Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Maar om door te filosiferen: Ze kan alles helen, tenzij er iets in de weg zit (zoals die houten staaf). Kan ze dan ook pijn hebben? Dus als zo'n houten staaf in haar hoofd zit, heeft ze dan ook pijn?
Ik bedoel dat ze pijn heeft als er iets in haar zit, net zoals ze eerst dood was met zo'n staaf in haar hoofd.quote:Op zondag 17 december 2006 14:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als ze pijn kon voelen had ze al die zelfmoordacties niet ondernomen.
Meisjes als Claire laten ze zich zo jong niet ontmaagdenquote:Maar wat als ze al geen maagd meer was voordat ze zichzelf kon genezen? Zou dat dan retroactief alsnog weer genezen zijn
Je bedoelt een Haïtiaanquote:Op zondag 17 december 2006 14:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Claire is op d'r 12e al ontmaagd door een grote neger na schooltijd
euuh neequote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me.
Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
euuh nee
ik heb die comic niet gelezen en toch weet ik het
Als je duidelijkheid wil ga je maar Smallville kijken ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat ze in de serie wel wat duidelijker hadden mogen maken dat DL er door Jessica ingeluisd was en daarom in de gevangenis zat, en niet omdat hij het zelf gedaan had. Nu weet je dat alleen als je de bijbehorende comics ook leest. DL is dus eigenlijk het slachtoffer en niet de antagonist, nogal een cruciaal verschil voor de kijker lijkt me
same here. was redelijk duidelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
euuh nee
ik heb die comic niet gelezen en toch weet ik het
Jessica legt haarfijn aan Nikki uit hoe ze DL in een set-up heeft laten lopen en het geld heeft gejat. Eerst opletten of het écht niet vermeld wordt, dan zeuren.quote:Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik wist het niet, tot ik de comic las. Overheen gezien waarschijnlijk. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ze het in de serie beter duidelijk hadden moeten maken, want anders zou je misschien nog kunnen oordelen als kijker dat het terecht is dat Jessica DL neerknalt. Pas als je weet dat zij er verantwoordelijk voor was dat hij de bak in is gedraaid, weet je als kijker echt zeker dat ze evil is.
Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwamquote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog duidelijker? Jessica zegt het gewoon op een gegeven moment... en zelfs zonder die opmerking is het imo hoe langer hoe duidelijker dat Jessica evil incarnate is
Dus dan heb je ook geen recht van zeuren...quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh nou dan sliep ik gewoon een beetje of zo toen dat stuk kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |