ok ....bedankt.......fair enoughquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog niets officieel. Alleen zeker dat Natasia het niet krijgt. Bart hoopt nu dat hij het krijgt. De stemming voor Bart moet nog komen.
Dat doet die schijtluis alleen maar omdat-ie anders weer op z'n flikker krijgt van de zwarte diva.quote:[b]Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:[/b
Brian gaat nu Sylvia aanvallen? Kan iemand die idioot de bek even snoeren? Wat een eikel zeg
Ik vind dat Syl het tot nu toe nog netjes heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia heeft ervoor gezorgd dat Natasia NIET de 4 uur krijgt om naar haar kindjes en Wilgo te gaan. Ze gunt het Bart meer. Nu krijgt ze de volle lading van Natasia, die haar leven tot een hel gaat maken.
Brian gaat nu Sylvia aanvallen? Kan iemand die idioot de bek even snoeren? Wat een eikel zeg
Dat was met de vlieglessen. Deze beslissing moet unaniem zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:22 schreef tipsch het volgende:
ik snap het niet helemaal. ik hoor net dat de uitslag wordt gemeten naar een meerderheid van stemming. klopt dit?
Ik neem aan dat Ilona ook nee zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef 2live het volgende:
nena kan de held worden als zij het nu niet aan bart geeft..
Wat mij betreft niet. Ik gun het Bart en Lesley enormquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef 2live het volgende:
nena kan de held worden als zij het nu niet aan bart geeft..
wat ik net bij een gesprek in de huiskamer hoorde is dat deze regels zijn veranderd. daarom was ik ook even verbaast.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was met de vlieglessen. Deze beslissing moet unaniem zijn.
dit is serieusquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ik gun het Bart en Lesley enorm
Ze vreet zich dan ook de dag door. En dat gaat niet in haar taille zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef Gigageil het volgende:
De kont van Nena flubbert helemaal heen en weer en op en neer als ze haar been hard op de grond zet.........voor zo'n jonge meid![]()
Heeft ze die al gekregen dan? Want anders ben ik bang dat ze er niet op hoeft te rekenenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ilona krijgt 117 contactpunten van bart
volgens mij niet...anders had natas ze gekregen; syl was de enige die tegen stemdequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat ik net bij een gesprek in de huiskamer hoorde is dat deze regels zijn veranderd. daarom was ik ook even verbaast.
ingewikkeld allemaal, hier gaat brian toch niet mee akkoord. - die gaf eerder vandaag in de slaapkamer rechtstreeks tegen bart al aan dat hij ze dan ilw ipv ilona.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, ilona krijgt 117 contactpunten van bart
ze zei vanochtend; ik moet ze eerst op tafel hebben voordat ik mijn stem geef...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heeft ze die al gekregen dan? Want anders ben ik bang dat ze er niet op hoeft te rekenen
Bart zal eerst de punten moeten geven. Vervolgens zou Ilona nog best NEE kunnen stemmen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heeft ze die al gekregen dan? Want anders ben ik bang dat ze er niet op hoeft te rekenen
wat ik wel een leuke zet vond trouwens!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
ingewikkeld allemaal, hier gaat brian toch niet mee akkoord. - die gaf eerder vandaag in de slaapkamer rechtstreeks tegen bart al aan dat hij ze dan ilw ipv ilona.
dat zou werkelijk een strakke actie zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart zal eerst de punten moeten geven. Vervolgens zou Ilona nog best NEE kunnen stemmen natuurlijk
Ben je een van de weinigen denk ik, hoewel hij bij een aantal wel wat zal zijn gezakt de laatste dagen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vooruit, dat mag.
Ik gun Bart niets, behalve een taxi naar huis
Volgens mij heeft hij haar sinds maandag of dinsdag al niet meer gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef tipsch het volgende:
heeft bart nog helemaal niet gesproken met leslie over die 4 uur??
Onder het mom van 'je was me toch nog 150 punten schuldig'quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zou werkelijk een strakke actie zijn
Bart is de laatste dagen echt zwaar gedaald bij mij en wat betreft de Bart/Lesley story, dat is voor mij de reden om die streams te muten. Kan het echt niet aanhorenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen denk ik, hoewel hij bij een aantal wel wat zal zijn gezakt de laatste dagen.
Wat mij betreft blijft hij veruit de leukste bewoner en is de relatie Bart/Lesley voor mij een reden de streams aan te zetten. Zonder Bart is DGK voor mij afgelopen.
zou toch stiekem mooi zijn als zij er niets van moet weten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij haar sinds maandag of dinsdag al niet meer gezien.
Bart is zo'n dooie.....ik snap niet wat een vlotte meid als Lesley met zo'n boer moet ....quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bart is de laatste dagen echt zwaar gedaald bij mij en wat betreft de Bart/Lesley story, dat is voor mij de reden om die streams te muten. Kan het echt niet aanhoren![]()
Na, ik vind Natanael een goede opvolger. Dat boerse betweterige van Bart ben ik inmiddels wel zat.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen denk ik, hoewel hij bij een aantal wel wat zal zijn gezakt de laatste dagen.
Wat mij betreft blijft hij veruit de leukste bewoner en is de relatie Bart/Lesley voor mij een reden de streams aan te zetten. Zonder Bart is DGK voor mij afgelopen.
Ja, daar zit ik eigenlijk ook op de wachten. Dat ze er vette ruzie over krijgen en dat dan alsnog het hele plannetje voor zaterdag de mist in gaat .quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou toch stiekem mooi zijn als zij er niets van moet weten!
Tja, dat hou je toch. Er zijn altijd voor en tegenstanders. Al denk ik dat JdM wel weet waar er meer van zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bart is de laatste dagen echt zwaar gedaald bij mij en wat betreft de Bart/Lesley story, dat is voor mij de reden om die streams te muten. Kan het echt niet aanhoren![]()
Volgens mij is het voor Lesley gewoon een opstapje voor haar carriere...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bart is zo'n dooie.....ik snap niet wat een vlotte meid als Lesley met zo'n boer moet ....![]()
op z'n Bart's: jajaja - ìk begrijp je...................... ik begrijp je helemaal..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik eigenlijk ook op de wachten. Dat ze er vette ruzie over krijgen en dat dan alsnog het hele plannetje voor zaterdag de mist in gaat .
Soap op z'n best![]()
Tuurlijk, dat hou je altijd. Alleen ik denk wel dat het interessante van de Bart / Lesley story er ondertussen wel vanaf is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat hou je toch. Er zijn altijd voor en tegenstanders. Al denk ik dat JdM wel weet waar er meer van zijn.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Spike-man het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor Lesley gewoon een opstapje voor haar carriere...
Grappigquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien. Als hij weer op 1 staat in de poll, is de spanning er dus alles behalve vanaf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hou je altijd. Alleen ik denk wel dat het interessante van de Bart / Lesley story er ondertussen wel vanaf is.
Idd grappig, want zonder Bart/Lesley gaan bij mij de streams niet eens meer aan en kijk ik om half 8 gewoon RTL nieuws.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Grappig
Met z'n duffe kop en zijn egoïstische gedrag vind ik hem de minst 'leuke' in huis, en zodra die Lesley in beeld komt gaan de streams hier uit. Kan best dat mijn mening nog veranderd, ik volg DGK nu pas een weekje op de streams.
Ja, ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de populariteitspoll. Volgens mij is er een hoop veranderd sinds de vorige keer...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien. Als hij weer op 1 staat in de poll, is de spanning er dus alles behalve vanaf.
Ik dacht dat dat gister bekend zou worden? Is dat nu vandaag?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen zien. Als hij weer op 1 staat in de poll, is de spanning er dus alles behalve vanaf.
Ik kijk sowieso RTL nieuwsquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd grappig, want zonder Bart/Lesley gaan bij mij de streams niet eens meer aan en kijk ik om half 8 gewoon RTL nieuws.
Ik denk ook dat half 8 een slechte tijd is voor DGK. Maar 7 uur zit nog tegenover Boulevard en om 8 uur zitten ze met GTST. Dus vrij lastig kiezen.quote:
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hou je altijd. Alleen ik denk wel dat het interessante van de Bart / Lesley story er ondertussen wel vanaf is.
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:46 schreef 2live het volgende:
ik volg het programma vanaf dag 1 ......bart was wel een favoriet, maar de laatste week vind ik hem niet echt sympathiek, dus zeker geen eerste plaats meer voor nu
Als ze nu in de stal een nummertje gaan maken is de spanning er juist af, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!
ja dat is altijd het moeilijke, dat soort mensen maakt het wel leuk om naar te kijken. Maar ze zijn niet sympathiek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.
Het is net een DVD die elke dag opnieuw wordt afgedraaidquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.
het gaf 17 minuten aan overigens..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef tipsch het volgende:
aha, op de tv schermen verschijnt een aftelling - is dit een aftelling tot het moment van stemming?
Ik denk dat dit niet tijdelijk is, maar de duidelijke invloed van Nathanael (zoals Nena dit hem al direct heeft aangegeven)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.
Denk je niet dat het te maken heeft met de komst van NL ? Sindsdien is Bart langzamerhand aan het veranderen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.
Hij voedt die gevoelens bij Bart wel ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk je niet dat het te maken heeft met de komst van NL ? Sindsdien is Bart langzamerhand aan het veranderen.
Bij Lesley zal het daar inmiddels ook niet droog meer zijnquote:
Gewoon t.o. GTST, lijkt mij niet dat ze daar kijkers door verliezen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat half 8 een slechte tijd is voor DGK. Maar 7 uur zit nog tegenover Boulevard en om 8 uur zitten ze met GTST. Dus vrij lastig kiezen.
Volgens mij vertelde Ilona dat net aan haar. Overigens bleek er wel uit dat Ilona geen streek uit gaat halen met de CP'squote:Op vrijdag 8 december 2006 12:59 schreef 2live het volgende:
weet nena al dat het nu van haar afhangt of bart zijn 4 uur krijgt?
Dat is al een feit. Werd door de regie meteen al gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef farceman het volgende:
`denk dat Bart nu achter aan het afdwingen is dat het ook deel zonder camera's is die 4 uur
Bart wilde niet mondeling uitleggen waarom hij zo wantrouwig was om Nena's verzoek om 4 uur. Te prive. Hij zou het in een brief uitleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef farceman het volgende:
wat id adt met die brief van nena en bart?
Bart wilde graag uitleggen aan Nena waarom hij zo wantrouwig was geworden, zelfs in geval van Nena en haar nichtje. Maar dat wilde hij graag uitleggen in een brief en niet mondeling.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef farceman het volgende:
wat id adt met die brief van nena en bart?
Nee, Evelien is nooit een issue geweestquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart stuurt Evelien weer naar bed. Hij is natuurlijk bang dat ze zich bedenkt.
Ik volg het nog niet zo lang, maar zal hilarisch zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef Day het volgende:
Brian gaat dus vet tegen stemmen!
brian heeft straks wel gezegd tegen natasia dat hij vermoedt dat bart en nl achter de actie van syl zit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef avonne het volgende:
Goede statement van Natasia
Ze weet niet dat Bart hier achter zit?
Ik heb die actie van Bart en NL niet gezien richting Sylvia, maar ze hoefde toch niet echt ómgepraat te worden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef 2live het volgende:
[..]
brian heeft straks wel gezegd tegen natasia dat hij vermoedt dat bart en nl achter de actie van syl zit.
Tuurlijk niet. Sylvia baalt als een gek van Natasia.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb die actie van Bart en NL niet gezien richting Sylvia, maar ze hoefde toch niet echt ómgepraat te worden?
Echt ziek inderdaad. Het is zo makkelijk haar het huis uit te krijgen. Je irriteert haar gewoon zolang (en dat is dus echt niet moeillijk) totdat ze met fysiek geweld begint. En danquote:
idd, voet bij stuk houdenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Day het volgende:
Jammer Brian, je had 'm gewoon onderuit moeten halen..
Zwak? Nee hoor, z'n parttner doet dingen achter zijn rug om. Waarom zou hij hem vertrouwen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Zeer zwak van Brian dat hij 50 cp wil van Bart trouwens.
ja is te weinig, moeten er op z'n minst 118 zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed zij verkeerd danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Day het volgende:
En Ilona heeft weer bewezen dat ze een onbetrouwbare bitch is.
mwah, zij is in mijn ogen eerlijk, want zei zegt haar deals openlijk tegen de groepquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Day het volgende:
En Ilona heeft weer bewezen dat ze een onbetrouwbare bitch is.
Nena heeft je gehoord....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
ik vind het een sterk staaltje van zelfbeheersing die ze nog niet eerder ten toon heeft gespreidquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:25 schreef Gigageil het volgende:
Irritant wijf met haar gekras om zich een houding te geven.....![]()
Volgens mij gaat dat nog wel komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit viel weer tegen. Ik had op een beetje vuurwerk gehoopt.
dat is zwak van de redactie...om daar aan toe te gevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
De brief mag niet uitgesproken worden.
gelul natuurlijk, dez brief wordt zeker uitgesprokenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
De brief mag niet uitgesproken worden.
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij gaat bart niet naar lesley maar naar iemand anders
Zouden ze daarmee dan op de proppen komen 10 minuten voor het punten-incident met Ilona ? Een dikke 1,5 maand verder ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.
hoezo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Day het volgende:
Bart heeft hiermee zijn gentlemen's agreement met Brian verbroken.
bart gaf toch aan dat hij 4 uur wilkde om lesley beter te leren kennen.......ik maak hier nog niet echt uit op dat hij naar iemand anders wil, wel dat er in het verleden iets gebeurd isquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.
Je praat er maar overheen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Day het volgende:
Bart heeft hiermee zijn gentlemen's agreement met Brian verbroken.
Ik denk dat er iemand iets over Bart heeft uitgevonden. Idd. iets van een doktersverklaring of van een psycholoog. In dat geval zal dit, denk ik, niet worden bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
bart gaf toch aan dat hij 4 uur wilkde om lesley beter te leren kennen.......ik maak hier nog niet echt uit op dat hij naar iemand anders wil, wel dat er in het verleden iets gebeurd is
Waar overheen?quote:
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef bunnyma het volgende:
Het lijkt er wel op dat Bart bericht heeft gekregen dat een van zijn familieleden of vrienden een ziekte had, compleet met doktersverklaring.
Waarschijnlijk is later gebleken dat dat helemaal niet waar was.
Misschien wil hij naar die persoon om zeker te weten dat er niets aan de hand is.
Vandaar die link naar het nichtje van Nena die ziek is.
En jij gaat nóóóit meer streams kijken als Bart en Lesley weg gaan?quote:
Ilona zegt net dat Bart die brief zelf heeft geschreven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"
Zijn vrouw is zwanger.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"
Huh, wat ? Ik heb dat gesprek niet gevolgd. Wat zei ze erover dan ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ilona zegt net dat Bart die brief zelf heeft geschreven.
Zou best kunnen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Voor de verhouding Bart/ Brian is het idd beter dat Brian zo snel mogelijk die brief te lezen krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
Owkee, laat die brief ook maar aan Brian lezen. Wellicht komen we dan wat meer te weten.
Ja, duh... Dat is een brief van Bart aan nena ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Niet paranoia hoor. bart heeft die brief aan nena idd geschreven omdat er een aantal zaken in staan die hij niet kan of wil uitspreken voor de camera's.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Paranoia cha cha cha![]()
Maar er staat iets "heel ergs" in, wat Bart (waarschijnlijk) dmv een andere brief te weten is gekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, duh... Dat is een brief van Bart aan nena ja.
De brief is door Bart geschreven. Hij had Nena beloofd een brief voor haar te schrijven om uit te leggen waarom hij zo wantrouwig was over het zieke nichtje van Nena.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Paranoia cha cha cha![]()
Oh sorry, er gebeurt ook zo veelquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou, over waarom Ilona een onbetrouwbare bitch zou zijn
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, er gebeurt ook zo veel
Ze is heel makkelijk omkoopbaar. Ilona kan van het ene op het andere moment switchen.
Eerst bij Stephan en nu ook weer bij Bart. Een hele speech houden dat je hem terugpakt, hij geeft je punten en alles is weer goed.
Ik had haar juist sterker gevonden als ze zich aan haar woord had gehouden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.
De punten waren haar beloofd en nu Bart haar nodig heeft zorgt ze dat ze ze uiteindelijk krijgt ook
tja, maar dan had ze nu geen punten gehadquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had haar juist sterker gevonden als ze zich aan haar woord had gehouden.
Er is toch al vaker voorgevallen, dat er punten waren beloofd en vervolgens, dat die niet werden gegeven?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.
De punten waren haar beloofd en nu Bart haar nodig heeft zorgt ze dat ze ze uiteindelijk krijgt ook
dat is checkbaar, als je gewoon alle hyves afgaatquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:58 schreef Elounda het volgende:
Er heeft iemand van het huis contact gehad via Hyves met de buitenwereld
NL: de dader is duidelijk..![]()
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
dat is checkbaar, als je gewoon alle hyves afgaat
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef elsie het volgende:
Bart heeft tegen Brian ook gezegt dat hij wil proberen dat Brian de brief te lezen krijgt om Brian z'n wantrouwen weg te halen (maar moet eerst dan toestemming hebben van "achter") .... dus Bart heeft nog steeds de deal met Brian dat ze elkaar niet wegstemmen
Nathanael en Bart dachten zeker te weten dat het nena was. Dat blijkt nu dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!
Ik heb Nena er ook op gezien ja.. maar weet niet of ze ook iets geschreven heeftquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...
Of is er onlangs nog iemand geweest die dat gedaan heeft?
Schijnt nog iemand geweest te zijn. Nena heeft eerder toegegeven naar Hyves startpagina gegaan (per ongeluk) en is er snel weer afgegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...
Of is er onlangs nog iemand geweest die dat gedaan heeft?
ja ik denk ook dat Bart dat wel tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.
Bart heeft de laatste tijd verdomd weinig aan die 'vriendschap' gewerkt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.
Bart heeft Brian totaal niet benadeeld en hem ook niets aangedaan. Ze gingen sowieso al niet zo heel erg veel met elkaar om. Volgens mij is daar niets in veranderd. En dat Bart niemand echt vertrouwd is ook al vanaf week 1 bekend. Brian heeft gewoon te veel naar Natasia geluisterd en is (gelukkig) voor zichzelf de boel aan het verknallen.quote:
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Dit was een test en daar is Bart heel onverschillig mee omgegaan. Hij kan beter de schade herstellen, anders is hij Brian in zijn hoek kwijt.
Dat heeft hij net allemaal zitten uitleggen en ik denk dat wij ons daar dus in vergissen. Hij kijkt totaal niet op tegen Nathanael, maar wordt wel meer door hem getriggerd. Dat heeft hij verder met niemand in de villa.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.
In mijn geval was brian nu exit geweest. Verleden tijd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef elsie het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat Bart dat wel tegenvalt.
En zijn 'nieuwe vriend' gaat hem keihard naaien! Pas maar op!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.
Dat dacht ik ook meteen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart heeft info gekregen, die in zijn zak is gestopt. Briefje van Lesley?????
dit ging volgens mij om een doktersverklaring die niet eens waar was?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart heeft info gekregen, die in zijn zak is gestopt. Briefje van Lesley?????
Ze mogen toch internetten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Schijnt nog iemand geweest te zijn. Nena heeft eerder toegegeven naar Hyves startpagina gegaan (per ongeluk) en is er snel weer afgegaan.
Nu blijkt dat er iemand uitgebreid op Hyves heeft gezeten, was dus niet Nena.
Lijkt mij totaal niet. Volgens mij gaat het ergens anders over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
Brief komt dus van Lesley vandaan.
Ja maar geen contact zoeken met de "buitenwereld" en ook geen info vergaren over het reilen en zeilen in DGK (ook indirect niet)quote:
Dat zou me niets verbazen. De mensen 'achter' doen vanalles om het programma draaiende te houden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef RTM1988 het volgende:
er is dus bart iets wijs gemaakt wat later niet waar bleek te zijn
die brief komt uit de tijd toen een vader van zn vriend dood ging. Die tijd, weken geleden, was die relatie nog niet echt heftig aan de gang.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
Brief komt dus van Lesley vandaan.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
En Bart vertrouwt Leley blind en neemt die brief voor waar aan... terecht?
Nee, die brief komt uit de tijd dat Bart uit z'n dak ging tegen Ilona. Toen WIlma op bezoek was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
die brief komt uit de tijd toen een vader van zn vriend dood ging. Die tijd, weken geleden, was die relatie nog niet echt heftig aan de gang.
Dat briefje is in zijn achterzak gestopt. Waarom zou de redactie dat doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Zonder een seconde twijfel. Ik ben alleen nog lang niet overtuigd dat er een brief van Lesley is.
Dat is vast die muis van BB. En tevens de muis van "the green mile..." Dat beest is niet dood te krijgen.quote:
Ja, maar Bart heeft meerdere keren gezegd 'ik heb ook zoiets gehad', doelende op een ziekte/sterfgeval in de familie volgens mij. Met Bart ging het toen alleen over de vader van een vriend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, die brief komt uit de tijd dat Bart uit z'n dak ging tegen Ilona. Toen WIlma op bezoek was.
Dat was dat moment dat Eveline in het ziekenhuis lag en dat er bekend werd gemaakt dat er 2 mensen naar toe mochten.. Ilona riep toen meteen dat zij wel wilde met Sylvia ofzo..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef tipsch het volgende:
ik ken dat moment waarop bart uit z'n plaat gaat tegen ilona helemaal niet. wat was daar gebeurd?
Hij zegt net: ik heb ze dit ook gezegd, ik heb gezegd ik heb zo'n dingetje (briefje) van d'r gekregen. De enige persoon die Bart info van buiten kan geven is Lesley.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart geeft dus duidelijk aan dat hij gek wordt gemaakt door anderen. Dat zal de redactie dus zijn, die hem vanalles wijs maken waardoor hij ook paranoide ideeën krijgt over anderen (oa Nena)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Overigens denk ik helemaal niet dat Lesley en Bart achter de schermen de paring gaan uitvoeren. Daar is Lesley helemaal niet het type voor, dat duurt nog een paar maanden. Zonde van je 4 uur
Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Daar vergis je je lelijk in. Tussen de regels door heeft Lesley echt al wel aangegeven dat ze niets liever wil.
Voor zover ik weet wordt er exact gevolgd wat er op het internet wordt gedaan. Ze hebben wel eens voor de gein een 'verboden' site aangeklikt en dan wordt meteen de muis overgenomen door de regie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou het dom vinden van DGK-redactie als ze niet mee kunnen kijken op de beeldschermen van de PC's .......Nena zit nou achter de PC waar geen camerabeelden van zijn.....voor hetzelfde geld zit ze wel op de Hyves van een vriendinnetje te gluren stiekem......![]()
Ze kunnen ook de PC logs inzien, dus als de red. het wil komen ze er alsnog achterquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou het dom vinden van DGK-redactie als ze niet mee kunnen kijken op de beeldschermen van de PC's .......Nena zit nou achter de PC waar geen camerabeelden van zijn.....voor hetzelfde geld zit ze wel op de Hyves van een vriendinnetje te gluren stiekem......![]()
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.quote:
dat is zeker zo. Maar ben wel benieuwd wat Lesley vanavond te melden heeft of dat ze nog meer wil weten en wat de situatie is. Dit gaat haar natuurlijk ook in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.
ik geloof hem toch niet zoalng niet weet wat er is. what comes arond goes around.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar veel mensen die zich afvroegen waarom Bart zo idioot doet de laatste tijd, hebben nu toch wel een beetje een antwoord denk ik. We hebben zelf de brief dan niet gelezen, maar schijnt vrij heftig te zijn.
Ok.. nee, is me nooit zo opgevallen. Het is me wel (erg) vaak opgevallen dat Lesley 'hard to get' speelt (om met de woorden van Satanaël te spreken). Als Lesley er is probeer ik zoveel mogelijk andere streams te kijken, anders dan jij vind ik het niet echt de moeite waard om die twee te bekijken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.
Inderdaad. Gaf ook inzicht in Bart's z'n gedweep met NL. Maar toch zeg ik dat hij uit moet blijven kijken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:36 schreef n1ek het volgende:
Verhelderend gesprek.
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef RTM1988 het volgende:
als die brief van lesley afkomt, horen we dat miss wel vanavond
Vandaar dat je veel mist, want ze speelt alles behalve hard to get. Die twee hebben elkaar al vele weken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ok.. nee, is me nooit zo opgevallen. Het is me wel (erg) vaak opgevallen dat Lesley 'hard to get' speelt (om met de woorden van Satanaël te spreken). Als Lesley er is probeer ik zoveel mogelijk andere streams te kijken, anders dan jij vind ik het niet echt de moeite waard om die twee te bekijken..
