tja, maar dan had ze nu geen punten gehadquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had haar juist sterker gevonden als ze zich aan haar woord had gehouden.
Er is toch al vaker voorgevallen, dat er punten waren beloofd en vervolgens, dat die niet werden gegeven?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.
De punten waren haar beloofd en nu Bart haar nodig heeft zorgt ze dat ze ze uiteindelijk krijgt ook
dat is checkbaar, als je gewoon alle hyves afgaatquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:58 schreef Elounda het volgende:
Er heeft iemand van het huis contact gehad via Hyves met de buitenwereld
NL: de dader is duidelijk..![]()
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
dat is checkbaar, als je gewoon alle hyves afgaat
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:01 schreef elsie het volgende:
Bart heeft tegen Brian ook gezegt dat hij wil proberen dat Brian de brief te lezen krijgt om Brian z'n wantrouwen weg te halen (maar moet eerst dan toestemming hebben van "achter") .... dus Bart heeft nog steeds de deal met Brian dat ze elkaar niet wegstemmen
Nathanael en Bart dachten zeker te weten dat het nena was. Dat blijkt nu dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja duh, dat begrijp ik ook wel, wil alleen graag weten wie de dader is!
Ik heb Nena er ook op gezien ja.. maar weet niet of ze ook iets geschreven heeftquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...
Of is er onlangs nog iemand geweest die dat gedaan heeft?
Schijnt nog iemand geweest te zijn. Nena heeft eerder toegegeven naar Hyves startpagina gegaan (per ongeluk) en is er snel weer afgegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nena heeft op Hyves gekeken, maar dat is al een paar weken terug...
Of is er onlangs nog iemand geweest die dat gedaan heeft?
ja ik denk ook dat Bart dat wel tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.
Bart heeft de laatste tijd verdomd weinig aan die 'vriendschap' gewerkt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat ze vrienden waren, maar Brian wil wel 50 cp van Bart hebben in ruil voor zijn stem.
Bart heeft Brian totaal niet benadeeld en hem ook niets aangedaan. Ze gingen sowieso al niet zo heel erg veel met elkaar om. Volgens mij is daar niets in veranderd. En dat Bart niemand echt vertrouwd is ook al vanaf week 1 bekend. Brian heeft gewoon te veel naar Natasia geluisterd en is (gelukkig) voor zichzelf de boel aan het verknallen.quote:
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Dit was een test en daar is Bart heel onverschillig mee omgegaan. Hij kan beter de schade herstellen, anders is hij Brian in zijn hoek kwijt.
Dat heeft hij net allemaal zitten uitleggen en ik denk dat wij ons daar dus in vergissen. Hij kijkt totaal niet op tegen Nathanael, maar wordt wel meer door hem getriggerd. Dat heeft hij verder met niemand in de villa.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.
In mijn geval was brian nu exit geweest. Verleden tijd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef elsie het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat Bart dat wel tegenvalt.
En zijn 'nieuwe vriend' gaat hem keihard naaien! Pas maar op!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niet, hij heeft nu een nieuwe "vriend". Iemand waar hij huizenhoog tegenop kijkt.
Dat dacht ik ook meteen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart heeft info gekregen, die in zijn zak is gestopt. Briefje van Lesley?????
dit ging volgens mij om een doktersverklaring die niet eens waar was?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart heeft info gekregen, die in zijn zak is gestopt. Briefje van Lesley?????
Ze mogen toch internetten?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Schijnt nog iemand geweest te zijn. Nena heeft eerder toegegeven naar Hyves startpagina gegaan (per ongeluk) en is er snel weer afgegaan.
Nu blijkt dat er iemand uitgebreid op Hyves heeft gezeten, was dus niet Nena.
Lijkt mij totaal niet. Volgens mij gaat het ergens anders over.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
Brief komt dus van Lesley vandaan.
Ja maar geen contact zoeken met de "buitenwereld" en ook geen info vergaren over het reilen en zeilen in DGK (ook indirect niet)quote:
Dat zou me niets verbazen. De mensen 'achter' doen vanalles om het programma draaiende te houden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:22 schreef RTM1988 het volgende:
er is dus bart iets wijs gemaakt wat later niet waar bleek te zijn
die brief komt uit de tijd toen een vader van zn vriend dood ging. Die tijd, weken geleden, was die relatie nog niet echt heftig aan de gang.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Day het volgende:
Brief komt dus van Lesley vandaan.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
En Bart vertrouwt Leley blind en neemt die brief voor waar aan... terecht?
Nee, die brief komt uit de tijd dat Bart uit z'n dak ging tegen Ilona. Toen WIlma op bezoek was.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef n1ek het volgende:
[..]
die brief komt uit de tijd toen een vader van zn vriend dood ging. Die tijd, weken geleden, was die relatie nog niet echt heftig aan de gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |