abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44505803
The American Dream
pi_44506009
Maar om door te filosiferen: Ze kan alles helen, tenzij er iets in de weg zit (zoals die houten staaf). Kan ze dan ook pijn hebben? Dus als zo'n houten staaf in haar hoofd zit, heeft ze dan ook pijn?

Want als ze dat niet heeft, dan kun je haar in bed keihard palen, zonder dat ze pijn heeft. Tof.
pi_44506620
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar om door te filosiferen: Ze kan alles helen, tenzij er iets in de weg zit (zoals die houten staaf). Kan ze dan ook pijn hebben? Dus als zo'n houten staaf in haar hoofd zit, heeft ze dan ook pijn?
Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.

Maar wat als ze al geen maagd meer was voordat ze zichzelf kon genezen? Zou dat dan retroactief alsnog weer genezen zijn
pi_44507228
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.
Ik bedoel dat ze pijn heeft als er iets in haar zit, net zoals ze eerst dood was met zo'n staaf in haar hoofd.
quote:
Maar wat als ze al geen maagd meer was voordat ze zichzelf kon genezen? Zou dat dan retroactief alsnog weer genezen zijn
Meisjes als Claire laten ze zich zo jong niet ontmaagden
pi_44507411
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
  zondag 17 december 2006 @ 14:43:44 #231
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_44507427
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
Je bedoelt een Haïtiaan
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_44507527
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Je bedoelt een Haïtiaan
Idd, gore racist
  zondag 17 december 2006 @ 23:57:46 #233
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44525522
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me .

Verrassend trouwens dat Eden uiteindelijk toch voor het "greater good" koos door zichzelf door de kop te knallen, daar blijkt uit dat ze toch wel wat karakterontwikkeling heeft doorgemaakt. Al had ze natuurlijk sowieso dood gegaan, maar nu heeft Gabriel haar kracht iig niet over kunnen nemen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_44525567
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me .
euuh nee
ik heb die comic niet gelezen en toch weet ik het
  maandag 18 december 2006 @ 00:09:44 #235
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44525793
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

euuh nee
Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_44526529
Nog duidelijker? Jessica zegt het gewoon op een gegeven moment... en zelfs zonder die opmerking is het imo hoe langer hoe duidelijker dat Jessica evil incarnate is
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_44528629
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me
Als je duidelijkheid wil ga je maar Smallville kijken ofzo
Amen.
pi_44528632
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

euuh nee
same here. was redelijk duidelijk.
pi_44528661
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.
Jessica legt haarfijn aan Nikki uit hoe ze DL in een set-up heeft laten lopen en het geld heeft gejat. Eerst opletten of het écht niet vermeld wordt, dan zeuren.
  maandag 18 december 2006 @ 10:28:46 #241
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44530712
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog duidelijker? Jessica zegt het gewoon op een gegeven moment... en zelfs zonder die opmerking is het imo hoe langer hoe duidelijker dat Jessica evil incarnate is
Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwam .
pi_44530825
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Marble het volgende:

[..]

Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwam .
Dus dan heb je ook geen recht van zeuren...
You can't blame yourself for what gorilla's did
  maandag 18 december 2006 @ 11:00:23 #243
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44531255
Mea culpa.
pi_44539962
Hoelang staat deze online ? Want episode 12 komt toch pas eind januari uit ?
pi_44540515
Volgens mij een week. Ik verwacht eigenlijk vanavond/vannacht een nieuwe comic. Maar ben er nog niet helemaal zeker van dat er elke week 1 blijft komen.
  maandag 18 december 2006 @ 16:38:10 #246
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44541482
Zit wel een spoiler in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44561501
Zou Sylar niet alsnog de ability van Eden over kunnen nemen? Ook al heeft ze zichzelf door dr kop geschoten..?
pi_44561555
Ik denk alleen als ie al van een andere hero 'the ability to solve a puzzle with more then a million pieces' heeft overgenomen.
pi_44565561
Aha..
  woensdag 20 december 2006 @ 11:32:03 #250
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_44593220
Ik dacht meteen wel dat Hiro niet een echte huidige inwoner van Japan was, hij articuleert té duidelijk ofzo

Ando doet dat beter, maar ik vind Hiro nog steeds de ster van de show

EDIT:
Ack, we waren al een pagina verder.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')