yep, morgenavond is ze er weer, vind ik nog steeds raar. Bart zei nog "zullen we afspreken dat als je morgen niet komt, dan kom ik die kant op".quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even in het andere huis. Is Lesley al weer weg?
De hele site doet het niet goed. De livestreams van BB en DGK doen het ook niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:44 schreef wauzie het volgende:
WTF...ik kan niet meer de site van de DGK openen....
Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
DIT VIND IK NIE LEUK![]()
![]()
Dat hoopt JdM ook wel ja. Die is doodsbang dat zijn goudappeltje het huis verlaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
yep, morgenavond is ze er weer, vind ik nog steeds raar. Bart zei nog "zullen we afspreken dat als je morgen niet komt, dan kom ik die kant op".
Maar ik hoop dat het nog wel ff duurt voordat ie eruit gaat.![]()
Hij heeft het nooit op Ilona. Als er paardenspullen moeten worden uitgezocht is het graaien graaien graaien, nu moet er een beslissing genomen worden, gelijk springt ze er weer in. Dat is niet zijn 'cup of tea'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef elsie het volgende:
Bart zit echt niet goed in z'n vel !
Nou, ik begrijp dat z'n reactie wel, hoor. Ilona staat altijd op de 1e rang.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Nogal ja.
2 bewoners mogen op bezoek bij Eveline. Ilona is er als de kippen bij om mede te delen dat zij graag wil gaan (ze heeft er nog geen 5 seconden voor nodig om dat te zeggen). Sylvia wil ook wel... ofwel Ilona ofwel Sylvia zegt: "zullen wij dan met z'n tweeën gaan"? Dit schiet Bart in het verkeerde keelgat. Hij wil graag overleggen. Hij heeft zeker een punt, maar het lijkt erop dat hij toch een beetje een afkeer heeft van Ilona... anders zou hij niet zó reageren ("gek wijf" o.i.d. zei hij).
Dat was inderdaad het eerste wat ze zei.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:45 schreef bunnyma het volgende:
De eerste reden die Ilona anders opgaf was: "Ik ben er nog nooit uit geweest".
Nu gooit ze het op,Diegene die Eveline zou willen moeten gaan!
De redactie van DGK heeft de aanwezigheid van Wilma mooi gecombineerd met de afwezigheid van Eveline.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Wilma zit alles rustig te beluisteren. Ik ben benieuwd wat hierover morgen in de krant staat.
Morgen nog niets denk ik. Ik denk dat ze een verslag van de drie dagen gaat plaatsen. Donderdag of vrijdag ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Wilma zit alles rustig te beluisteren. Ik ben benieuwd wat hierover morgen in de krant staat.
Maar vanochtend stond toch al een artikel van haar in de Telegraaf?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgen nog niets denk ik. Ik denk dat ze een verslag van de drie dagen gaat plaatsen. Donderdag of vrijdag ofzo.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar vanochtend stond toch al een artikel van haar in de Telegraaf?
Waarin ze vooral de woorden van Stephan herhaalde.
ik denk het niet, hij irriteert zich vaak genoeg aan haar heeft ie al een paar keer gezegd, nu kon hij zich niet inhouden, en begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:50 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat ik wilde zeggen is, dat ik denk dat Bart z'n ergernis over Ilona nogal heeft opgekropt en dat het er nu uitkomt.
Ilona is heel erg irritant op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |