Wat denk je. Zodra de strekking duidelijk werd dat Sylvia haar stem niet gaf, liet ze haar niet meer uitspreken en begon ze te schreeuwen dat Sylvia respectloos was naar haar kinderen. En dat een ding duidelijk was, dat Sylvia het vanaf nu heel erg zwaar zou krijgen....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:23 schreef petraa het volgende:
hoe reageerde tasia
Dat zal ze nooit doen. Want dan heeft Sylvia van haar gewonnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is die breedbek- kikker al naar huis?![]()
Tja da's waar.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal ze nooit doen. Want dan heeft Sylvia van haar gewonnen.
En ze háát Sylvia, vanaf de eerste minuut dat die het huis binnenkwam.
En die kindjes.. ach daar kan ze best nóg een paar maanden zonder hoor.![]()
Zal het er iets mee te maken hebben dat de redactie vond dat Sylvia eens iets moest doen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:51 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel dapper van Sylvia.
Toegeven was de makkelijke weg geweest. Maar... daar had ze uiteindelijk alleen nog maar meer respect door verloren bij die grootsmoel.
daar hebben bart en NL ook wel hun best voor gedaan om dat aan haar duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het er iets mee te maken hebben dat de redactie vond dat Sylvia eens iets moest doen?
Ze heeft zich hiermee in ieder geval wel in de uitzending gespeeld.
whehehehequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar als ik haar zie denk ik de hele tijd:
[afbeelding]
Is het al officeel besproken dan ? 12 uur toch ? shit....anders heb ik wat gemist...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar Sylvia is dus echt wel DE HELD vandaag
Natasia die steeds loopt te dreigen dat ze het Sylvia zo moeilijk gaat maken, maar intussen is het gewoon de hele tijd andersom
Zou héél goed kunnen inderdaad, dat "achter" heeft aangegeven dat Sylvia maar beter de moed bijeen kon rapen. Maar: hoe dan ook tóch stoer dat ze het gedaan heeft. Dat scheelt ook weer een halve uitzending met een van oor tot oor breedbekglunderende Nataasia, die haar ogen nog eens extra laat fonkelen omdat alle camera's tijdens het uitje op haar gericht zijn (op het halfuurtje wippen met Wilgo na).quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het er iets mee te maken hebben dat de redactie vond dat Sylvia eens iets moest doen?
Ze heeft zich hiermee in ieder geval wel in de uitzending gespeeld.
Is er ook iemand in het huis die ze nog niét gedreigd heeft met hele moeilijke tijden dan?quote:Natasia die steeds loopt te dreigen dat ze het Sylvia zo moeilijk gaat maken, maar intussen is het gewoon de hele tijd andersom
je weet niet...straks stemt nena mss wel tegen om ze aan bart te geven...quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is bij mij door deze actie wel gestegen.Ze is Nena nu wel voorbij.
edit: heb meteen maar even een nieuwe top 10 (top 8) gemaakt.
Nog niets officieel. Alleen zeker dat Natasia het niet krijgt. Bart hoopt nu dat hij het krijgt. De stemming voor Bart moet nog komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef Gigageil het volgende:
@ scanman01
Dus het is al officieel? Waar is die 4 uur nou heengegaan ? Ik dacht dat het om 12 uur besproken zou worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |