Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.quote:Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ja.. Hey. Da klopt niet! Waarom wil Sylar Claire dan nog hebben?
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...quote:Op maandag 11 december 2006 17:50 schreef Jivis het volgende:
[..]![]()
Btw, er is nu ook een Nederlandstalige Heroes-site, www.heroes-tv.nl
Staat nog niet veel op, maar goed!
Dat fixen gaat hem dan niet echt goed af he. Nadat hij klaar is met ze, tikt er geen enkel hart meerquote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.
Die link daar naar Jivisstudio's laat weinig te raden overquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef NX het volgende:
[..]
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...![]()
Als in evolutionaire zin een organisme broken is fix je het door het te laten sterven om verdere vervuiling van de soort te voorkomen... Misschien is dat wat hij doet?quote:Op maandag 11 december 2006 18:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat fixen gaat hem dan niet echt goed af he. Nadat hij klaar is met ze, tikt er geen enkel hart meer
Bij zijn eerste slachtoffer zegt hij iets van: "You're broken, I see it now. I can fix it, it's an evolutionary imperative" en vervolgens slaat hij hem dood omdat dat 'moet' van de evolutie.quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef s0k het volgende:
kan me niet voorstellen dat een klokkenmaker zo diepzinnig nadenkt. Daarnaast zou hij dus zichzelf ook van kant moeten maken.
Ja, heb ik geschreven hèquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef NX het volgende:
[..]
Moet wel van een Fok!ker zijn, en het info gedeelte is uit de OP gejat...![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 18:45 schreef s0k het volgende:
Hm, nu je het zegt, het zou kunnen.
Maar ach, het blijft een nerdje die sylardie gaat het natuurlijk nooit halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Jivis op 11-12-2006 18:56:36 ]Amen.
Zie dat jij het bent!quote:
Okee, thanksquote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef NX het volgende:
[..]
Zie dat jij het bent!Symer gaf het al aan... hehe... dan is het prima, gebruik het gehele OP zou ik zeggen (je mag ook de gegevens van http://fokk.en-is.com gebruiken, als je het nodig hebt natuurlijk)
![]()
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Heerlijke serie inderdaad. Jammer dat we nu een maand moeten wachten op de volgende aflevering.
Trouwens, ik vind die tekeningen die Isaac maakt echt heel relaxt en dacht er één als wallpaper te versieren, maar blijkt dat ze nergens te vinden zijn. Iemand een idee?
quote:Artist Tim Sale provides the artwork for Isaac's paintings. Tim Sale is best known for his work on DC Comics' popular _Batman: The Long Halloween_ series, which was used as an inspiration for _Batman Begins_ (2005).
Dan ben je ook wel geinteresseerd in het gehele stijltje waarin de comic books geschreven worden en die kan je allemaal op internet downloaden..quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Heerlijke serie inderdaad. Jammer dat we nu een maand moeten wachten op de volgende aflevering.
Trouwens, ik vind die tekeningen die Isaac maakt echt heel relaxt en dacht er één als wallpaper te versieren, maar blijkt dat ze nergens te vinden zijn. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
In de OP staan een paar, hier staat wat, hier nog een paar, misschien dat hier nog iets staat en hier is vast ook wel iets te vinden wat je kan gebruiken.quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
http://www.nbc.com/Heroes/downloads/wallpaper-01.shtmlquote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Jammer genoeg geen 1280x1024quote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.nbc.com/Heroes/downloads/wallpaper-01.shtml
Ik kan de Comic Book serie wel effe uploaden, als je het wilt... pm me maar...quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef Spekk het volgende:
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef Symer het volgende:
Nee, hij verloor namelijk ook geen bloed na de val met Peter en zei tegen Eden: "You know that won't hurt me." toen ze het pistool op hem richtte.
Dat kwam doordat die negert in de buurt was waardoor zijn krachten niet meer werkten denk ik? Waarom wordt er zo weinig over die neger gepraat? Ik vind hem echt stoer, heel mysterieus en deze afl. praatte hij eindelijkquote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 'ie geen bloed was verloren? Ik kan me herinneren dat Matt en die FBI-chick in de laatste aflevering bloedresten hadden gevonden op de plek waar Eden en die Haitiaan Sylar tegenkwamen.
||quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef Symer het volgende:
Maar je hebt wel gelijk dat Matt en Audrey bloedsporen vonden waar Sylar ontvoerd is.
Ik denk dat hij gewoon een bloedneus kreeg (net als Matt) door die Haitiaan.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef Gershom het volgende:
[..]
Dat kwam doordat die negert in de buurt was waardoor zijn krachten niet meer werkten denk ik?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn krachten hielden zijn huid bijeen en toen die Haitiaan in de buurt kwam scheurde dat ineens open ofzo?quote:
Ik heb geen idee hoe ik me dat moet voorstellen.. Maar dat heb ik wel met meer dingen in deze serie! En dat vind ik wel vet eigenlijk!quote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? Zijn krachten hielden zijn huid bijeen en toen die Haitiaan in de buurt kwam scheurde dat ineens open ofzo?
Dat zou kunnen, maar dat verklaart niet waarom Sylar Matt's kogels overleefde (toen Sylar Audrey bijna neerschoot). Matt verscheen uit het niets en schoot Sylar neer zonder dat Sylar tijd had om zich daar telekinetisch op voor te bereiden (tenzij hij natuurlijk een supersnelle-reactie gave van iemand gejat heeft). Vervolgens zie je Sylar meermalen geraakt worden en op de grond vallen. Als de kogels hem niet geraakt hebben, waarom dan dat toneelstukje opvoeren?quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef Pilstonnetje het volgende:
He Symer jij zei toch dat Sylar tegen Eden zei: "You know that won't hurt me." toen ze het pistool op hem richtte? Waarschijnlijk zei hij dat, omdat hij dacht dat hij de kogels gewoon kon laten stoppen met z'n telekinetische kracht.
Goeie!!quote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een ondoordringbare huid heeft of iets dergelijks.
of een kogelvrji vestquote:Op maandag 11 december 2006 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat verklaart niet waarom Sylar Matt's kogels overleefde (toen Sylar Audrey bijna neerschoot). Matt verscheen uit het niets en schoot Sylar neer zonder dat Sylar tijd had om zich daar telekinetisch op voor te bereiden (tenzij hij natuurlijk een supersnelle-reactie gave van iemand gejat heeft). Vervolgens zie je Sylar meermalen geraakt worden en op de grond vallen. Als de kogels hem niet geraakt hebben, waarom dan dat toneelstukje opvoeren?
Ik denk dat hij een ondoordringbare huid heeft of iets dergelijks.
Hehe, te down-to-earthy IMOquote:
Nee, maar BBC2 begint volgend jaar.quote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef crossover het volgende:
Wordt Heroes ook in Nederland uitgezonden?
allrightyquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Thanks for the great responses guys. I managed to get a good wallpaper. I will try and make a new one from the comics books next weekend.
Huhquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Thanks for the great responses guys. I managed to get a good wallpaper. I will try and make a new one from the comics books next weekend.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HuhIn het Engels?
You're welcome Spekk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welk pak cornflakes heb jij Engels geleerd? Dan heeft reactie in het Nederlands namelijk ook geen meervoud.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Capetown het volgende:
Mja, alleen heeft "response" geen meervoud in het Engels.
Was hij ook niet een beetje geobsedeerd door het speciaal en anders zijn? Mss wil hij gewoon alle andere heroes vermoorden zodat hij de enige is... Dat hij hun krachten overneemt is natuurlijk een fijne bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien gaat het hem niet zozeer om het verzamelen van krachten, maar meer om het fixen van mensen die broken zijn. Dan zou hij dus achter elke Hero aangaan ook al heeft hij die kracht al.
Gelukkig heb ik nog Dexter en Veronica Mars liggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Chen het volgende:
Jezus, ik wist dus niet dat er na vorige week een stop zou zijn weer. Nu heb ik dus geen een serie meer.
Eerst:
Dinsdag: PB, Heroes
Donderdag: Lost, Jericho
Vrijdag: OC
nu niks
niggerquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Spekk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |