abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_44064563
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef tonks het volgende:

[..]

Alsof je subs hebt op bbc
Teletext
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44064581
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:11 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Teletext
Touche!
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:12:42 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44064592
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef tonks het volgende:

[..]

Alsof je subs hebt op bbc
888
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44064643
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

888
Gmta

Ze hebben trouwens wel de perfecte sylar gevonden hoor , zo'n schele zak stront verwacht je niet als badguy
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44064772
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:30 schreef Jivis het volgende:
Waarom zou je Heroes op BBC willen kijken als je het ieder moment op je pc kan checken?
Dat was ik niet van plan hoor, ik vond het gewoon vreemd dat een zender als BB2 zo'n dure serie aankoopt en vervolgens in heel Europa (of wat het bereik van de BBC ook maar is) uitzendt.
pi_44065239
Ik denk dat een Nederlandse zender er over 2 jaar ook mee aan de haak gaat .
RTL 5 ofzo.. Net zoals Prison Break (dat nu overigens al bijna synchroon gaat lopen met de VS )
Maar Niki
pi_44065248
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef J0sT het volgende:
Ik denk dat een Nederlandse zender er over 2 jaar ook mee aan de haak gaat .
RTL 5 ofzo.. Net zoals Prison Break (dat nu overigens al bijna synchroon gaat lopen met de VS )
Maar Niki
*haal
pi_44065268
Ik snap het niet helemaal geloof ik...
pi_44065405
nog een paar dagen wachten!
ik heb geen geduld
pi_44065516
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:43 schreef PsyCha het volgende:
nog een paar dagen wachten!
ik heb geen geduld
Je zult binnenkort heel veel geduld nodig hebben
pi_44065647
ik weet
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:32:02 #112
147860 Stilte
mahna mahna!
pi_44071200
OMG. Dat zoiets ontbreekt in de OP!

Voeg eens even heel erg snel de site van Tim Kring aan de links toe, bij voorkeur bovenaan, waar 'ie hoort. Al die andere sites zijn wel leuk, maar Tim's site is natuurlijk the place to be.

http://www.9thwonders.com/
Yoom, yoom, ze chocolat!
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:30:51 #113
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_44071970
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Omdat je altijd van die mensen heb die het persee op tv willen zien niet wetend dat je het ook op dvd met subs kan kijken
Niks branden gewoon op de tv kijken met je media center, waar ook alle andere tientallen series op staan
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:33:42 #114
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_44072012
Van 9thwonders ->

Poster "LostInSpace" has transcribed for us the tidbit from this week's TV Guide magazine which reveals the scoop on Christopher Eccleston's upcoming Heroes character.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_44075257
Aflevering was weer cool, alleen de vaart is er wel uit nu de cheerleader gered is.

Mooie startpost trouwens!
pi_44075337
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:35 schreef Ogala het volgende:
Aflevering was weer cool, alleen de vaart is er wel uit nu de cheerleader gered is.
Hoe weet je nou dat de vaart eruit is, heb je de aflevering van volgende week al gezien dan
Amen.
pi_44075383
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat de vaart eruit is, heb je de aflevering van volgende week al gezien dan
Saved the cheerleader, saved the world.

So "all is well" in heroes land
pi_44075418
Wat een bullshit
Amen.
pi_44076487
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Gmta

Ze hebben trouwens wel de perfecte sylar gevonden hoor , zo'n schele zak stront verwacht je niet als badguy
Oh, ik vind een gefrustreerde, driftige nerd ("Ik ben wl bijzonder!" *rood bezweet vuistje in de lucht steekt*) best een interessant uitgangspunt voor een gestoorde hersenetende(?) maniak
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:33:01 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44076508
Overigens zijn tot nu toe alle voorspellingen van Isaac (en Peter) uitgekomen. Zelfs het schilderij van de dode cheerleader (al was het niet onze cheerleader). Ben benieuwd wat dat betekent met betrekking tot het nuke schilderij...
Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44076887
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef Zhenar het volgende:
Overigens zijn tot nu toe alle voorspellingen van Isaac (en Peter) uitgekomen. Zelfs het schilderij van de dode cheerleader (al was het niet onze cheerleader). Ben benieuwd wat dat betekent met betrekking tot het nuke schilderij...
Stiekem hoop ik dat die idd doorgaat en dat het bij 1 serie blijft. ik hou niet zo van dat uitmelken. Better go out with a bang
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44077313
Misschien is Heroes wel n grote prequel van Jericho
Amen.
pi_44077923
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:08 schreef Jivis het volgende:
Misschien is Heroes wel n grote prequel van Jericho

Typisch geval dan van een tweede seizoen dat het bij lange na niet haalt bij het eerste dan...
pi_44084168
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik dat die idd doorgaat en dat het bij 1 serie blijft. ik hou niet zo van dat uitmelken. Better go out with a bang
inderdaad.
als ze hier weer een seizoen aan vast plakken omdat het een succes is.....
Lost vond ik in het begin ook heel vet maar dat gaat veel te lang door waardoor ik het nu echt kut vind
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:31:20 #125
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_44084365
Als er 1 serie is waarmee ze probleemloos kunnen blijven doorgaan, dan is het wel Heroes. Nieuw seizoen, nieuwe bad guy, die net iets sterker is dan de vorige. Er kunnen elk seizoen (indien nodig) wat helden dood en worden vervangen door anderen met nieuwe, hippe krachten.

Dat wil niet zeggen dat ik hier op zit te wachten, maar met dit soort basisgegevens kun je eindeloos doorgaan, het houdt hier niet op als ze van een eiland raken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_44084411
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er 1 serie is waarmee ze probleemloos kunnen blijven doorgaan, dan is het wel Heroes. Nieuw seizoen, nieuwe bad guy, die net iets sterker is dan de vorige. Er kunnen elk seizoen (indien nodig) wat helden dood en worden vervangen door anderen met nieuwe, hippe krachten.
natuurlijk, maar voor mij persoonlijk is het dan absoluut niet interessant meer.
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:34:58 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44084475
Sinds wanneer mag een toffe serie maar 1 seizoen duren?
24 doet het toch ook al 6 seizoenen goed?
pi_44084576
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer mag een toffe serie maar 1 seizoen duren?
24 doet het toch ook al 6 seizoenen goed?
als ze maar wel gewoon het verhaal afsluiten.
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:39:43 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44084604
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als ze maar wel gewoon het verhaal afsluiten.
Maar moet dat in 1 seizoen? Ik zie er echt geen probleem in om te wachten tot volgend jaar november om te zien of NY idd plat gaat.
pi_44084667
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Maar moet dat in 1 seizoen? Ik zie er echt geen probleem in om te wachten tot volgend jaar november om te zien of NY idd plat gaat.
oh ik wel
ik voorzie dan namelijk eindelijk oprekken van het verhaal en steeds hetzelfde trucje dat herhaald wordt (zie Lost).
pi_44084752
daar kan ik ook nie tegen, al dat langdradige gedoe. Gewoon 1 seizoen om het af te sluiten, nieuw verhaal in seizoen 2.
  zaterdag 2 december 2006 @ 18:52:36 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_44084978
Ja, ik zou die big bang ook wel dit seizoen afgehandeld willen zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_44145834
Ik ben vandaag begonnen met kijken en ik heb de eerste twee afleveringen gezien, goeie serie, nu al!
  maandag 4 december 2006 @ 21:42:50 #134
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44146843
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh ik wel
ik voorzie dan namelijk eindelijk oprekken van het verhaal en steeds hetzelfde trucje dat herhaald wordt (zie Lost).
Iemand postte dat het verhaal voor de komende vijf jaar al klaarligt, dus ik denk niet dat ze het dan echt gaan oprekken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_44147598
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat klinkt heel erg als Dragonball Z

Als Cell eerder was gekomen dan Freeza, dan had Goku echt een probleem gehad
Amen.
pi_44148264
Vanavond wordt in de USA de volgende ep ge-aired toch? .
  maandag 4 december 2006 @ 22:41:24 #137
32402 s0k
..............................
pi_44148415
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg als Dragonball Z

Als Cell eerder was gekomen dan Freeza, dan had Goku echt een probleem gehad
Nee joh, dan was hij ook in een hoek gedreven en ook SSJ geworden Misschien wel zelfs Ultra-SSJ of gwoon gelijk SSJ2
..................................................................................................................................................
pi_44148547
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Iemand postte dat het verhaal voor de komende vijf jaar al klaarligt, dus ik denk niet dat ze het dan echt gaan oprekken.
5 jaar?!?!!!
pi_44153760
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

5 jaar?!?!!!
Als ze dit niveau vijf jaar vol kunnen houden, dan kijk ik er erg naar uit!
  dinsdag 5 december 2006 @ 04:02:31 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44153936
En nu een tijdje wachten voor nieuwe episodes.

Laatste was wel weer goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 5 december 2006 @ 04:09:28 #141
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44153952
Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ik geloof dat ik niet goed tegen al die complotjes enzo kan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_44154222
Vond deze aflevering op alle fronten wat minder dan de vorige afleveringen, maar nogsteeds wel goed. Het einde was nogal vaag, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
pi_44154241
Omg cliffhanger
pi_44154898
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef -Wolf- het volgende:
Vanavond wordt in de USA de volgende ep ge-aired toch? .
pi_44154902
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 02:51 schreef Rocho het volgende:

[..]

Als ze dit niveau vijf jaar vol kunnen houden, dan kijk ik er erg naar uit!
er is bijna niets dat 5 jaar lang mijn aandacht vast kan houden.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:10:47 #146
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_44156241
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 08:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

er is bijna niets dat 5 jaar lang mijn aandacht vast kan houden.
The X-files.. bleef mij toch tot eind seizoen 6 de aandacht goed vast te houden, tot dat die syndicate was uitgeroeid, daarna zakte de serie lichtelijk in.

Maar goed back on topic vanavond gelijk de EP van vanacht binnenhalen!
PSN-ID: SoliD_S
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:47:51 #147
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_44156848
Damn goede aflevering! Echt heel erg benieuwd hoe het verder afloopt met Peter...
Het lijkt wel alsof hij zijn krachten niet aankan! Claire zegt ook in dat visioen "Im Sorry"... Waarvoor? Het lijkt wel of Nathan ook een bad guy is en dat idee heb ik al langer. En de Haitian is een Good Guy
Ik weet nog steeds niet wat ik nou precies van Mr. Bennet moet denken, wat een nerd het is omdat hij iedereen alles maar wil laten vergeten...
Of toch niet?

En damn Eden dood... Dat had ik niet verwacht! Waarom kon Sylar nou ineens wel z'n krachten gebruiken? Door die persuasion van Eden? Pfff en dan nog die #$^&#winterstop!
Maar goed die duurt maar tot 15 januari... Toch nog 6 weken maar daar valt mee te leven!

Wat een topserie! Echt een van de beste series op dit moment!
Ik wil een plaatje posten!
pi_44156892
Onheilspellend, onheilspellend...

Dit wordt een laaaange pauze
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:52:33 #149
136739 RandomReader
pi_44156941
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef rthls het volgende:
Onheilspellend, onheilspellend...

Dit wordt een laaaange pauze
Jammer genoeg wel
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:14:27 #150
136739 RandomReader
pi_44157418
Ik heb even de OP vertaald: hier issie!

INTRO

"HEROES" is een nieuwe, Amerikaanse tv-serie van schrijver en regisseur Tim Kring. Het vertelt het epische verhaal van gewone mensen over de hele wereld, die plotseling ontdekken dat ze bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo is er de onkwetsbare cheerleader, de agent die gedachten kan lezen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen en de Japanse nerd die door de tijd kan reizen!

De eerste aflevering werd bekeken door meer dan 14 miljoen mensen en bleef dat tot nu toe hanteren met kleine verschuivingen!

Het is een ongelooflijk goed serie met een goed verhaal! Heroes is intrigerend en vooral verslavend!

LET OP: deze opening post / topic bevat SPOILERS. LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!

Alles is vertaald door RandomReader

OVER HEROES

Ze dachten dat ze zoals de rest waren... totdat ze ineens buitengewone gaven ontdekten. Een man met een kantoorbaantje in Japan kan teleporteren. In New York kan een kunstenaar de toekomst schilderen. In Los Angeles bevindt zich een agent die gedachten kan lezen. Ergens anders ontdekt een cheerleader dat ze onsterfelijk is en een alleenstaande moeder beseft zich dat ze een krachtig alter-ego heeft.
Heroes gaat over het leven van deze speciale mensen en degene die op hen lijken - wiens lot misschien wel het redden van de wereld is.

CAST

ISAAC MENDEZ
Santiago Cabrera
Is een artiest uit New York die de toekomst kan schilderen. Voorheen moest hij altijd heroine gebruiken om de toekomst te voorspellen, maar sinds kort is in staat om te voorspellen zonder het gebruik van drugs.

HIRO NAKAMURA
Masi Oka
is een programmeur uit Tokio, Japan die de tijd stil kan zetten, tijdreizen en teleporteren.

SIMONE DEVEAUX
Tawny Cypress
is de ex-vriendin van Isaac (de toekomstvoorspeller) die in een kunstgallerij schilderijen verkoopt.

CLAIRE BENNET
Hayden Panettiere
is een cheerleader uit Odessa, Texas, die heel snel wonden kan genezen en zelfs weer levend worden als ze dood is.

MICAH SANDERS
Noah Gray-Cabey
is de zoon van D.L. en Niki Sanders. Hij kan met zijn gedachten bepaalde kapotte voorwerpen repareren.

NATHAN PETRELLI
Adrian Pasdar
is een Congreskandidaat uit New York die kan vliegen. Peter Petrelli is zijn broer.

MATT PARKMAN
Greg Grunberg
is een politieagent uit Los Angeles die de gedachten kan lezen van anderen.

MOHINDER SURESH
Sendhil Ramamurthy
is een geneticus uit Madras, India die naar New York komt om de dood van zijn vader te onderzoeken. Terwijl hij daarmee bezig is komt hij erachter dat zijn vader op zoek is naar alle "Heroes".

NIKI SANDERS
Ali Larter
is een vrouw die een sekswebsite runt. Ze heeft een gespleten persoonlijkheid. Haar alter-ego (Genaamd Jessica, de zus van Niki die in 1987 op 15-jarige leeftijd werd vermoord door haar vader) is erg sterk en moordlustig.

PETER PETRELLI
Milo Ventimiglia
is de jongere broer van Nathan. Hij kan de krachten van anderen aannemen als ze in de buurt zijn. Hij is dood gegaan in de aflevering Homecoming, maar omdat Claire in de buurt was, kwam hij weer tot leven.

THE SYMBOL

Het symbool, dat sterk op een RNA molecule lijkt, komt in elke aflevering wel voor, meerdere malen zelfs.

Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.

Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!

GRAPHIC NOVELS

Op de site van HEROES staat er ook een GRAPHIC NOVELS gedeelte! Een STRIP die door verschillende artiesten (die direct betrokken zijn bij HEROES) is getekend! In totaal zijn het er (tot nu toe) 8 en elk strip is genummerd naar elk aflevering en geeft daar inzicht in!

Hieronder alle strippen:

SEASON 1 - ALL EPISODES

De resterende aflveringen en uitzendschemas zijn nog niet bekend maar volgens TVRAGE zullen er in totaal 22 afleveringen zijn!

Afgelopen aflevering: 11: 1x11 | Fallout (Dec/4/2006)
Volgende aflevering: 12: 1x12 | Godsend (Jan/15/2007)
Hoeveelheid afleveringen: 22

PHOTO GALLERY

ART GALLERY

VIDEO GALLERY

LINKS

• NBC.COM
  • HEROES
  • Heroes-graphic novels
  • Heroes-media
  • Heroes-forum

• Heroes op IMDb
  • Heroes op TV.com
  • Heroes op TVRage
  • Heroes op Wikipedia

PREVIOUS TOPICS

001 | 002 | 003 | 004 | 005 |

OPENING POST (BY NX)

Laten we maar zeggen dat het "under construction" is.
    Je kunt de OP hier vinden!

(Aanvulling/hulp is altijd welkom... )
  • Ik wil een plaatje posten!
    abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')