abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44240573
En eerlijk gezegd, ik vind het ook helemaal niet correct als Natasia voor 4 uurtjes naar huis gaat. Arme kinderen, eerst gaat mama opeens weg voor onbepaalde tijd, komt ze weer even aanfladderen en gaat weer weg en dan gaat volgende week Wilgo ook nog eens weg. Dat kun je kinderen toch niet aandoen !
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44241791
Ik zit er klaar voor, het vuurwerk gaat beginnen
pi_44241869
Hoe laat moesten ze nu unaniem beslissen ??? 12 uur toch ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_44241925
Sylvia did it Ze zegt nee tegen Natasia
pi_44241987
Is het nu al bezig sjeeeeeeee streams aan dan
pi_44242001
Ja de volumeknop staat al op 20
pi_44242007
hoe reageerde tasia
pi_44242016
ships hou me ff op de hoogte ik moet naar de dokter met kiddo gedetailleerd verslag please
pi_44242042
Ga m'n best doen
pi_44242078
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:23 schreef petraa het volgende:
hoe reageerde tasia
Wat denk je. Zodra de strekking duidelijk werd dat Sylvia haar stem niet gaf, liet ze haar niet meer uitspreken en begon ze te schreeuwen dat Sylvia respectloos was naar haar kinderen. En dat een ding duidelijk was, dat Sylvia het vanaf nu heel erg zwaar zou krijgen....

Ow, en nu stort ze zich huilend in de armen van Brian die in de Master bedroom ligt.
pi_44242088
die gezichten van bart en nl die denken yeahhh voor elkaar
pi_44242103
Ze heeft ook gelijk naar achter gebeld (Stein). Zou ze denken dat die er iets aan kunnen doen ?
Brian baalt er duidelijk ook van.
pi_44242253
Natasia is wel erg zielig nou hoor , in haar hoofd was ze morgen al thuis denk ik.
Maar ze begrijpt wel dat het is iets tussen haar en Sylvia. Ze zegt geen woord meer met haar
te wisselen. Maar ja, hoe lang zou dat duren bij Natasia
pi_44242363
Bart tegen Nena, we moeten straks even naar Brian gaan en zeggen dat hij nou niet pissig op Sylvia moet worden. We hebben het er gisteravond over gehad.
Nena: "was Brian daarbij dan ?" Bart: nee.
Nena: "nee, dat zal wel niet, want hij was namelijk bij mij."
pi_44242476
Natasia negeert nu ook Bart, NL en Nena en gaat achter de computer haar theorie doen.
Edit: ze komt onderweg de huishoudster tegen, dus daar gaat ze even haar verhaal doen.
En voor de zoveelste keer: ik ga er zwaar terugpakken. Ik had haar de nek om willen draaien.
pi_44242535
Bart gaat nu wel eerlijk naar Brian toe en legt uit dat ze vannacht tot half vijf hierover hebben zitten praten. En dat als Sylvia deze actie niet had gedaan, dat zij waarschijnlijk dan weg had moeten gaan (populariteitspol)
pi_44242651
Brian kan wel begrijpen waarom Sylvia nee heeft gestemd, maar vindt het dan wel zwak dat ze heeft aangeven dat ze het zielig vind voor de kinderen van Natasia, maar dat ze het Bart meer gunt.
Want dat is niet de achterliggende gedachte.
pi_44243082
En ja hoor, Bart komt nu met het volgende plannetje op de proppen. Hij wil de bewoners gaan omkopen met contactpunten om zo zelf alsnog de 4 uur in de wacht te slepen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:20:00 #269
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44243149
Nu weet ik het zeker.. Bart is dus ook niet helemaal zuiver op de graat.
Jammer... echt Jammer....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_44243266
Bart legt nu ook de situatie aan Natasia uit. En dat Natasia best wel snapt waarom Sylvia tegen haar gestemd heeft.
Maar dat interesseerd Natasia geen ene flikker. Ze haat haar.
Bart verteld nu ook aan Natasia dat hij nu van plan is de 4 uur te kopen.
pi_44243484
Bart wil nu punten aan Natasia geven zodat ze Wilgo uit kan nodigen. Maar dat wil ze natuurlijk niet. Ze wil Wilgo niet hier, en 1 uurtje heeft toch geen zin. Maar ze gaat het fok!king (we kwamen er weer in voor ) leven van Sylvia zuur maken.
pi_44243537
Bart gaat ondertussen naar Ilona om haar om te kopen. Ilona gaat daar zo ongeveer direct mee akkoord.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 10:43:17 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44243682
Sylvia zegt nee!
Sylvia zegt nee!Het is inmiddels negen uur, maar de ontbijttafel is nog opvallend leeg. Alleen Natasia en Bart zitten al klaar. Niet zo vreemd natuurlijk, want de strijd om de vier uur verlof gaat tussen de 27-jarige Amsterdammer en de 32-jarige moeder. Zouden de Miljonairs een unaniem besluit nemen of gaan de waardevolle vier uur alsnog verloren?
Natasia kan de spanning niet langer aan en roept iedereen naar boven: “Zijn jullie klaar? Ik wil graag weten of ik morgen naar mijn kindjes mag!” Er hangt een vreemde sfeer. Er wordt nauwelijks een woord met elkaar gewisseld.

En dan verbreekt Natasia het stilzwijgen. “Jij en Sylvia zijn het alleen nog die toestemming moeten geven”, zegt ze tegen Bart. “Van mij mag je naar je kinderen toe!”, reageert Bart laconiek. “En jij?”, vraagt de Surinaamse aan Sylvia. “Ja, je gaat voor vier uur weg. Wat je ermee gaat doen, maakt me niet zoveel uit!”, begint Sylvia. “Je hebt gezegd dat je je kinderen…” Maar voordat de 29-jarige de kans krijgt om haar zin af te maken gilt Natasia: “ Geef je stem!” Maar Sylvia gaat rustig verder: “Het gaat erom wie je die vier uur meer gunt en dan gun ik ze eerder aan Bart dan aan jou!”

Het lijkt erop dat niemand dit verwacht had en Natasia wordt razend: “Ik zie mijn kinderen nu niet door Sylvia, maar goed!” Maar Sylvia legt uit: “Ik vind het dan heel zielig voor de kinderen, maar jouw kinderen zijn mijn verantwoordelijkheid niet!” Maar Natasia krijgt een waas voor haar ogen: “Ik kan kerst niet met mijn kinderen vieren.

Wilgo gaat naar Suriname. Weet wel dat je vanaf vandaag een helse tijd met mij mee gaat maken!” Sylvia krijgt de kans niet meer om haar verhaal af te maken, want Natasia gaat door het lint: “Ik zet mezelf altijd opzij. Je bent echt een respectloos mens en het gaat je echt flink bezuren. Wees voorbereid, want je gaat hem echt krijgen!” Even later stort de Surinaamse zich huilend in de armen van haar maatje Brian. Er mag geen twijfel over bestaan dat het hier niet bij blijft…
(talpa.tv)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_44243705
Haha, wat een actrice die Natacia
pi_44243734
Natasia wil geen contactpunten van Bart niet aannemen. Ze laat zich niet omkopen. Maar nu komt Brian op de proppen, maar ik wil wel punten. Hij is fok!king (daar zijn we weer ) pissed over dat Natasia nu niet naar haar kinderen kan en hoe dit is gegaan.

Natasia dreigt nu om naar huis te gaan.
pi_44243859
Sylvia praat tegen Natasia. Als blikken konden doden
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 10:51:00 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44243909
Ik vind het wel dapper van Sylvia.
Toegeven was de makkelijke weg geweest. Maar... daar had ze uiteindelijk alleen nog maar meer respect door verloren bij die grootsmoel.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_44243922
het hangt nu van nena af of bart de 4 uur krijgt[ koopt]
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:54:16 #279
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44244001
quote]Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Kaleddis het volgende:

Natasia dreigt nu om naar huis te gaan.
[/quote]

Is die breedbek- kikker al naar huis?
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 10:57:35 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44244099
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef Elounda het volgende:

[..]

Is die breedbek- kikker al naar huis?
Dat zal ze nooit doen. Want dan heeft Sylvia van haar gewonnen.
En ze háát Sylvia, vanaf de eerste minuut dat die het huis binnenkwam.
En die kindjes.. ach daar kan ze best nóg een paar maanden zonder hoor.
pi_44244104
jaah brian, lul dit nou maar eens goed bij natasia.....
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:59:06 #282
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44244149
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zal ze nooit doen. Want dan heeft Sylvia van haar gewonnen.
En ze háát Sylvia, vanaf de eerste minuut dat die het huis binnenkwam.
En die kindjes.. ach daar kan ze best nóg een paar maanden zonder hoor.
Tja da's waar.....
Ik was ff vergeten wat een goede moeder het was..
pi_44245077
natasia heeft al meerdere keren gezinspeeld op het feit dat de 4 uur een speciale bestemming hadden..., en dat sylvia nu de boel heeft verpest voor haar, ze zint op wraak.
[ het lijkt alsof dat door de redactie zo is gebracht, dat ze voor haar waren]
pi_44245134
Van de Talpa site: (speciaal voor hen die geen streams hebben nu.)

Eveline heeft een besluit genomen. Ze neemt het aanbod van één week naar een kuuroord aan. “Ik ben nog nooit in zoiets geweest!”, laat de Ermelose aan Ilona en Sylvia weten. Maar ze ziet de voordelen er wel van in: “Ik ben al blij als ik een week in een kamer kan liggen waar het stil is en waar het licht uit kan.”

Natasia zoekt haar gelijk bij Yvonne. De blonde ex-huishoudster lijkt inmiddels meer één van de Miljonairs te zijn dan een personeelslid. De Surinaamse doet haar verhaal bij een begripvolle Yvonne, maar vervalt al snel in dreigende taal: “Je kunt beter een verdrietige Natasia hebben dan een boze Natasia. Want dan kun je heel hard gaan rennen!”

Bart heeft een gesprek met Brian. Hij vindt dat de Almeerder niet uit het oog moet verliezen, waarom hij hier zit. Daarom vindt de Amsterdammer de keus van Sylvia niet vreemd. Natasia trekt Brian volgens Bart teveel mee. De 25-jarige ziet dit wel in en als Natasia even later aan komt lopen, vertelt hij waar Bart hem voor gewaarschuwd heeft. De 32-jarige moeder snapt het wel enigszins, maar: “Wat ik alleen niet snap is dat ik dacht dat we één waren!” Ook voor Bart heeft ze nog een woordje: “Jij bent echt heel erg goed in politieke praatjes!”
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:32:12 #285
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44245193
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel dapper van Sylvia.
Toegeven was de makkelijke weg geweest. Maar... daar had ze uiteindelijk alleen nog maar meer respect door verloren bij die grootsmoel.
Zal het er iets mee te maken hebben dat de redactie vond dat Sylvia eens iets moest doen?
Ze heeft zich hiermee in ieder geval wel in de uitzending gespeeld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44245280
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zal het er iets mee te maken hebben dat de redactie vond dat Sylvia eens iets moest doen?
daar hebben bart en NL ook wel hun best voor gedaan om dat aan haar duidelijk te maken.
ik heb nog niet gemerkt dxat ze syl hebben gesteund naar natas toe, zoals ze hadden beloofd.
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 11:40:37 #287
18653 crew  D.
pi_44245430
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Nostalgist het volgende:

[afbeelding]
Ik kan er niets aan doen, maar als ik haar zie denk ik de hele tijd:
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:43:11 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44245509
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:44:07 #289
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44245540
Maar Sylvia is dus echt wel DE HELD vandaag

Natasia die steeds loopt te dreigen dat ze het Sylvia zo moeilijk gaat maken, maar intussen is het gewoon de hele tijd andersom
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:47:33 #290
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44245662
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar als ik haar zie denk ik de hele tijd:
[afbeelding]
whehehehe
ja ik ook....
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:49:31 #291
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44245734
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar Sylvia is dus echt wel DE HELD vandaag

Natasia die steeds loopt te dreigen dat ze het Sylvia zo moeilijk gaat maken, maar intussen is het gewoon de hele tijd andersom
Is het al officeel besproken dan ? 12 uur toch ? shit....anders heb ik wat gemist...
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 11:49:31 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44245736
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou héél goed kunnen inderdaad, dat "achter" heeft aangegeven dat Sylvia maar beter de moed bijeen kon rapen. Maar: hoe dan ook tóch stoer dat ze het gedaan heeft. Dat scheelt ook weer een halve uitzending met een van oor tot oor breedbekglunderende Nataasia, die haar ogen nog eens extra laat fonkelen omdat alle camera's tijdens het uitje op haar gericht zijn (op het halfuurtje wippen met Wilgo na).
quote:
Is er ook iemand in het huis die ze nog niét gedreigd heeft met hele moeilijke tijden dan?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:54:55 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44245922
Natasia zwamt weer een meter in de lucht nu. Wat kraamt dat mens een onzin uit zeg.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:57:39 #294
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44246010
Sylvia is bij mij door deze actie wel gestegen. Ze is Nena nu wel voorbij.

edit: heb meteen maar even een nieuwe top 10 (top 8) gemaakt.

[ Bericht 21% gewijzigd door scanman01 op 08-12-2006 12:04:26 ]
pi_44246232
Sylvia is ietsjes gestegen. Het is lef dat ze dit gedaan heeft, maar ze heeft het zelf niet verzonnen. Het hele idee is natuurlijk wel gevoed door Bart en NL vannacht.
Wat ze overigens briljant hebben gedaan . Het was erg boeiend om naar te luisteren (en ik stik nu dan ook van de slaap ).
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:07:49 #296
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44246336
@ scanman01

Dus het is al officieel? Waar is die 4 uur nou heengegaan ? Ik dacht dat het om 12 uur besproken zou worden ?
pi_44246405
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is bij mij door deze actie wel gestegen. Ze is Nena nu wel voorbij.

edit: heb meteen maar even een nieuwe top 10 (top 8) gemaakt.
je weet niet...straks stemt nena mss wel tegen om ze aan bart te geven...
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:10:17 #298
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44246412
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Gigageil het volgende:
@ scanman01

Dus het is al officieel? Waar is die 4 uur nou heengegaan ? Ik dacht dat het om 12 uur besproken zou worden ?
Nog niets officieel. Alleen zeker dat Natasia het niet krijgt. Bart hoopt nu dat hij het krijgt. De stemming voor Bart moet nog komen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:10:45 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44246421
  vrijdag 8 december 2006 @ 12:12:09 #300
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44246454
Sylvia: "Het heeft er ook mee te maken hoe ze de laatste maanden met mij is omgegaan"

OKEE SYLVIA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')