Maaruhhhh da's Stargate SG-1 en niet Heroes, zit je wel om t goede topiquequote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ZtfB7e3Ti6I
My fucking god
Dude?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef Geqxon het volgende:
Dude, dat is Claire / Hayden die dat liedje zingt
damn wat een fucking nerderig kutfilmpje zegquote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ZtfB7e3Ti6I
My fucking god
Iemand een link naar de grotere versies hiervan???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
en natuurlijk wil ik jullie niet de nieuwe foto's van onze uber lekkere super meid onthouden... en sorry voor de gehele wireimage tekst, ik kon alleen maar een gratis account registreren...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en nog veel meer...![]()
//EDIT
Hayden Penetratie of hoe ze ook mag heten... (12 pics)
Die discussie hebben we al gehadquote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef SKETSj het volgende:
't is vele malen beter wat nederland tevoorschijn tovert kwa zang-talent
en waarom zo een controverse rondoms zach's gayheid in de serie????
en owja, op imdb was er een discussie gaande of Claire wel ooit maagd-af kan zijn.
Zelfs na gepenetreerd te worden door een Haitiaan
Laten we discussieren, of ik open er wel een topic over
quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik besefte me net dat Claire een eeuwige maagd is, tenminste, niet gedurende de seks. Want als er een staaf in haar zit, kan ze dat onderdeel van haar lichaam niet helen. Of zie ik dit fout?
quote:Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
quote:
Voor Moslima's niet, maar goed, wie neemt die nou serieus.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef SKETSj het volgende:
Jamaar, is maagd-af zijn niet iets symbolisch??
zelfs voor een vrouw?
Dus al zou het daaronder weer dichtgroeien bij haar...
Dan is ze toch maagd af na de eerste x sex, toch?
Dude, zoals Geqxon het netjes al aangaf, hebben we het hierover al gehad...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef SKETSj het volgende:
Jamaar, is maagd-af zijn niet iets symbolisch??
zelfs voor een vrouw?
Dus al zou het daaronder weer dichtgroeien bij haar...
Dan is ze toch maagd af na de eerste x sex, toch?
/NEXT SUBJECT!quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef NX het volgende:
[Geqxon schreef... ..]
Waar jij allemaal wel niet aan zit te denken, tering hej...![]()
Ik denk niet dat de schrijvers dat onderwerp zullen behandelen... maar laten we zelf daar maar over gaan speculueren...
Dat is iets wat gebroken behoort te gaan, dus nee, ik denk niet dat ze eeuwig maagd kan blijven...
Veronica Mars ookquote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zat zo eens even "The Architect" te kijken, en daar viel mij wel enorm op hoe klein Claire wel niet is! 1.55m
[[url=http://img13.imagevenue.com/loc401/th_24602_vlcsnap_7078302_122_401lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ja ze is wel een stuk sympathieker en innemender geworden sinds Ally McBeal, daar was ze vooral irritant. Goed opgedroogd dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Ze is trouwens wel enorm leuk in die film, echt net als Claire in Heroes
Een echt meisje-meisje, maar niet een makeup doos
Cast regular in seizoen 5.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Zat ze ook bij McBeal?
Volgens mij is de ability niet iets met haar hart, maar dat ze kan voorspellen wat andere mensen doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:34 schreef J0sT het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novel_013.shtml
Nieuwe comic novel! Nieuwe Hero wordt geintroduceerd! Nieuwe ability, iets met d'r hart..
Oh ja, dat kind dat opeens bij Ally in huis woont!quote:
Idd, vooral het feit dat ze zegt dat ze weet wat de vijand gaat doen lijkt dat te bevestigen. Die opmerking over haar hart is symbolisch bedoeld; ze willen haar niet in de frontlinie hebben omdat ze te wraaklustig is.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is de ability niet iets met haar hart, maar dat ze kan voorspellen wat andere mensen doen.
Volgensmij is het meer iets tactisch, niet echt de toekomst voorspellen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iets met de toekomst, tof, dat hadden we nog niet.
OK, Isaac, die kan ook de toekomst zien.
OK, Peter, die heeft ook visioenen af en toe.
OK, Hiro, die kan zelfs naar de toekomst reizen.
Maar verder hadden we helemaal nog niets met toekomst of zo.
quote:- Defense (2003) TV Episode .... Haitian #1
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik las net op IMDB dat Jimmy Jean-Louis (de Haïtiaan) ook in Fastlane heeft gespeeld, en wel als...
[..]![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik las net op IMDB dat Jimmy Jean-Louis (de Haïtiaan) ook in Fastlane heeft gespeeld, en wel als...
[..]![]()
@Jivis, helaas is dat geen nieuwe promo, zoals in de OP te zien is, is dat een promo dat meteen na de break, 8 december werd gelanceerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:48 schreef NX het volgende:
[afbeelding] SEASON 1 - ALL EPISODES
Latest Episode: 11: 1x11 | Fallout (Dec/4/2006)
Next Episode: 12: 1x12 | Godsend (Jan/22/2007) (heroes.nbc.com)
hhhgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Nog maar wat screenshots van de desbetreffende film:
-plaatjes-
Ohja.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef NX het volgende:
[..]
@Jivis, helaas is dat geen nieuwe promo, zoals in de OP te zien is, is dat een promo dat meteen na de break, 8 december werd gelanceerd...
Ik moet eerlijk zeggen, ik mis Heroes, net alsof ik me geliefde mis![]()
Wil niet zeggen dat je het tussendoor niet moet gaan posten... vele hebben de verschillende promos niet gezienquote:
Hij ziet er ook kleiner uit, maar ik denk dat het komt door de angle dat de foto is genomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef Gershom het volgende:
Ligt het aan mij of heeft die Peter een verschrikkelijk groot hoofd op die foto
Edit: omg, valt me nu pas op dat de foto gephotoshopped is
Waarom zou het gephotoshopt zijn?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:11 schreef NX het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je het tussendoor niet moet gaan posten... vele hebben de verschillende promos niet gezien
[..]
Hij ziet er ook kleiner uit, maar ik denk dat het komt door de angle dat de foto is genomen...
EDIT: Photoshop, ja?![]()
Dat werd hier gezegd, maar zo ziet het er niet naar uit... weet het ook niet zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef J0sT het volgende:
[..]
Waarom zou het gephotoshopt zijn?
Het is op de set van Heroes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drom.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:45 schreef Geqxon het volgende:Dat plaatje hoort bij de nieuwe comic waar die naam ook in voorkomt. Geen spoiler dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |