Wauw! Ik ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan kun je mij ook een hero noemen, aangezien ik "the amazing power to grow my penis" heb
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.quote:
Ik kan beidenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.
Hou opquote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The amazing power to grow someone else's penis. Mja. Dat kan Claire ook.
Mooi jurkje, vind de make-up alleen niet zo geslaagd...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
en natuurlijk wil ik jullie niet de nieuwe foto's van onze uber lekkere super meid onthouden... en sorry voor de gehele wireimage tekst, ik kon alleen maar een gratis account registreren...
*hele rits foto's van kler*
Laat maar, ik zie dat het verschoven is naar vrijdag.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef cerror het volgende:
Waar de fuck is de nieuwe aflevering?
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie dat het verschoven is naar vrijdag.
Toch?quote:
Mwa, ik heb wel beter gezien. Moet je Darkhorse en MADCOW proberen,quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen 1280x1024
Maar die gast kan tekenen zeg
hehe, dan heb je nog een lange weg te gaan..quote:Op donderdag 14 december 2006 01:26 schreef Pustasu het volgende:
ik ben nu overgestapt op 24, ben al bij aflevering 9 van seizoen 1
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:07 schreef cerror het volgende:
Waar de fuck is de nieuwe aflevering?
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef NX het volgende:
Ik weet niet wie jullie favoriete hero acteur is, maar Hiro (Masi Oka) vind ik gewoon geweldig, als acteur en als persoon...
Jullie zouden de TV-Guide intervieuw met MASI moeten zien, ik heb me kapot gelachen!
http://www.tvguide.com/tvshows/heroes/281246
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar ze ziet er echt oud uit, wat een verlept gezichtquote:Op woensdag 13 december 2006 21:10 schreef NX het volgende:
-knip-
Ik vind haar mooi, maar niet zo mooi... smaken verschillen nou eenmaal en een aantal hier zijn helemaal gek van haar, daarom ook mijn post...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sorry maar ze ziet er echt oud uit, wat een verlept gezicht.
Trouwens! Weet niet of iemand 'm al zag, maar die preview voor 22 januari is echt!! 'Are you on the list?'
!
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef J0sT het volgende:
[..]Yups, het is ook onbekend of hij nou goede contact met z'n vader had, maar van wat ik tot nu toe heb begrepen, is dat hij zijn vader tegenkomt in de een van de volgende afleveringen, en het om een verassende ontwikkeling betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikiquote:Op donderdag 14 december 2006 14:48 schreef NX het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi, maar niet zo mooi... smaken verschillen nou eenmaal en een aantal hier zijn helemaal gek van haar, daarom ook mijn post...
Geweldig hij is ook nog een echte nerd en geen Hollywood fakerquote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef NX het volgende:
Ik weet niet wie jullie favoriete hero acteur is, maar Hiro (Masi Oka) vind ik gewoon geweldig, als acteur en als persoon...
Jullie zouden de TV-Guide intervieuw met MASI moeten zien, ik heb me kapot gelachen!
http://www.tvguide.com/tvshows/heroes/281246
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |