Dat moeten wij denken jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sylar kwam er bijtijds achter dat het de verkeerde cheerleader was en maakte het karwei niet af?
Waarom lees je de OP niet effe, daarin wordt uitgelegd wat de kracht van peter is... anders ga je toch effe naar de site van Heroes, daar staat ook veel info...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb kennelijk zitten slapen, maar ik snap niet helemaal hoe die gaven nou overgebracht worden. Ik bedoel peter heeft kennelijk de gave van Claire, maar hoe dan?
Sorry!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:53 schreef NX het volgende:
[..]
Waarom lees je de OP niet effe, daarin wordt uitgelegd wat de kracht van peter is... anders ga je toch effe naar de site van Heroes, daar staat ook veel info...
(wat je vraagt is al een paar keer besproken... )
Geen probleemquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry!
Kdacht dat zoiets vast niet de op of op de site zou staan.
Maar tis waar, ik val midden het draadje!
Thanxquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Idd, gevonden in deOP.!
Trouwens respect voor de OP, is erg mooi!
So, Basil, if I travel back to 1969 and I was frozen in 1967, I could go look at my frozen self. But, if I'm still frozen in 1967, how could I have been unthawed in the 90's and traveled back to the Sixties?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:35 schreef Merkie het volgende:
Hmm, we gaan er allemaal wel vanuit dat Sylar die moorden pleegt, maar is dat wel zo? De hersenpan is steeds leeg, misschien heeft Hiro uit de toekomst hun schedels wel gewoon doorgesneden met z'n samoeraizwaard en de hersens eruit gelepeld zodat Sylar hun krachten niet kan overnemen.
[..]
NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.
Thanx, Praise The Lordquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wat een goed uitgewerkte OP! Hulde!
En. Heroes
. Ik was echt verslaafd vanaf de eerste minuut. Té gaaf. Balen dat ze nu in een stop zitten.
Kijk aflevering 2, dan weet je het.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, net de pilot gekeken, ga zo ff de tweede aflevering kijken.
Kan iemand me, heel algemeen (dus zonder spoilers) een beetje vertellen wat voor verhaallijn ik kan verwachten? Wat is het 'grote doel'? Ik kan het vast wel ergens opzoeken, maar dan word ik in de tussentijd geheid helemaal gek gespoilerd
Het grote doel is dat het arische ras de wereld heerst.quote:Op zondag 10 december 2006 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, net de pilot gekeken, ga zo ff de tweede aflevering kijken.
Kan iemand me, heel algemeen (dus zonder spoilers) een beetje vertellen wat voor verhaallijn ik kan verwachten? Wat is het 'grote doel'? Ik kan het vast wel ergens opzoeken, maar dan word ik in de tussentijd geheid helemaal gek gespoilerd
NWO, olievoorraden veiligstellen. Dat hoort er ook nog bij.quote:Op zondag 10 december 2006 01:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het grote doel is dat het arische ras de wereld heerst.
New York ontploft, misschien moeten ze dat tegenhoudenquote:Op zondag 10 december 2006 01:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net gekeken, ik snap het nog steeds niet
't is laat hč, heb al te lang gewerkt vandaag, tijd om naar bed te gaan
Hey cool, IK wist het nog niet, bedankt.quote:Op zondag 10 december 2006 14:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
http://www.bbc.co.uk/pres(...)mber/23/heroes.shtml
Maar = mss oud nieuws.........
Het leek dat Eden zichzelf doodschoot om te voorkomen dat Sylar haar kon vermoorden en haar krachten kon stelen..quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef SKETSj het volgende:
Wie schoot wie in aflevering 11 (op het einde)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |