brian heeft straks wel gezegd tegen natasia dat hij vermoedt dat bart en nl achter de actie van syl zit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef avonne het volgende:
Goede statement van Natasia
Ze weet niet dat Bart hier achter zit?
Ik heb die actie van Bart en NL niet gezien richting Sylvia, maar ze hoefde toch niet echt ómgepraat te worden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef 2live het volgende:
[..]
brian heeft straks wel gezegd tegen natasia dat hij vermoedt dat bart en nl achter de actie van syl zit.
Tuurlijk niet. Sylvia baalt als een gek van Natasia.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb die actie van Bart en NL niet gezien richting Sylvia, maar ze hoefde toch niet echt ómgepraat te worden?
Echt ziek inderdaad. Het is zo makkelijk haar het huis uit te krijgen. Je irriteert haar gewoon zolang (en dat is dus echt niet moeillijk) totdat ze met fysiek geweld begint. En danquote:
idd, voet bij stuk houdenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Day het volgende:
Jammer Brian, je had 'm gewoon onderuit moeten halen..
Zwak? Nee hoor, z'n parttner doet dingen achter zijn rug om. Waarom zou hij hem vertrouwen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Zeer zwak van Brian dat hij 50 cp wil van Bart trouwens.
ja is te weinig, moeten er op z'n minst 118 zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed zij verkeerd danquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Day het volgende:
En Ilona heeft weer bewezen dat ze een onbetrouwbare bitch is.
mwah, zij is in mijn ogen eerlijk, want zei zegt haar deals openlijk tegen de groepquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Day het volgende:
En Ilona heeft weer bewezen dat ze een onbetrouwbare bitch is.
Nena heeft je gehoord....quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
ik vind het een sterk staaltje van zelfbeheersing die ze nog niet eerder ten toon heeft gespreidquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:25 schreef Gigageil het volgende:
Irritant wijf met haar gekras om zich een houding te geven.....![]()
Volgens mij gaat dat nog wel komenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit viel weer tegen. Ik had op een beetje vuurwerk gehoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |