dat is zwak van de redactie...om daar aan toe te gevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
De brief mag niet uitgesproken worden.
gelul natuurlijk, dez brief wordt zeker uitgesprokenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
De brief mag niet uitgesproken worden.
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef RTM1988 het volgende:
volgens mij gaat bart niet naar lesley maar naar iemand anders
Zouden ze daarmee dan op de proppen komen 10 minuten voor het punten-incident met Ilona ? Een dikke 1,5 maand verder ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.
hoezo?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Day het volgende:
Bart heeft hiermee zijn gentlemen's agreement met Brian verbroken.
bart gaf toch aan dat hij 4 uur wilkde om lesley beter te leren kennen.......ik maak hier nog niet echt uit op dat hij naar iemand anders wil, wel dat er in het verleden iets gebeurd isquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik ook. Er is iets gebeurd toen de vader van die vriend is overleden.
Je praat er maar overheen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Day het volgende:
Bart heeft hiermee zijn gentlemen's agreement met Brian verbroken.
Ik denk dat er iemand iets over Bart heeft uitgevonden. Idd. iets van een doktersverklaring of van een psycholoog. In dat geval zal dit, denk ik, niet worden bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:36 schreef 2live het volgende:
[..]
bart gaf toch aan dat hij 4 uur wilkde om lesley beter te leren kennen.......ik maak hier nog niet echt uit op dat hij naar iemand anders wil, wel dat er in het verleden iets gebeurd is
Waar overheen?quote:
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef bunnyma het volgende:
Het lijkt er wel op dat Bart bericht heeft gekregen dat een van zijn familieleden of vrienden een ziekte had, compleet met doktersverklaring.
Waarschijnlijk is later gebleken dat dat helemaal niet waar was.
Misschien wil hij naar die persoon om zeker te weten dat er niets aan de hand is.
Vandaar die link naar het nichtje van Nena die ziek is.
En jij gaat nóóóit meer streams kijken als Bart en Lesley weg gaan?quote:
Ilona zegt net dat Bart die brief zelf heeft geschreven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"
Zijn vrouw is zwanger.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is iets vrij heftigs aan de hand in ieder geval. Nena's eerste reactie na de brief was: "Wat erg"
Huh, wat ? Ik heb dat gesprek niet gevolgd. Wat zei ze erover dan ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ilona zegt net dat Bart die brief zelf heeft geschreven.
Zou best kunnen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Voor de verhouding Bart/ Brian is het idd beter dat Brian zo snel mogelijk die brief te lezen krijgt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
Owkee, laat die brief ook maar aan Brian lezen. Wellicht komen we dan wat meer te weten.
Ja, duh... Dat is een brief van Bart aan nena ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Niet paranoia hoor. bart heeft die brief aan nena idd geschreven omdat er een aantal zaken in staan die hij niet kan of wil uitspreken voor de camera's.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Paranoia cha cha cha![]()
Maar er staat iets "heel ergs" in, wat Bart (waarschijnlijk) dmv een andere brief te weten is gekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, duh... Dat is een brief van Bart aan nena ja.
De brief is door Bart geschreven. Hij had Nena beloofd een brief voor haar te schrijven om uit te leggen waarom hij zo wantrouwig was over het zieke nichtje van Nena.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Paranoia cha cha cha![]()
Oh sorry, er gebeurt ook zo veelquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou, over waarom Ilona een onbetrouwbare bitch zou zijn
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
Oh sorry, er gebeurt ook zo veel
Ze is heel makkelijk omkoopbaar. Ilona kan van het ene op het andere moment switchen.
Eerst bij Stephan en nu ook weer bij Bart. Een hele speech houden dat je hem terugpakt, hij geeft je punten en alles is weer goed.
Ik had haar juist sterker gevonden als ze zich aan haar woord had gehouden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat best goed heeft opgelost.
De punten waren haar beloofd en nu Bart haar nodig heeft zorgt ze dat ze ze uiteindelijk krijgt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |