Dat briefje is in zijn achterzak gestopt. Waarom zou de redactie dat doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Zonder een seconde twijfel. Ik ben alleen nog lang niet overtuigd dat er een brief van Lesley is.
Dat is vast die muis van BB. En tevens de muis van "the green mile..." Dat beest is niet dood te krijgen.quote:
Ja, maar Bart heeft meerdere keren gezegd 'ik heb ook zoiets gehad', doelende op een ziekte/sterfgeval in de familie volgens mij. Met Bart ging het toen alleen over de vader van een vriend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, die brief komt uit de tijd dat Bart uit z'n dak ging tegen Ilona. Toen WIlma op bezoek was.
Dat was dat moment dat Eveline in het ziekenhuis lag en dat er bekend werd gemaakt dat er 2 mensen naar toe mochten.. Ilona riep toen meteen dat zij wel wilde met Sylvia ofzo..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef tipsch het volgende:
ik ken dat moment waarop bart uit z'n plaat gaat tegen ilona helemaal niet. wat was daar gebeurd?
Hij zegt net: ik heb ze dit ook gezegd, ik heb gezegd ik heb zo'n dingetje (briefje) van d'r gekregen. De enige persoon die Bart info van buiten kan geven is Lesley.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart geeft dus duidelijk aan dat hij gek wordt gemaakt door anderen. Dat zal de redactie dus zijn, die hem vanalles wijs maken waardoor hij ook paranoide ideeën krijgt over anderen (oa Nena)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Roy_vdm het volgende:
Overigens denk ik helemaal niet dat Lesley en Bart achter de schermen de paring gaan uitvoeren. Daar is Lesley helemaal niet het type voor, dat duurt nog een paar maanden. Zonde van je 4 uur
Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Daar vergis je je lelijk in. Tussen de regels door heeft Lesley echt al wel aangegeven dat ze niets liever wil.
Voor zover ik weet wordt er exact gevolgd wat er op het internet wordt gedaan. Ze hebben wel eens voor de gein een 'verboden' site aangeklikt en dan wordt meteen de muis overgenomen door de regie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou het dom vinden van DGK-redactie als ze niet mee kunnen kijken op de beeldschermen van de PC's .......Nena zit nou achter de PC waar geen camerabeelden van zijn.....voor hetzelfde geld zit ze wel op de Hyves van een vriendinnetje te gluren stiekem......![]()
Ze kunnen ook de PC logs inzien, dus als de red. het wil komen ze er alsnog achterquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou het dom vinden van DGK-redactie als ze niet mee kunnen kijken op de beeldschermen van de PC's .......Nena zit nou achter de PC waar geen camerabeelden van zijn.....voor hetzelfde geld zit ze wel op de Hyves van een vriendinnetje te gluren stiekem......![]()
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.quote:
dat is zeker zo. Maar ben wel benieuwd wat Lesley vanavond te melden heeft of dat ze nog meer wil weten en wat de situatie is. Dit gaat haar natuurlijk ook in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.
ik geloof hem toch niet zoalng niet weet wat er is. what comes arond goes around.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Maar veel mensen die zich afvroegen waarom Bart zo idioot doet de laatste tijd, hebben nu toch wel een beetje een antwoord denk ik. We hebben zelf de brief dan niet gelezen, maar schijnt vrij heftig te zijn.
Ok.. nee, is me nooit zo opgevallen. Het is me wel (erg) vaak opgevallen dat Lesley 'hard to get' speelt (om met de woorden van Satanaël te spreken). Als Lesley er is probeer ik zoveel mogelijk andere streams te kijken, anders dan jij vind ik het niet echt de moeite waard om die twee te bekijken..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe Bart en Lesley in omwegen met elkaar praten vanwege de camera's. Ze hebben op die manier al meerdere keren aangegeven dat ze niets liever willen dan 'all the way' zegmaar. Ze wil ook echt graag dat Bart een keer bij haar thuis zou mogen blijven 'slapen'. Dat gaat nu dus in zekere zin gebeuren.
Inderdaad. Gaf ook inzicht in Bart's z'n gedweep met NL. Maar toch zeg ik dat hij uit moet blijven kijken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:36 schreef n1ek het volgende:
Verhelderend gesprek.
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:39 schreef RTM1988 het volgende:
als die brief van lesley afkomt, horen we dat miss wel vanavond
Vandaar dat je veel mist, want ze speelt alles behalve hard to get. Die twee hebben elkaar al vele weken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ok.. nee, is me nooit zo opgevallen. Het is me wel (erg) vaak opgevallen dat Lesley 'hard to get' speelt (om met de woorden van Satanaël te spreken). Als Lesley er is probeer ik zoveel mogelijk andere streams te kijken, anders dan jij vind ik het niet echt de moeite waard om die twee te bekijken..
Nee, omdat er dingen in staan die hij zelf niet voor de camera uit wil spreken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).
zijn het dingen die niet mogen worden uitgesporken door de regie of door bart. volgens mij wil bart deze informatie smoren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke brief?? Waar Bart het over heeft is iets was weken geleden is gebeurd. De brief die ze nu hebben is gewoon door Bart zelf geschreven aan nena omdat er dingen in staan die hij van de regie niet mag uitspreken voor de camera's (denk ik).
Ik ben vooral benieuwd wat Lesley van Bart's gedrag van de laatste dagen vindt. Hij was echt wat aan het doordraaien. Met reden, begrijp ik nu, maar de vraag is of Lesley dat al begrijpt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat is zeker zo. Maar ben wel benieuwd wat Lesley vanavond te melden heeft of dat ze nog meer wil weten en wat de situatie is. Dit gaat haar natuurlijk ook in de koude kleren zitten.
Je weet niet wat ze wel en niet meekrijgt.
Dat was toen nog tijdens die romantische date meer dan een maand geleden, maar toen was je het ook al niet met mij eens. Het zou evenwel kunnen, dat ze inmiddels wel wat 'normaler' is gaan doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat je veel mist, want ze speelt alles behalve hard to get. Die twee hebben elkaar al vele weken.
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
zijn het dingen die niet mogen worden uitgesporken door de regie of door bart. volgens mij wil bart deze informatie smoren.
Tijdens die date waren ze ook al stapelgek op elkaar, dus ook toen speelde niemand meer hard to get. Ze zeiden dat ook gewoon tegen elkaar (in omwegen).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat was toen nog tijdens die romantische date meer dan een maand geleden, maar toen was je het ook al niet met mij eens. Het zou evenwel kunnen, dat ze inmiddels wel wat 'normaler' is gaan doen.
Nee, de informatie die Bart gekregen heeft, wist zelf de regie/redactie niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.
Dat vraag ik me dus af, want het gaat er duidelijk om dat hij gek gemaakt wordt door anderen (en ik neem aan dat hij daarmee het gepush van de regie bedoelt).quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, omdat er dingen in staan die hij zelf niet voor de camera uit wil spreken.
en hoe kunnen we dit in verband brengen met een aankondiging van overlijden. kan het zo zijn dat stefan en ilona middels een brief een enge ziekte hebben voorgesteld bij een naaste van bart en vervolgens de regie gevraagd hebben deze brief aan bart te overhandigen, wat vervolgens ook is uitgevoerd door de regie.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het OVER de regie gaat en dat Bart het daarom alleen per brief kan en mag uitleggen.
Misschien heeft het er iets mee te maken dat Lesley buiten heel erg wordt lastig gevallen. We weten al dat ze hijgers aan de telefoon heeft gehad en ze heeft ook meerdere keren opmerkingen gemaakt over andere dingen die zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de informatie die Bart gekregen heeft, wist zelf de regie/redactie niet.
Daarom zeg ik, de info komt niet van 'achter', maar van Lesley.
WAT???? Een goedkope sletquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:46 schreef Gigageil het volgende:
Er wordt over Lesley gepraat of Bart haar alleen een beurt gaat geven , om haar z.g beter te leren kennen, maar wie zegt dat Lesley met hem naar bed gaat? Ze zou in ieder geval niet goed snik zijn als ze zich daar als een goedkope slet voor zou lenen.......![]()
Jij wilt echt niet inzien dat dit allemaal een spelletje van Bart is he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens die date waren ze ook al stapelgek op elkaar, dus ook toen speelde niemand meer hard to get. Ze zeiden dat ook gewoon tegen elkaar (in omwegen).
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(...) En dat voor iemand met zo'n naam.
Ik denk dat iemand haar iets wijsgemaakt heeft over Bart, zij heeft hem dat laten weten d.m.v. een briefje. Hij is hier zo van geschrokken dat hij de redactie heeft ingelicht en op het punt stond het huis te verlaten. De redactie heeft dit waarschijnlijk voor hem uitgezocht en gerustgesteld, maar niet goed genoeg want hij is er aardig paranoia door geworden. Hij valt Nena aan, beseft dat hij dat niet goed an heeft gepakt en legt haar met een brief uit wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat Lesley buiten heel erg wordt lastig gevallen. We weten al dat ze hijgers aan de telefoon heeft gehad en ze heeft ook meerdere keren opmerkingen gemaakt over andere dingen die zijn gebeurd.
Tuurlijk... Jij weet gelukkig al wel precies hoe Bart is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilt echt niet inzien dat dit allemaal een spelletje van Bart is he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |