abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44266390
Prachtige serie, tvp
pi_44266940
No I'm not
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:48:09 #28
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_44267972
Waarom kan Sylar nu opeens wel zijn krachten gebruiken bij dat meisje met het pistool?
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_44268049
Dat Hiro in de droom bij de b000m aanwezig is is omdat er naast de geteleporteerde/tijdgereisde Hiro ook een Hiro op dat moment in het heden is..
  zaterdag 9 december 2006 @ 01:00:43 #30
147860 Stilte
mahna mahna!
pi_44268242
Wederom: mooie OP. Maar de link naar 9thwonders.com verwijst naar heroes-forum.com. En bij mij (met Firefox 2) ziet de layout onderaan er ook vrij verneukt uit; de banner van Hiro's Blog valt over de onderste tekst links heen (IMDb, etc). Can't have it all, apparantly.
Yoom, yoom, ze chocolat!
pi_44268742
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 01:00 schreef Stilte het volgende:
Wederom: mooie OP. Maar de link naar 9thwonders.com verwijst naar heroes-forum.com. En bij mij (met Firefox 2) ziet de layout onderaan er ook vrij verneukt uit; de banner van Hiro's Blog valt over de onderste tekst links heen (IMDb, etc). Can't have it all, apparantly.
- Link gecorrigeerd, thanx!

Het probleem is niet de OP, dit is niet de eerste keer dat ik een OP maak... helaas kan FireFox met een gedeelte van de code (wat dus in de OP is gebruikt) niet juist weergeven/gebruiken...

Ikzelf gebruik IE7 en voordat ik het postte heb ik het nog getest met IE6 en FF, Internet Explorer geeft het goed weer, maar FF laat dus plaatje van Hiro's Blog aan de linkerkant zien, wat dus rechts moet zijn...
  zaterdag 9 december 2006 @ 02:34:10 #32
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_44269222
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Vandaahl het volgende:
zie hieronder een tipje van de sluier voor toekomstige delen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[USA] Heroes #5: Great Scott
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
  zaterdag 9 december 2006 @ 03:35:23 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44269835
Hmm, we gaan er allemaal wel vanuit dat Sylar die moorden pleegt, maar is dat wel zo? De hersenpan is steeds leeg, misschien heeft Hiro uit de toekomst hun schedels wel gewoon doorgesneden met z'n samoeraizwaard en de hersens eruit gelepeld zodat Sylar hun krachten niet kan overnemen.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Na 10 jaar Marvel comics had ik het wel gehad met alle tijdreis verhalen

Als je teruggaat in de tijd zou je door het ingrijpen bij een bepaalde gebeurtenis een andere tijdslijn krijgen dan degene waar de tijdreiziger eigenlijk uitkomt. Als je daar vanuit gaat krijg je dus weer bepaalde paradoxen.

Want hoe wist toekomst-Hiro dat de cheerleader gered moest worden? is een andere toekomst-Hiro daarachter gekomen en is hij terug in de tijd gegaan om dat aan een Hiro in het verleden te vertellen waarna die op zijn beurt vanuit de toekomst reist om zichzelf voor de zekerheid te waarschuwen dat de cheerleader gered moet worden?

NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.
2000 light years from home
  zaterdag 9 december 2006 @ 03:40:48 #34
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44269881
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:35 schreef Merkie het volgende:
Hmm, we gaan er allemaal wel vanuit dat Sylar die moorden pleegt, maar is dat wel zo? De hersenpan is steeds leeg, misschien heeft Hiro uit de toekomst hun schedels wel gewoon doorgesneden met z'n samoeraizwaard en de hersens eruit gelepeld zodat Sylar hun krachten niet kan overnemen.
[..]

NIet over nadenken, tijdreizen is altijd paradoxaal. Krijg je hoofdpijn van.
We hebben toch gezien hoe hij het voorhoofd van Jackie openritste?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 9 december 2006 @ 03:43:14 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44269895
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

We hebben toch gezien hoe hij het voorhoofd van Jackie openritste?
Je zag alleen maar bloed, je weet niet of haar schedel er ook echt af is volgens mij.
2000 light years from home
pi_44269917
Ik heb vandaag een dvd'tje gekregen met 11 afleveringen!
Morgen toch maar eens kijken

bij deze een tvp
pi_44270091
tvp! ben benieuwd wat die jamaicaan nou precies gaat doen
pi_44270102
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:20 schreef Steve.Porter het volgende:
tvp! ben benieuwd wat die jamaicaan nou precies gaat doen
haitiaan toch?

tvp
pi_44270118
Claire!
  zaterdag 9 december 2006 @ 04:28:25 #40
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44270119
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je zag alleen maar bloed, je weet niet of haar schedel er ook echt af is volgens mij.
Sylar kwam er bijtijds achter dat het de verkeerde cheerleader was en maakte het karwei niet af?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_44270734
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

haitiaan toch?

tvp
Yep, Haitiaan

tvp
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_44270915
thnx voor de aanvulling
pi_44271033
No problem
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_44271197
Vanmorgen de nieuwste EP gekeken, nu afkicken tot januari. Nog steeds interessante ontwikkelingen! Ben benieuwd of die broer nu ook daadwerkelijk de bom is, zoals hij zelf zegt.Maar ik dacht eerst dat hij op het einde van de EP zijn krachten verloor, of iets dergelijks. Wachten, wachten, wachten...
  zaterdag 9 december 2006 @ 10:59:08 #45
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44271435
Mooie OP!
Het is inderdaad even afwachten of het wel echt Sylar is, die de schedels opent. We hebben nog geen bewijs gehad dat hij het ook echt doet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_44272477
Hij ontploft omdat er zoveel andere heroes om hem heen zijn.. Zijn lichaam kan niet al die krachten tegelijk absorberen.. En daarom ontploft hij. En ik denk dat die bom die Hiro had gezien, gewoon de ontploffing van Peter is, alleen doordat Hiro enzo weten dat er een bom afgaat, is de toekomst veranderd en gaan ze met z'n allen daarna opzoek waardoor ze dus bij elkaar komen en Peter alsnog ontploft.

Wat dus eigenlijk nog steeds geen logische redenatie is, omdat waarom zou Peter dan in het eerste geval ontploft zijn? Ik zou het eigenlijk niet weten, maar we komen er wel achter

En op de vroeg hoe Sylar nou wel Eden kon pakken? Omdat die negert er niet bij was, die neger heeft de special ability dat andermans krachten niet werken, en die loopt steeds bij die Mr.Bennet.. Eden ging er alleen heen, en dat pistool is een (metalen, weet ik veel wat ) voorwerp waardoor Sylar telekinese kan gebruiken

Verder irriteer ik me dood aan het acteertalent van die Mohinder, wat een randdebiel zeg

En ook hoop ik dat Charlie, die serveerster, terug komt.. Vond ik echt leuk meisje, en samen met Hiro zijn ze echt super stul Hahaha.. Maar niemand gaat boven Claire, wat zag ze er toch lekker en ondeugend uit toen ze bij Peter op bezoek ging En die neger, die dus al die geheugens heeft gewist, moest die van Claire ook wissen, maar hij vindt dat het te belangrijk is om alles te weten wat ze kan, en wat er gebeurd is, dus gaat hij haar geheugen niet wissen en maken ze een deal dat zij net doet alsof ze alles vergeten is..

Edit: tuurlijk is Sylar diegene die de schedels opent, hij zoekt toch de "fout" op in de hersens en zorgt op één of andere manier dat hij dat ook krijgt, zo krijgt hij al die krachten. Maar om die fout te kunnen zien, moeten die hersens er toch uit? Voor mij is het logisch dat Sylar dat allemaal doet, want bij die mensen waar ook de schedels kapot van waren, en waar dat meisje onder de trapkast zat ( in die aflevering waar die gedachtenlezende agent voor het eerst te voorschijn kwam) daar zaten die mensen vast met bestek tegen de muur.. En aangezien Sylar telekinese kan, is het logisch dat hij dat was..
pi_44272556
Ach ga toch weg man! Tuurlijk is dat Sylar!
Je zag toch hoe hij die schedel van die Jackie/cheerleader op afstand open deed splijten. Net zoals bij Charlie, daar zag je toch geen zwaard ofzo die dr hoofd door midden hakte?
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:18:12 #48
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44272560
Nog steeds een interessante serie en een van de betere!
Ik werd wel op een gegeven moment een beetje duizelig van dat tijdreizen en kon ook niet meer precies bepalen in welke tijd ik zat. Maar goed, mss wat beter opletten volgende keer!
Ga het wel missen de komende periode!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:42:11 #49
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_44274249
Is jullie het volgende trouwens niet opgevallen?

Feit: Claire had, toen ze een baby'tje was, een kuchje volgens haar stiefmoeder. Haar stiefouders dachten dat er iets met haar aan de hand was. Er was wel wat aan de hand, dat mag duidelijk zijn.

Peter kreeg, zodra Claire ( ) de eerste keer bij hem in de cel kwam, ook een kuchje. Verband? Later werd het steeds erger. Vervolgens ging hij duizelen, viel hij neer, en kwam hij in "The Vision" terecht. En na "The Vision" stopte hij zelfs met ademen.

Nog 6 weken en 3 dagen... Ik ga naar Amerika volgende week, en ik verheugde me gewoon op het feit dat ik dáár Heroes kon zien.... Klotewinterstop....

En trouwens: Peter gaat er wel steeds beroerder uitzien

[ Bericht 9% gewijzigd door RandomReader op 09-12-2006 14:21:13 ]
Ik wil een plaatje posten!
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:17:45 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44274992
Ja, dat kuchje snapte ik ook niet helemaal!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')