Nee, omdat er dingen in staan die hij zelf niet voor de camera uit wil spreken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).
zijn het dingen die niet mogen worden uitgesporken door de regie of door bart. volgens mij wil bart deze informatie smoren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).
Ik ben vooral benieuwd wat Lesley van Bart's gedrag van de laatste dagen vindt. Hij was echt wat aan het doordraaien. Met reden, begrijp ik nu, maar de vraag is of Lesley dat al begrijpt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is zeker zo. Maar ben wel benieuwd wat Lesley vanavond te melden heeft of dat ze nog meer wil weten en wat de situatie is. Dit gaat haar natuurlijk ook in de koude kleren zitten.
Je weet niet wat ze wel en niet meekrijgt.
Dat was toen nog tijdens die romantische date meer dan een maand geleden, maar toen was je het ook al niet met mij eens. Het zou evenwel kunnen, dat ze inmiddels wel wat 'normaler' is gaan doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat je veel mist, want ze speelt alles behalve hard to get. Die twee hebben elkaar al vele weken.
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
zijn het dingen die niet mogen worden uitgesporken door de regie of door bart. volgens mij wil bart deze informatie smoren.
Tijdens die date waren ze ook al stapelgek op elkaar, dus ook toen speelde niemand meer hard to get. Ze zeiden dat ook gewoon tegen elkaar (in omwegen).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat was toen nog tijdens die romantische date meer dan een maand geleden, maar toen was je het ook al niet met mij eens. Het zou evenwel kunnen, dat ze inmiddels wel wat 'normaler' is gaan doen.
Nee, de informatie die Bart gekregen heeft, wist zelf de regie/redactie niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.
Dat vraag ik me dus af, want het gaat er duidelijk om dat hij gek gemaakt wordt door anderen (en ik neem aan dat hij daarmee het gepush van de regie bedoelt).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, omdat er dingen in staan die hij zelf niet voor de camera uit wil spreken.
en hoe kunnen we dit in verband brengen met een aankondiging van overlijden. kan het zo zijn dat stefan en ilona middels een brief een enge ziekte hebben voorgesteld bij een naaste van bart en vervolgens de regie gevraagd hebben deze brief aan bart te overhandigen, wat vervolgens ook is uitgevoerd door de regie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.
Misschien heeft het er iets mee te maken dat Lesley buiten heel erg wordt lastig gevallen. We weten al dat ze hijgers aan de telefoon heeft gehad en ze heeft ook meerdere keren opmerkingen gemaakt over andere dingen die zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de informatie die Bart gekregen heeft, wist zelf de regie/redactie niet.
Daarom zeg ik, de info komt niet van 'achter', maar van Lesley.
WAT???? Een goedkope sletquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef Gigageil het volgende:
Er wordt over Lesley gepraat of Bart haar alleen een beurt gaat geven , om haar z.g beter te leren kennen, maar wie zegt dat Lesley met hem naar bed gaat? Ze zou in ieder geval niet goed snik zijn als ze zich daar als een goedkope slet voor zou lenen.......![]()
Jij wilt echt niet inzien dat dit allemaal een spelletje van Bart is he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens die date waren ze ook al stapelgek op elkaar, dus ook toen speelde niemand meer hard to get. Ze zeiden dat ook gewoon tegen elkaar (in omwegen).
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(...) En dat voor iemand met zo'n naam.
Ik denk dat iemand haar iets wijsgemaakt heeft over Bart, zij heeft hem dat laten weten d.m.v. een briefje. Hij is hier zo van geschrokken dat hij de redactie heeft ingelicht en op het punt stond het huis te verlaten. De redactie heeft dit waarschijnlijk voor hem uitgezocht en gerustgesteld, maar niet goed genoeg want hij is er aardig paranoia door geworden. Hij valt Nena aan, beseft dat hij dat niet goed an heeft gepakt en legt haar met een brief uit wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat Lesley buiten heel erg wordt lastig gevallen. We weten al dat ze hijgers aan de telefoon heeft gehad en ze heeft ook meerdere keren opmerkingen gemaakt over andere dingen die zijn gebeurd.
Tuurlijk... Jij weet gelukkig al wel precies hoe Bart is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet inzien dat dit allemaal een spelletje van Bart is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |