Ik denk ook dat half 8 een slechte tijd is voor DGK. Maar 7 uur zit nog tegenover Boulevard en om 8 uur zitten ze met GTST. Dus vrij lastig kiezen.quote:
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hou je altijd. Alleen ik denk wel dat het interessante van de Bart / Lesley story er ondertussen wel vanaf is.
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:46 schreef 2live het volgende:
ik volg het programma vanaf dag 1 ......bart was wel een favoriet, maar de laatste week vind ik hem niet echt sympathiek, dus zeker geen eerste plaats meer voor nu
Als ze nu in de stal een nummertje gaan maken is de spanning er juist af, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!
ja dat is altijd het moeilijke, dat soort mensen maakt het wel leuk om naar te kijken. Maar ze zijn niet sympathiek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.
Het is net een DVD die elke dag opnieuw wordt afgedraaidquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt helemaal - we mogen immers maar bitter weinig van intieme momenten tussen de twee genieten!
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, hier ook zo. Anderzijds zouden er veel meer mensen zoals Bart en NL in de kooi moeten zitten. Dan krijg je pas echt gekronkel in het huis. Mogelijk ontwikkeld het zich nog bij de andere, maar eerlijk gezegd zie ik dat er niet van komen.
het gaf 17 minuten aan overigens..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef tipsch het volgende:
aha, op de tv schermen verschijnt een aftelling - is dit een aftelling tot het moment van stemming?
Ik denk dat dit niet tijdelijk is, maar de duidelijke invloed van Nathanael (zoals Nena dit hem al direct heeft aangegeven)quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.
Denk je niet dat het te maken heeft met de komst van NL ? Sindsdien is Bart langzamerhand aan het veranderen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart gewoon een beroerde week heeft gehad, om welke reden dan ook. Hij was behoorlijk onredelijk en dat was hij daarvoor zeer zeker niet. Dus even een tijdelijk dip denk ik. Dat is volgende week wel weer verdwenen. De camera's en het gedonder met Lesley en de opmerkingen van bv Stephan maken hem toch een beetje gek.
Hij voedt die gevoelens bij Bart wel ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Denk je niet dat het te maken heeft met de komst van NL ? Sindsdien is Bart langzamerhand aan het veranderen.
Bij Lesley zal het daar inmiddels ook niet droog meer zijnquote:
Gewoon t.o. GTST, lijkt mij niet dat ze daar kijkers door verliezen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat half 8 een slechte tijd is voor DGK. Maar 7 uur zit nog tegenover Boulevard en om 8 uur zitten ze met GTST. Dus vrij lastig kiezen.
Volgens mij vertelde Ilona dat net aan haar. Overigens bleek er wel uit dat Ilona geen streek uit gaat halen met de CP'squote:Op vrijdag 8 december 2006 12:59 schreef 2live het volgende:
weet nena al dat het nu van haar afhangt of bart zijn 4 uur krijgt?
Dat is al een feit. Werd door de regie meteen al gezegd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef farceman het volgende:
`denk dat Bart nu achter aan het afdwingen is dat het ook deel zonder camera's is die 4 uur
Bart wilde niet mondeling uitleggen waarom hij zo wantrouwig was om Nena's verzoek om 4 uur. Te prive. Hij zou het in een brief uitleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef farceman het volgende:
wat id adt met die brief van nena en bart?
Bart wilde graag uitleggen aan Nena waarom hij zo wantrouwig was geworden, zelfs in geval van Nena en haar nichtje. Maar dat wilde hij graag uitleggen in een brief en niet mondeling.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:02 schreef farceman het volgende:
wat id adt met die brief van nena en bart?
Nee, Evelien is nooit een issue geweestquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart stuurt Evelien weer naar bed. Hij is natuurlijk bang dat ze zich bedenkt.
Ik volg het nog niet zo lang, maar zal hilarisch zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:08 schreef Day het volgende:
Brian gaat dus vet tegen stemmen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |