt zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:11 schreef NX het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je het tussendoor niet moet gaan posten... vele hebben de verschillende promos niet gezien
[..]
Hij ziet er ook kleiner uit, maar ik denk dat het komt door de angle dat de foto is genomen...
EDIT: Photoshop, ja?![]()
Dat werd hier gezegd, maar zo ziet het er niet naar uit... weet het ook niet zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef J0sT het volgende:
[..]
Waarom zou het gephotoshopt zijn?
Het is op de set van Heroes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drom.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef Geqxon het volgende:Dat plaatje hoort bij de nieuwe comic waar die naam ook in voorkomt. Geen spoiler dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |